Banskua peppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toihan kuullostaa mahtavalta. Tuli mileeni, että sellaisen Tropiikin tunnelman saamiseksi voisit kerätä banaani-, tai paskakärpäisiä pörräämään siihen persreiän ympärille ja jotain hyvää Latino musaa luomaan tunnelmaa.

On mukava saada näin kivoja ja iloisia viestejä, kiitos sinullekin Taneli. Olen ymmärtänyt, että seksissä voi harrastaa kaikkea, josta molemmat pitävät, ehkä on turhaa keskustella niistä täällä, koska vastauksissa huokuu aikamonen viha, en tiedä sitten mitä kohtaan, ehkä juuri tietämättömyys ja homokammo ovat suurimmat syylliset tähän. Kyllä minä voin myöntää olevani omituinen, jos haluatte, mutta rakastan vaimoani ja haluan harrastaa kaikkea, mikä tuntuu hyvältä hänen kanssaan, en sitä, mitä monet täällä hyväksyvät oikeaksi seksiksi. Itse en olisi valmis arvostelemaan kenenkään muun seksikäyttäytymistä, ainakaan tuomitsemaan, mutta näyttää siltä, että minua enemmän tietäviä on tosi paljon liikkeellä.
Olisikohan ketään, jotka olisivat yhtä yksinkertaisia, kuin minä ja kertoisivat omista yksinkertaisista ajatuksistaan, miten tehdä RAKKAANSA onnelliseksi?

Mun mielestä banaanien käyttöohjeissa lukee, että ne on nautittava suullisesti eikä sisäisesti. (Jopa kanssaveljeni ja -sisareni ovat sitä mieltä, että näin vakavalla asialla kuin ruoalla ei ole leikkimistä)

Eihän tämä oikeasti olekaan mikään leikin asia, sillä sperman ja banaanin makuyhdistelmää rakkaansa pyllystä syöneitä ei liene tarpeeksi vielä, että voisi sanoa maun olevan tuttu yleisesti.
Suosittelen ennakkoluulottomuutta. Ei kaikkiea tarvitse maustaa Heinzin ketsupilla. Rakkaus on hyvä mauste. Silloin kaikki maistuu hyvälle.

Mua on kyllä pantu banaanilla, mutta ei peppuun, enkä kyllä käsitä kuinka sen muka sinne sisään saisi...? Ja toi syöminen menee jo överiksi.

Mutta näköjään kaksi onnellista on löytänyt toisensa :) Pitäkää hauskaa, you little perverts :)

Tietenkin vaimosi ja sinä saisitte sen nautinnon, että saisit oikeaa kalua sisällesi. Pidin sitä itsestäänselvyytenä? Sinappia en kylläkään suosittelisi kokeilemaan.. Epäilen jonkun laittaneen sen provona! Mieti miten kissan saa juoksemaan hengiltä, et varmaan toivoisi samaa kohtaloa vaimollesi?

En tarkoittanut edellisellä, että en voisi antaa myös omaani käyttöön jonkun toisen tyydytykseksi, mutta asia on niin outo ja uusi, että en vielä oikein osaa ottaa kantaa. Sinappia ei varmaan kukaan toisen peppuun oikeasti laittaisi, kalun päälle voisi ja syöttää makkarana korkeintaan. Vaimoni oli myös vähän hämillään kolmannesta pyörästä oikeasti käytännössä, kaikki on ollut vain fantasiaa, mutta kaksi penistä yhtä aikaa kuitenkin kiihottaa häntä selvästi.

Niin monet asiat on parempia pelkästään fantasia pohjalta. Käytännössä on aina omat ongelmansa. Varsinkin kun siihen on änkeämässä täysin vieras henkilö, jota ei ole ikinä edes nähnytkään. Elämässä tulee aina pettymyksiä, mutta jos se tapahtuu fantasian kohdalla niin sitä on ikävämpi sulatella. Kummiskin jos haluatte pitää yhteyttä kenties myöhempää ajankohtaa varten. Niin minulle voi jättää viestiä tuonne wamlideitti.net, sama Bi2 parit valikosta. En loukkannu enkä pahastu, vaikka yhteydenpito ei jatku?

Elämässä on paljon muitakin asioita, kuin toisten fantasioiden tuhoaminen. Pikemmin tämä on anteeksipyyntö kun röyhkeästi seuraani tarjottelin. Osasit varmaan itsekkin tämän lukea rivien välistä? Uusi ja erillainen kiinnostaa ja jos ei kysy ei ikinä saa tietää. Ainakin sain hienoja vastauksia asiallisilta ihmisiltä.

Ei tarvitse todella pyytää anteeksi asiallisia kommenttejasi, pikemminkin niillä, jotka vain täällä kiertävät arvostelemassa muiden tekemisiä, olisi syytä pyytää anteeksi, mutta ne eivät edes sitä ymmärrä tehdä.
Ei minun tai vaimoni fantasioita kukaan tuhoa, päinvastoin, nyt niitä on taas lisää, vaikka mielestäni meidän tosielämäkin on jo mielikuvitusrikasta ja monesta välillä jopa extraperverssiä, silti aina kaikki uudet ajatukset ovat ennakkoluulottomasti tervetulleita.
Kiitos tiedosta, pannaan korvan taakse, eihän sitä koskaan tiedä.

Olipa kiihottava tarina, oli pakko hyväillä itseä :)

Mä vaan niin tykkään anaalijutuista. Tommonen ois kyllä todella kiihottavaa. Meillä vaan mies ei suostu edes nuolemaan spermoja pillusta sen jälkeen kun hän on saanut. Siinä katoaa se kiihotustila ja kiihottava ajatus muuttuu ällöksi.

En kyllä oikein usko, että banaania saisi perseeseen työnnettyä. Olen joskus kokeillut pimppaan ja kyllä se siinäkin muussaantui ennen kuin sisään sain. Eli ei ollut iloa banskusta ;)

Moi, en ole moista kokemaan, mutta sperman nuoleminen rakastelun jälkeen sujuu. Antaisit sen ensin valua persvakosi niin nuolisin senkin puhtaaksi ja työntäisin kieleni reikääsi. Sperma rinnoilla ja kasvoilla saa minut myös kiimoihin. Antaisin myös sinulle vapaat kädet.. Tosin käsirautoja ei lasketa?

Kyllä sen Anu saa. Kokeile siten, että otat peppudildon ja liikutat sitä pepussa niin, että alat rentoutua ja tuntuu hyvälle. Kun sinulla on puolikas bansku valmiina, teet niin, että vedät anustapin ulos ja toisella kädellä laitat banskun sisään, kun toimii kohtuullisen nopeasti, se menee helposti, ennenkuin aika nopea sulkijalihas vetää ""kiinni"". Sitten toinen perään jne.. ja miten nyt itse kukin haluaa jatkaa.

Jos sinne peppuun muka menee banskua kuin vettä vaan..niin jos 'syöttäs' metrikaupalla, kuinkahan pitkälle ne menee..muistaakseni ihmisellä on 5 metriä suolia..niin mistähän ne banskut tulis ulos? suusta? korvista? nenästä?
Ja sitten vielä laittas korkin persreikään ja keplottelisi muutaman tunnin, hmm..jos ne ei olisi vielä muualta tulleet ulos niin takuulla tulis piiiitkä paska.
..Kunhan ajattelin..