Bakteereja virtsassa raskausaikana? Jos ei virtsatietulehdus, voiko olla sukupuolitauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juulia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juulia"

Vieras
Multa siis labrassa löydettiin bakteereja virtsasta, mitään virtsatietulehduksen oireita ei ole. Mikä voi olla jos ei virtsatietulehdus? Voiko olla sukupuolitautia? Epäilyttää vähän onkoha mies käyny pökkimässä jotaki toista.

Anteeksi tyhmyyteni, miten sukupuolitauti siinä pissassa näkyisi?

Mulla oli esikoisen odotusaikana täysin oireeton VTI. Todettiin, kun ennenaikaisen supistusten syytä alettiin selvitellä. Ab-kuurilla meni ohi.

[QUOTE="jkl";23945255]Jos se olisi klamydiaa, niin miehelle annettaisiin myös antibioottikuuri. Muuten se tulisi sinulle uudestaan.[/QUOTE]

Luuletko että menisin vielä ukon kanssa sänkyyn jos olisi minulle klamydian vieraalta ämmältä tuonut :D Ja sen se olisi tehnyt mikäli minulla se on, koska silloin kun aloimme seurustella kävimme molemmat testeissä.

"Tutkimus voidaan nykyään tehdä myös virtsasta: Klamydia- ja tippuribakteerit eivät elä virtsarakossa vaan vain virtsaputkessa ja virtsa irrottaa niitä seinämästä, jolloin ne tulevat virtsan mukana näytepurkkiin tutkittavaksi."

"Tutkimus voidaan nykyään tehdä myös virtsasta: Klamydia- ja tippuribakteerit eivät elä virtsarakossa vaan vain virtsaputkessa ja virtsa irrottaa niitä seinämästä, jolloin ne tulevat virtsan mukana näytepurkkiin tutkittavaksi."

Näin on. Mutta ei niitä rutiinisti tavallisesta virtsanäytteestä etsitä. Pitää erikseen pitää että katotaan klamydiat ja tippurit.

Yhteistyössä