Banskua peppuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Johan minä sanoin, että homot valtasi tämän (kin) ketjun.
Syökää ne banaanit saatte vähän kalciumia, kasvaa hiuksetkin kaljuun ja voi tulla sivutuotteena hieman älliä palloon.
Luusto ainakin vahvistuu, eikä aitsi voita.

Hauska lukea tämä ketju läpi, kun siihen tuli paljon vastauksia.
Useimmat miehet osasivat haukkua joko homoksi tai sitten päästä pipiksi. Hyvä niin, onhan se kiva, että on joku purkautumiskanava. Jotenkin vaan tuntuisi, että jos ei kiinnosta joku juttu, mitä toiset tekee tai harrastaa, niin siirtyis sitten seuraavaan juttuun.
Toisaalta on hauska nähdä, että on myös ihmisiä, jotka voi ajatella seksissä vaikka minkälaisia leikkejä, jos molemmat osapuolet niistä pitävät. Tai sellaisia, jotka eivät itse pidä jostain, mutta toivottavat hyvää jatkoa ja osaavat lopettaa viestin: ""olkaa onnellisia"", ei ""hakeudu hoitoon"".

Kuulostaa herkulliselta, nautinnolliselta, vaikka en kyllä itse söisi sitä banaania... Mutta ehdottomasti kokeilemisen arvoinen juttu muuten.

On oikeasti hienoa kun olette löytäneet toisenne ja vielä yhteiset nautinnon lähteet. Seksi on tosiaankin ihanaa, eikä mielikuvituksella ole rajoja - siis jos molemmat nauttivat samoista asioista.

Ihania hetkiä teille ja pieni pyyntö - kerro aina välillä meille lisää näitä kivoja vinkkejä. :) Banaani menee ehdottomasti meilläkin kokeiluun, vaikka 100% varmuudella mieheni ei halua sitä syödä. :) Onneksi se ei ole rakkauden mittari, mutta ei myöskään pervouden. Minusta seksielämässänne ei ole MITÄÄN pervoa.

Mukava viesti sinulta rakastava vaimo. Voi se vielä olla, että miehesi söisikin sen, mutta olet oikeassa, ei se ole mikään pointti tässä asiassa, eikä myös pervoutta tarvi mitata, nautinto on mukava, kun se on molemminpuolista. Meillä käytiin ainakin tosi kuumana molemmat.
Voinpa joskus kertoa harrastuksistamme vielä jatkossakin, tämä oli ihan mielenkiintoinen viestiketju kaikkineen.
Vaimoni sanoo aina joskus, että miten ikinä olet voinut nähdä tuossakin asiassa seksiä tai jotain eroottista, mutta useimmiten on jälkeenpäin myös ollut hyvin tyytyväinen johonkin uuteenkin, mitä ei ole tullut ajatelleeksi.

Laitappa Lare lerssis päälle paksusti sinappia, jos mahdollista tulista.Sit vaan mela hanuriin ja takaan et on kuumaa menoo. Temput tehtyäsi sinulla on hyvä sinappikone käytössä. Olkaa onnellisia.

Ja taas joku kurkkija täällä utelee,
mitä kuvottavaa joku poloinen harrastaa.
Tai joku torvelo haaveissaan kutelee,
fantasioi, mitä kaluunsa varrastaa.

Tai joku pentu hakee elämään potkua
lähettämällä provosoivan meilin,
tai joku osaton pakenee elonsa sotkuja
ja kuvittelee löytävänsä tilapäisheilin.

Kannattaa laittaa sinne vamon peppuun kondomeja ja kaurapuuroa, tulee hyviä siskonmakkaroita, josta voitte keittää keiton.
Viikonloppuna sinne voi laittaa juhlan kunniaksi turkinpippureita, survot kahdesti ja kossut perään. Voitte vetää perseet salmiakkikossusta.

Minä halusin myös kokeilla, miltä tuntuisi kokeilla antaa vaimolle kevyesti piiskaa. Hän ei ainakaan aluksi hirveästi syttynyt siitä, mutta kun hän sitten tasapuolisesti kokeili sitä minuun, tunsin heti, että jestas, kun tekee hyvää, on vain ollut kova opettaminen hänelle, että voi oikeasti lyödä lujaa ja että se tuntuu hyvälle. Jos ei ole koskaan jotain kokeillut, ei voi tietää....

Missä se OIKEA taso sitten on. Myönnä, että voin kirjoittaa alle kaiken tason, mutta mikä se hyvä taso on, minusta hyvä taso on, kuten tämän palstan pääkirjoitus sanoo, se ehkä kannattaisi lukea ihan ensin ja sitten ehkä kommentoida asioihin etupäässä silloin, kun on oikeasti jotain sanottavaa. Next ja delete - näppäimet ovat olemassa. Hyvää joulunalkua kaikille

Mikä on sitten sitä ihan tervettä, upeeta, eikä ihan sairasta?
Sekö mihin olet itse alunperin asettanut normaalit rajat ja kaikki niiden yli on sairasta. Olisi todella mielenkiintoista kuulla mielipiteesi. Voin myöntää olevani ei ihan tavallinen. Arvostaisin mielipidettäsi....

Vai vielä piiskaa :) ... teillä on mukavaa ohjelmaa siellä makkarissa ja muissa huoneissa.

Se on todellakin makeaa. Ja nautinnollista. Kunhan kevät tulee, täytyy kokeilla myös vitsaa. Miestäni en ole vielä piiskannut, mutta piiskaan kyllä jos hän sitä pyytää. Ja itse saan piiskaa - suorastaan kerjään sitä. :)

Ja mitä tulee näihin tuomitsijoihin - kukin on sairas tavallaan. ;)

Totta! Kaikki on tavallaan sairaita, paitsi minä.
Olen paljon poissa kotoa, mutta kun palaan töistä tai ryyppyreissuiltani, on vaimo odottamassa eteisessä, kontallaan. Ensin hän nuolee saappaani, pyytäen anteeksi sitä että jouduin taas lähtemään epäviihtyisästä himasta pois. Avaan samalla sepaluksen ja kusen hänen hiuksiinsa. Nainen kiittää kauniisti.

Sitten kulta konttaa makuuhuoneeseen. Minä potkin matkakyydiksi hänen persuksiaan. Kun tulemme makkariin, hän riisuu häveliäästi itsensä ja sitten minut. Jo tässä vaiheessa käytän karkeaa kieltä ja läpsin häntä satunnaisiin kohtiin. Koko ajan vaimo vastaa kiittäen ja ylistäen minua ja onneaan, kun on niin ihanan ja suvaitsevan miehen löytänyt.

Käyn hänen päälleen ja nain häntä rajusti ja syvälle suuhun. Sen jälkeen käännyn 69-asentoon, hän on kuitenkin vielä allani. Revin hetken hänen pitkiä häpykarvoja ja nousen sitten istumaan hänen kasvoilleen. Hetken nuoltuaan koloani, päästän tulemaan ison kasan lantaa, jonka hän kiltisti syö sitä ihastellen ja kehuen. Käyn keittiön puolella, tuon sieltä vähän iltapalaa. Kaiken mahdollisen työnnän vaimoni perseeseen, hän pakertaa ne sieltä pois ja syö ne (nakit, keitetyt kananmunat, oliivit, pikkukurkut jne). Hän painaakin 130 kiloa, eikä kukaan muu huolisi häntä. Kuitenkin rakastan häntä niin paljon, että vietän mielelläni hänen kanssaan näitä makean hehkeitä hetkiä.

Jos olen vielä voimissani, panen kultaani perseeseen oikein kunnolla ja sitten otetaan nyrkkeilymatsi, potkutkin sallittu.

Ei saa tuomita meitä terveitä ihmisiä! Seksielämäni on loistavaa, ehkä myös vaimoni mielestä!