Banskua peppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensiksikin en ikinä alkaisi seksin yksityiskohdilla mässäillä! Se on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.. Jos tuo onkin totta, niin hyvä kai että olette olette löytäneet toisenne! Ja mitä omiin kokemuksiin ja rajoihin tulee, niin monenmoista on koettu. Hyvältä pitää tuntua, eikä toista saa pakottaa extreme kokeiluihin. Minä en banaani leikeistä piittaisi!! Hyvää Joulua kuitenkin!

Se näiden palstojen idea kai on, että voidaan jakaa intiimejä kokemuksia anonyymisti ja antaa toisille hyviä vinkkejä. :)

Hyvää joulua sinulle Lare ja herkulliselle vaimollesi :).

Hyvää joulunaikaa myös sinulle, Rakastava vaimo. Minusta myös tällaisen palstan yksi tarkoitus on, että kaikenlaisia kokemuksia voi vaihtaa, keskustella ja olla asioista mitä mieltä tahansa, kuten tämäkin ketju osoittaa. Itse ainakin olen joskus saanut mielenkiintoisia ideoitakin seksin suhteen.

Niinpä... olisi kiva kuulla oletteko kokeillut helmiä tai sellaista seksikaupasta saatavaa kuulanauhaa peppuun? Ja juuri laukeamisen hetkellä kumppani vetää sen pois... Sopii ilmeisesti niin miehelle kuin naisellekin...

Itse asiassa tänä aamuna vaimoni otti liukkaripurkin ja anaalihelmet, tai sellaisen muovisen aika jäykän helminauhan, jossa pallot suurenevat hiukan. Hän rasvasi peppuni, työnteli sormia peppuuni ja lisäili hetken liukkaria ja runkkasi minua samalla hitaasti, kehui, että seisoo kovempana, kuin keskimäärin ja jatkoi sormien pyörittelyä pepussa, kunnes vaihtoi helminauhan ja alkoi työnnellä sitä edestakaisin. Pikkuhiljaa peppu alkoi rentoutua ja hyvänolon tunne kasvaa.
Hän kumartui ja otti suihin samalla työnnellen hitaasti peppuun edestakaisin. Meinasin jo laueta tästä tunteesta hetkessä, piti vähän pidätellä ja käskeä pitää taukoa. Näin hän kiusoitteli minua jonkin aikaa ihan laukeamisen rajalle. Itsekin tiesin, että kun onnistun pari kertaa tulemaan lähelle, muttei aivan perille, niin pystyn jatkamaan pidempään.
Makasin selälläni edelleen ja hän istutti penikseni sisälleen ja alkoi naida hitaasti, sitten hän kääntyi selin minuun ja otti kalun sisäänsä, liikkui vain vähän ja työnteli samalla helminauhaa pepussani. Kun käskin taas lopettaa hetkeksi, hän nousi ja työnsi pimppinsä naamalleni ja nuoletti itselleen orgasmin.
Sitten laitoin hänet sängyn päätyyn selälleen, pari tyynyä pään alle ja työnnyin hänen suuhunsa, hän alkoi toisella kädellä hyväillä omaa klitoristaan ja toisella työnnellä helminauhaa pepussani. Kun hän kiihottui itse enemmän koko ajan, pystyin minä samalla työntymään koko ajan syvemmälle hänen suuhunsa, lopuksi melkein juurta myöten ja hän vain painoi vielä vastaan, kun aloin olla lähellä, käskin alkaa panna kunnolla ja hän imi ja pani kaksin käsin helminauhalla peppuuni ja minä survoin menemään. Kun orgasmi tuli, se irrotti kynnet varpaista, yhtä aikaa suussa ja pepussa, koko alapäähän levisi sellainen hyvänolon tunne, että oksat pois.
Oli mukava joulupäivän aamu.
Eli sopii miehelle ja naisellekin.

Moi hyvää Joulupäivää teillekin! Kuulostaa mahtavalta tuo teidän seksielämä. Siitä huokuu rakkaus ja luottamus. En yhtään ihmettele, että olette onnellisia monessakin suhteessa ja kirjotelmistasi huokuu lämpö ja luottamus teidän välillänne. En voi muuta kuin toivottaa hyviä jatkoja teille ja toivoa, että onni kohtaisi joskus minutkin. Yhtä ymmärtäväisen ja avoimen partnerin suhteen, että rakkautemme olisi yhtä kaunista ja vilpitöntä.

..niin haaveita on ja joskus niitä olisi kiva toteuttaa, mutta juuri silleen, että hyvässä hengessä kiirettä toisiinsa tutustuen. Moni asia nykyään pilataan turhalla kiireellä ja tunteet syrjäyttämällä. Erotiikka on kaunis asia, josta pitäisi osata nauttia kiireettömästi. Oikean partnerin löytäminen onkin enemmän kuin vaikeaa tänä päivänä.. Ihmiset eivät enää panosta laatuun, vain määrä on se ratkaiseva tekijä ja ulkoiset puitteet. Sitten ihmetellään, että muuten hyvä, mutta kun ei...

Voi lari lari.Taidat olla niitä pikku kyrpäisiä veltto vehkeisiä pikku poikia jotka vetävät tumppuun,jos ehtivät yleensä tulee jo kalsareihin kun kuulevatkin sanan anaali..Mutta sitten kun saisivat persettä...Pippeli lerpahtaa ja pääsee poru...Juostaan äidin luo jolta tulee toru..Tähän loppuu panoreissun loru.

Runofinlandia palkinnot jaetaan loppuvuodesta, mutta ehkä hieman on vielä hiomista. On toisaalta hauskaa lukea, miten eri tasoisia lukijoita tällaisilla jutuilla on. Minusta on reilua, kun joku sanoo, että yök, oksettavaa, tai joku tykkää, se on tällaisen keskustelupalstan tarkoitus,no toisaalta ehkä sen tarkoitus on olla myös purkautumistie niille, jotka eivät edes halua ajatella muuta, kuin sitä omaa ainoaa oikeaa tapaa suoriutua omasta seksielämästä tahi sen puutteesta, en tiedä.
Ehdin muuten joskus vetää tumppuunkin, se on hauskaa välillä, annan myös vaimolleni persettä, eikä lerpahda peli, antaa vaimoni myös mulle, jos tuulelle sattuu sille, eli yhtä huono runo. Hyvää uutta vuotta.

Survottiin vaimon kanssa just perseen kautta kauniin vihreät (no okei, oli siinä vähän ruskeita pilkkujakin)guacamolet, jota pian tarjoilemme saapuville vieraille kasvislautasen kera.