[QUOTE="a.p";29718213]Huomasin joo :O
Järkyttävää miten ihmiset kuvittelevat olevansa meidän suhteen asiantuntijoita
Harva vastasi kysymykseeni.
Ja mitä tulee huonoon omatuntoon erosta. Sitä en suostu kokemaan. Mä koen äitinä, että on mun velvollisuuteni pitää huolta myös itsestäni ja omasta jaksamisesta, ihan samallalailla kuin lapseni hyvinvoinnista.
Mä tunnen mieheni, ja tiedän että hän sisimmässään tietää että lapsen on parempi minun luonani. Ja
hän tietää että jos sanon että saa tulla lasta katsomaan milloin haluaa, se asia myös on niin.[/QUOTE]
Tähän kommentoin, enkä tarkoita tosiaankaan pahalla, vaan enemmänkin ajatuksia herättävänä... miltä susta tuntuisi tavata lasta (vaikka niin paljon kuin haluat) miehesi luona? Siis että
saisit mieheltäsi luvan tulla lasta katsomaan niin paljon kuin haluat.
EN voi sanoa, onko ero oikein vai väärin tai yhtään mitään teidän (tai kenenkään) kohdalla... eikä tarkoitus ole olla "epäkunnioittava" besserwisser. Kunhan pohdin.. tai herätän ajatuksia.
Jos te kummatkin haluatte lapsen lähihuoltajuuden niin oikeushan sen viimekädessä päättää. Yleensä lapset jäävät äidille, joko yhteisestä sopimuksesta tai siksi "koska se on aina mennyt niin". Mä uskon, että isät ovat aivan yhtä päteviä ja hyviä vanhempia ja huolehtijoita kuin äiditkin. Yleensä isä vain jää äidin jalkoihin...
Tsemppiä sinulle tilanteeseesi!