avioero ajatuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Haluan erota miehestäni, mutta ahdistaa kun mies tulee ottamaan tämän todella raskaasti.
Mietin vaan näitä kaikkia järjestelyitä. Meillä on 2,5v lapsi,miten ihmeessä kaikki tapaamiset saa ikinä järjestettyä?:/ Lapsi vielä todella kiintynyt meihin molempiin..
Sitten vuokra-asunto. Meillä on kolmio ja kuulostaisi hölmöltä jos mies jäisi tähän yksin asumaan, vielä kun olemme molemmat työttömiä.. En vaan ymmärrä miten mies ikinä alkaisi etsimään omaa asuntoa. On todella itsepäinen ihminen..
Meillä ei ole juuri mitään arvokkaita tavaroita mistä tapella, joten mitenköhän niitä sitten jakaisi?:/
Auto on, minun nimissäni, mutta mies tuskin suostuu luopumaan autosta. On korjaillu ja laitellu sitä joten tulee varmaan vähintäänkin viemään kaikki jutut autosta mitä siihen on laittanut..
Ahdistaa kamalasti nämä käytännön jutut.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja enska:
Miksi haluat erota? En haluaisi rohkaista eroamaan ilman mitään hyvää syytä... Tsemppiä ja jaksamista toivotan kuitenkin!

Tunteet mun osalta ainakin kuolleet.. En rakasta miestäni. Olen vaan tottunut elämään hänen kanssaan, joten sen vuoksi vaikea erota. Miehen luonne myös saa minut masentumaan. Itsepäisyys, kokoajan syyttelee kaikesta, heikot hermot.. yms. Mies alkanut myös ryyppään enemmän, tässä ei ole muuta ongelmaa kuin se,että tekee silloin aina hölmöyksiä (ajelee kännissä autolla..yms.)

No ihan eka alat hakemaan sitä asuntoa. Sitten kun se on voit kysyä isännältä kumpi siihen muuttaa. Jos sinä, niin sitten muutat ja se on isännän ongelma, jos ei saa isosta asunnosta vuokraa yksin maksettua.

Auto ja muut tavarat tulee jaettua sitten... No sitä on oikeasti turha murehtia miten se menee, kun siitä ei ikinä tiedä. Olen eronnut rauhallisesta miehestä, joka oli kuin tuli ja leimaus erotessamme. Toisella kertaa tempperamenttinen mies oli valmis luopumaan kaikista tavaroista minun edukseni. Joten ei sitä tiedä. Sen näkee sitten kun eteen tulee.

Ota vaan askel kerrallaan.

Yhteistyössä