Bileet + perhe evakkoon

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Sen mä olen oppinut palstalta, että jos isä haluaa juhlia kavereiden kanssa niin se tapahtukoon muualla kuin kotona. Äiti ja lapset ei sen takia hakeudu muualle.

Mutta mutta entä jos meniskin toisinpäin. Eli isä ja lapset evakkoon, että äiti saa ryypätä rauhassa kavereiden kanssa?

no mun mielestä riippuu tilanteesta, siis oisin voinu aikasemmin pojan kanssa lähteä yökylään jos mies olis halunnu jotkut bileet järjestää, ja samalla tavalla ois toiminu toisinpäin...
eli en näe mitään syytä siihen miksi ei toimis... kait äitikin saa kutsua kavereita kylään ja pitää hauskaa :)

Mie en haluais meille mitään bile-ryyppyporukkaa remuamaan..joten saisi mies mennä muualle kavereineen, ja jos ite oisin menossa viihteelle, tekisin sen jossain muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Laita mökille tai sukulaisiin! Ja kyllä äiti ja lapsetkin voi lähtee!

En minä... vaan meille oltais tuuppaamassa yhtä miestä kera kolmen lapsen. Arvata vain sopii kuka sit hoitais ja vahtis kaikki viis lasta?

Ei vaan onneks me ollaan itte just sillon reissussa.

Miksei, periaatteessa. Lähinnä vaan mietin, että millä mä selittäisin neitille, että se ei saa bileitä ilman perhettä, jos kerta me vanhemmatkin voidaan sellaiset saada? Enkä mä kyllä muista, että meistä kumpikaan olisi pitänyt mitään juhlia ilman toista... Niin että todennäköisempää olisi, että lapset lähtisi mummolaan, ja me kutsuttaisiin kimppaan molempien kaverit. :D

Yhteistyössä