Totta! Kaikki on tavallaan sairaita, paitsi minä.
Olen paljon poissa kotoa, mutta kun palaan töistä tai ryyppyreissuiltani, on vaimo odottamassa eteisessä, kontallaan. Ensin hän nuolee saappaani, pyytäen anteeksi sitä että jouduin taas lähtemään epäviihtyisästä himasta pois. Avaan samalla sepaluksen ja kusen hänen hiuksiinsa. Nainen kiittää kauniisti.
Sitten kulta konttaa makuuhuoneeseen. Minä potkin matkakyydiksi hänen persuksiaan. Kun tulemme makkariin, hän riisuu häveliäästi itsensä ja sitten minut. Jo tässä vaiheessa käytän karkeaa kieltä ja läpsin häntä satunnaisiin kohtiin. Koko ajan vaimo vastaa kiittäen ja ylistäen minua ja onneaan, kun on niin ihanan ja suvaitsevan miehen löytänyt.
Käyn hänen päälleen ja nain häntä rajusti ja syvälle suuhun. Sen jälkeen käännyn 69-asentoon, hän on kuitenkin vielä allani. Revin hetken hänen pitkiä häpykarvoja ja nousen sitten istumaan hänen kasvoilleen. Hetken nuoltuaan koloani, päästän tulemaan ison kasan lantaa, jonka hän kiltisti syö sitä ihastellen ja kehuen. Käyn keittiön puolella, tuon sieltä vähän iltapalaa. Kaiken mahdollisen työnnän vaimoni perseeseen, hän pakertaa ne sieltä pois ja syö ne (nakit, keitetyt kananmunat, oliivit, pikkukurkut jne). Hän painaakin 130 kiloa, eikä kukaan muu huolisi häntä. Kuitenkin rakastan häntä niin paljon, että vietän mielelläni hänen kanssaan näitä makean hehkeitä hetkiä.
Jos olen vielä voimissani, panen kultaani perseeseen oikein kunnolla ja sitten otetaan nyrkkeilymatsi, potkutkin sallittu.
Ei saa tuomita meitä terveitä ihmisiä! Seksielämäni on loistavaa, ehkä myös vaimoni mielestä!