Avaimet käteen- talopaketti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Jos avaimet käteen- talopaketin hinta on 110 000 e ja tontti 5000 e ni sanokaas paljonko pitäisi kaiken kaikkiaan varata rahaa noin suurinpiirtein?Eli siis miten paljon vielä menee kaikkeen muuhun.. Kiitos!!

Meillä avaimet käteen talo valmistuu tulevalla viikolla ja on siinä vain hommaa ollut, varsinkin kun itselle jätettiin terassien teko ja saunan sisustamiset. Samalla on noussut autotalli siinä sivussa. Kaikkinensa ollaan saatu kyllä laittaa lisää lähes 100 000, koska vedet yms. on vedetty kaukaa ja toki 70 neliön autotalli on rohmunnut osansa. Ja vielä on edessä saunarakennuksen teko....

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Tuolla hinnalla saatava avaimet käteen-talo ei valmistu alusta loppuun itse todellakaan. Pohjatyöt, raivaukset, vedet, sähköt, mahdolliset tien vetämiset jne. täytyy ottaa huomioon. Ne kun on itse tehtävä ja maksettava.

Näin! Kyllä ainakin kaksinkertainen hinta, jos ei tosiaan jo se kolminkinkertainen tulee maksamaan. Kyllä! :)

Meille valmistui 4v sitten avaimet käteen -ratkaisuna designtalo. Meillä maksoi talo varmaan jotain 130 00 euroa (ehkä pari-kolme tonnia vähemmän) ja yhteensä kustannuksia tuli reilu 150000 euroa. Tontti on vuokratontti, joten sitä hintaa ei tuohon ole laskettu. Ja meillä maatyöt tuli maksamaan paljon, on lievä rinnetontti ja tehtiin siitä tasainen. Mutta kyllä tuon 20000 saa ainakin päälle laskea, enempäänkin kannattaa varautua.

Alkuperäinen kirjoittaja dt:
Meille valmistui 4v sitten avaimet käteen -ratkaisuna designtalo. Meillä maksoi talo varmaan jotain 130 00 euroa (ehkä pari-kolme tonnia vähemmän) ja yhteensä kustannuksia tuli reilu 150000 euroa. Tontti on vuokratontti, joten sitä hintaa ei tuohon ole laskettu. Ja meillä maatyöt tuli maksamaan paljon, on lievä rinnetontti ja tehtiin siitä tasainen. Mutta kyllä tuon 20000 saa ainakin päälle laskea, enempäänkin kannattaa varautua.

Teillä on varmaan hieno talo, muhkea tuo lainakin jo :) :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieläminäkin:
Tuolla hinnalla saatava avaimet käteen-talo ei valmistu alusta loppuun itse todellakaan. Pohjatyöt, raivaukset, vedet, sähköt, mahdolliset tien vetämiset jne. täytyy ottaa huomioon. Ne kun on itse tehtävä ja maksettava.

Näin! Kyllä ainakin kaksinkertainen hinta, jos ei tosiaan jo se kolminkinkertainen tulee maksamaan. Kyllä! :)

Minä en kyllä tuohon usko sillä tuokin avaimet käteen- talo on 3h ja keittiö,, 80 neliöö ja eikä kalleimmasta päästä muutenkaan.. Kun 200 000 e ihmiset rakentaa jo 200 neliön omakotitaloja ni miten tuo tulisi muka AINAKIN 220 000 e maksamaan.. ja siis tiedän kyllä että avaimet käteen- talossa on muitakin kuluja, kuten pohjatyöt ja liittymät jne mutta ei ne voi maksaa 100 000 e millään-...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minä en kyllä tuohon usko sillä tuokin avaimet käteen- talo on 3h ja keittiö,, 80 neliöö ja eikä kalleimmasta päästä muutenkaan.. Kun 200 000 e ihmiset rakentaa jo 200 neliön omakotitaloja ni miten tuo tulisi muka AINAKIN 220 000 e maksamaan.. ja siis tiedän kyllä että avaimet käteen- talossa on muitakin kuluja, kuten pohjatyöt ja liittymät jne mutta ei ne voi maksaa 100 000 e millään-...
'

Ei nini, jos pakettiin kuuluu perustukset ja on avaimet käteen niin siihen lisäksi tontin työt jaliittymät

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
No siis meille oli avaimet käteen paketti 150 000 perustuksineen. Ite laitettiin tontti ja liittymät joihin men se 30 000

talopaketin hinta piti sentillee

Tätä ajattelinkin.. että ei meidän avaimet käteen-talopakettiin jonka hinta on 110 000 e voi tulla millään enää 100 000 e lisää.. Kiitos vastauksestasi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No meillä tosiaan pelkät vedet vedettiin neljän sadan metrin päästä, maansiirtotyöt meidän tontilla oli aika pitkälliset, siihen sorat ja hiekat.... Tosin me teimme sen 70 neliön autotallin siinä samalla. Muttá ei riitä kyllä 20 000 muihin kustannuksiin jos ei ole omaa kalustoa millä tehdä. Ne kaivinkoneet ja konemiehet eivät myöskään ilmaisia ole...

Yhteistyössä