avovaimo pihtailee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selibaatissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selibaatissa

Vieras
ongelmani on sellainen olen vajaat kolmekymppinen miehen alku ja avopuolisoni on 25v ja meillä on yksi lapsi 2,5v. kaikki on muuten todella hyvin ,mutta en saa kotona juuri ollenkaan seksiä ja se kalvaa minua todella pahasti, jos kerran 2-viikossa irtoaa niin se on todella hyvin.puolisoni ikäänkuin pakoilee minua kun tulee sellainen hetki että voisi vähän pitää toisimme hyvänä?? en tiedä mistä tämä johtuu mutta todella kiusallista kun mieli tekee jokapäivä. kertokaa mitä tehdä???

Kannattais ehkä koittaa keskustella asiasta puolisosi kanssa. Kerrot miltä sinusta tuntuu ja mitä haluaisit ja annat hänelle tilaisuuden kertoa omat ajatuksensa.

Kysymällä ja puhumalla asiat yleensä selviää! B)

Mitäs jos kertoisit vaimollesi tunteistasi ja sopisitte, että pidät vaimoasi hyvänä ilman seksitoiveita. Vaimosi voisi alkaa rentoutua lähelläsi ja sitä kautta kiinnostua seksistäkin. Tiedän itsekin tunteen, että jokaisen kosketuksen pelkäsi olevan johdatusta seksiin. Ja jos ei kiinnosta silloin, alkaa pelätä kaikkea läheisyyttä ja sitten on vielä pitempi matka seksiin.

Tietenkin ensimmäinen asia on, ettet painosta ja ruinaa seksiä, vaikka mieli tekisikin. Puhuminen ja muu hellyys on varmasti parhaita konsteja saada asia etenemään, ja vaimosi kertomaan miksei seksi kiinnosta.

Autatko kotitöissä ja lapsen hoidossa? Vaimosi voi olla myös väsynyt, ja silloin ei varmasti seksi ole ensimmäisenä mielessä.

Minua ainakin ahisti kovasti se, että joka hellittelytuokion jälkeen olisi pitänyt sekstailla. Kerroin asiasta miehelleni ja nyt hellitellään ja sylitellään ihn muutekin vain ja kaskas, seksielämäkin on alkanut toimia taas! Olen myös ottanut omaa aikaa, muutoin tuntuu siltä, että joku vaatii koko ajan minulta jotain. Kun lapsi oli saatu nukkumaan, alkoi mies kyhnyttää vieressä ja se ihan oikeasti rasitti. En saanut olla vain "minä" hetkeäkään päivässä. Ilta viikossa vapaata ja sekin homma parani, eikä lapsenkaan juonitteluun palanut heti hihat.

Yhteistyössä