Bi-naiset...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärrynpyörä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärrynpyörä

Vieras
Mitenkähän mahtaa olla, onko palstalla muita bi-naisia? :)
Jos on, mistä etsitte seuraa? Seuranhakupalstoilla saa vastauksia vain feikeiltä. Esimerkiksi nimimerkkinä näkyy Rainer ja viestin on lähettänyt muka Linda 30v :)

Ei todellakaan kiva.... :\|

en ole ollut koskaan naisen kanssa.joskus nähdessäni tietyntyyppisen naisen niin ajattelen häntä myös seksuaalisessa mielessä.olen miettinyt millaista olisi olla naisen kanssa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 11:25 Nainen-81 kirjoitti:
Mä vosin vastata tähän kysymykseen, että tunnen olevani puoliksi bi...katselen naisia ja ajattelen monesti heitä seksuaalisesti... :p

Moi!

Samoin ajattelen kun sinä... :p :p
ja haluaisin myös joskus kokeilla :p :p

Mites se sit "oikeessa elämässä" tapahtuu toi seuranhaku? Meinaan, että kai aika hankala tietää onko joku bi... Täällä ei ole esim.baaria meille "kieroutuneille"... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 08:53 Kärrynpyörä kirjoitti:
Mites se sit "oikeessa elämässä" tapahtuu toi seuranhaku? Meinaan, että kai aika hankala tietää onko joku bi... Täällä ei ole esim.baaria meille "kieroutuneille"... :)
kyl sen kuule huomaa, ja välillä erehtyy :) mut en mä aktiivisesti hae seuraa... omiin kavereihin en suosittele sekaantuun koska vaik olis kuinka hyvissä väleissä niin ei sen jälkeen asiat oo niinku ennen :whistle: