avasin blogin, miltä tämä teistä näyttää. KAIKKI KRITEERI sallittua =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
MItä toi otsikko tarkottaa?!?!? Oonko mä unohtanu kaiken engalnninkielestä yön aikana :o

Täällä on käyny vissiin ihan samoin.. :snotty: Minen kyllä tajunnu yhtää vaikka normisti englanti taipuuki.

Pakko sanoa että kovasti tavasin minäkin sitä vaan ei, ei kyllä auennut.

Ettei ois sanakirjan käyttö tehnyt tepposet.. :xmas:

Joo, ei ihan auennut mullekaan. Otsikko eikä blogi. Samoja mietteitä pitkälti kuin yllä jo on esitetty. Mä oon liian vanha. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
http://translate.google.com/#en|fi|wailing%20kick%20blow%20one%E2%80%99s%20stack

google kääntäjällä tehty...?

Mulla tuli mieleen mut sit aattelin et no ei voi olla.. :snotty:

No joo. :D Ehkä tästä vois taas oppia, ettei Google kääntäjä ole kovin hyvä apuri. :D

Googlen kääntäjällä ei kyllä saa millään tavalla ymmärrettävää tekstiä aikaseks. Lopputulos on aina silkka :o
:D

Mä en ymmärrä, miks toiset laittaa noi tarkkoja tietoja itsestään nettiin. En laittais oman lapseni kuvia mihinkään avoimeen saittiin enkä noin tarkkkoja tietoja itsestäni tai miehestäni tai lapsestani.

Eikö kukaan oo kuullu identiteettivarkauksista? Mä en ymmärrä siis ollenkaan.

tosi kiva että rupeat kirjoittamana ylös muistoja ja tarinoita elämästäsi, myöhemmin ne ovatkin sitten kultaakin arvokkaampia!

Suosittelen että vaihdat fontin ihan perus mustaksi ja joksikin hyvin yksinkertaiseksi, on lukioiden mielyttävämpi lukea.

Lisäksi suosittelen että taustaväri ei mysökään olisi noin vahva, vaan voit laittaa vaikka hyvin vaaleahkon vaalenapunaisen. Väis voisi olla vaikka tummempi ylhäältä ja vaalentua alaspäin?

Otsikot voivatkin sitten olla aina sinun näköisiä enemmän :)

Onnea blogin pitämiseen!
Suosittelen että tutustut joihinkin hyvin suosittujen blogien pitäjiin ja katsot sieltä vähän oppia niihin aiheisiin ja kirjoitustyyliin. Lisäksi juuri sen blogisi ulkoasuun saat varmasti tuhansittain vinkkejä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ok mut :
voi jeesus mitkä kulmakarvat :o

:laugh: Tää on joku pila, onhan??!!

Tosi ilkeitä ihmisiä täällä. Kaikesta näkee, että se likka on ihan tosissaan, ja kaikki mollaa vaan täällä. Ei kaikki ole käyneet lukiota tai yliopistoa ja osaa kirjoittaa pilkulleen oikein.

Tosin se blogin otsikko hämäsi muakin. Miten olisi ihan vain suomeksi "Itkupotkuraivareita"?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mä en ymmärrä, miks toiset laittaa noi tarkkoja tietoja itsestään nettiin. En laittais oman lapseni kuvia mihinkään avoimeen saittiin enkä noin tarkkkoja tietoja itsestäni tai miehestäni tai lapsestani.

Eikö kukaan oo kuullu identiteettivarkauksista? Mä en ymmärrä siis ollenkaan.

Kuka tuonkin identiteetin varastais?

Alkuperäinen kirjoittaja mamma passi--:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ok mut :
voi jeesus mitkä kulmakarvat :o

:laugh: Tää on joku pila, onhan??!!

Tosi ilkeitä ihmisiä täällä. Kaikesta näkee, että se likka on ihan tosissaan, ja kaikki mollaa vaan täällä. Ei kaikki ole käyneet lukiota tai yliopistoa ja osaa kirjoittaa pilkulleen oikein.

Tosin se blogin otsikko hämäsi muakin. Miten olisi ihan vain suomeksi "Itkupotkuraivareita"?

Itehän se sanoi että kaikki kriteerit sallittuja :whistle:

Yhteistyössä