avioliitossa..miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi miksi??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi miksi??

Vieras
Olen ollut aviossa vuosikaudet. Meillä on yhteistä lapset ja lainat ja siinä se. En rakasta puolisoani ja jotkut hänen tavoistaan suorastaan ärsyttävät. Emme keskustele emmekä harrasta mitään yhdessä. Hän sanoo rakastavansa minua ja silloin en tiedä mitä vastata :o(( Minua masentaa ja ymmärrän, että hän löytäisi helposti puolison joka voisi antaa hänelle sitä hellyyttä mitä itse en voi. Tottahan hän hellyyttä kaipaa! Kenenkähän kanssa tällaisesta kehtaisi jutella ja keneltä voisi saada apua????

Kylläpä kuulostaa tutulle ! Nyt alkavan voimani vähentyä ja niinpä olen menossa ensi viikolla perheneuvolaan kyselemään olisiko mitään tehtävissä. Mieheni ei sinne tosin lähde mutta käyn yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja vielä vaimo:
Kylläpä kuulostaa tutulle ! Nyt alkavan voimani vähentyä ja niinpä olen menossa ensi viikolla perheneuvolaan kyselemään olisiko mitään tehtävissä. Mieheni ei sinne tosin lähde mutta käyn yksin.

Jos nyt miehesi ei tule mukaan perheneuvolaan niin anna sen olla. Se vaan kuvastaa ettei edes haluaa tehdään mitään eikä edes yrittää parantaa tapoja. Ehkä sinulla olisi aikaa hankkia toinen virkeämpi mies?

Alkuperäinen kirjoittaja samasama:

Jos nyt miehesi ei tule mukaan perheneuvolaan niin anna sen olla. Se vaan kuvastaa ettei edes haluaa tehdään mitään eikä edes yrittää parantaa tapoja. Ehkä sinulla olisi aikaa hankkia toinen virkeämpi mies?

En todellakaan uutta halua !!! Olen huomannut, että miehistä ei ole kun harmia. Mihin miestä tarviisiin ?

En todellakaan uutta halua !!! Olen huomannut, että miehistä ei ole kun harmia. Mihin miestä tarviisiin ?

Ehkä joskus olisi kivaa tehdä jotain "kivaa" miehen kanssa ;)

Jos aina joskus tarvitsee litran maitoa, ei kannata sen tähden koko lehmää ostaa. Saa sitä tilkan maitoa aina ostettua muutenkin - jos tekee mieli. Ja muutenkin, miksi tyytyä yhteen jalkapalloilijaan, jos yhtä hyvin voisi saada koko joukkueelta?

Syynä voi olla masennus tai pitkässä parisuhteessa oleva kriisi, jossa kyseenalaistaa suhteen järkevyyttä.

Miehen tehtävä ei ole tehdä ketään onnelliseksi, vaan onnellisuus pitäisi lähteä jokaisesta ihmisestä itsestään. Sen sijaan miehen pitäisi olla valmis tukemaan vaikeissa tilanteissa. Jos sinua masentaa ja olet allapäin, niin kyllähän se koskettaa koko perhettä. JOskus osasyynä voi olla miehen käytös, joka pahentaa omaa oloa, sillä mies saattaa olla sovinistinen, alistava, vähättelevä, kykenemätön keskustelemaan jne

Jos kyseenalaistaa, että mihin miestä oikein tarvitsee, niin minusta se on aika huolestuttavaa. Minä tarvitsen miestä hellyyteen, rakkauteen, rakasteluun, arjen ja loman jakamiseen, kumppaniksi jne. Miehen vuoksi arjessa on enemmän sisältöä. Hän jakaa yhteistä elämäämme niin hyvässä kuin pahassakin. Kyseenalaistajalta kysyisin, että mitä oikein saat mieheltä? Onko tilanne ollut aina sama, että koet, ettet itse saa mitään vai onko tilanne muuttunut?

Alkuperäinen kirjoittaja ei-naimisiin-ikinä:

Jos aina joskus tarvitsee litran maitoa, ei kannata sen tähden koko lehmää ostaa. Saa sitä tilkan maitoa aina ostettua muutenkin - jos tekee mieli. Ja muutenkin, miksi tyytyä yhteen jalkapalloilijaan, jos yhtä hyvin voisi saada koko joukkueelta?

En ole myymässä koko lehmä-vaan jonkun litran maitoa...silloin tällöin ;)
Jos haluat koko joukkuetta niin sekin järjestyy ;)
Eli otetaanko matsi niin kutsun joukkueni kasaan....