V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Se on kritiikki kultaseni.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:voisit opetela ainakin ensin kirjottamaan oikein. Yhdyssana virheitä ja esim. tressaminen= stressaaminen
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:MItä toi otsikko tarkottaa?!?!? Oonko mä unohtanu kaiken engalnninkielestä yön aikana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:MItä toi otsikko tarkottaa?!?!? Oonko mä unohtanu kaiken engalnninkielestä yön aikana![]()
Täällä on käyny vissiin ihan samoin.. :snotty: Minen kyllä tajunnu yhtää vaikka normisti englanti taipuuki.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:MItä toi otsikko tarkottaa?!?!? Oonko mä unohtanu kaiken engalnninkielestä yön aikana![]()
Täällä on käyny vissiin ihan samoin.. :snotty: Minen kyllä tajunnu yhtää vaikka normisti englanti taipuuki.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:MItä toi otsikko tarkottaa?!?!? Oonko mä unohtanu kaiken engalnninkielestä yön aikana![]()
Pakko sanoa että kovasti tavasin minäkin sitä vaan ei, ei kyllä auennut.