Björn! Mäpä tunnen sun miehes! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samalla alalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

samalla alalla

Vieras
Eikö niin, että on töissä F*****rilla? Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen, että tarviiko sun tosiaan hinnan takia miettiä kahteen kertaan, ostatko po.pin vaatteita vai ei =)

On tai ei, mitäs se sulle kuuluu? Ja Polarn o pyretin vaatteet eivät hivele esteettistä silmääni, en ole niiden hinnasta puhunut yhtään mitään, kun en edes tiedä missä hinnoissa pyörii. (Paitsi mitä joku tiesi kertoa että tavallinen perusbody vauvalle on yli 20 euroa...)

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
On tai ei, mitäs se sulle kuuluu? Ja Polarn o pyretin vaatteet eivät hivele esteettistä silmääni, en ole niiden hinnasta puhunut yhtään mitään, kun en edes tiedä missä hinnoissa pyörii. (Paitsi mitä joku tiesi kertoa että tavallinen perusbody vauvalle on yli 20 euroa...)

Ok. =) Olen vain usein huomannut sinun kommentoivan täällä joidenkin tuotteiden hintaa, kun on niin kallista. Olen vain utelias, että tarvitseeko muka =)

Alkuperäinen kirjoittaja samalla alalla:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

Ok. =) Olen vain usein huomannut sinun kommentoivan täällä joidenkin tuotteiden hintaa, kun on niin kallista. Olen vain utelias, että tarvitseeko muka =)

Totta hemmetissä kauhistelen jonkun hintaa, jos jotain kauhisteltavaa on. Ja edelleenkään en koe, että se asia kuuluu sulle?

Voi että, ap, tuntuuks susta nyt että olet melkein sukua palstajulkkikselle? :hug:

Mä tunnen kans pari palstalaista ja jopa niiden miehetkin ja peräti tiedän miesten työpaikatkin! Jee, mähän olen itsekin siis melkein sukua palstajulkimoille! =)

Perustetaanko ap joku julkkiskerho?

Olen vain utelias, että tarvitseeko muka =)

Tällainen on kyllä ihan hemmetin typerää touhua ja typerä ajatus ylipäänsä.
Mä tienaan ihan hyvin ja on mulla varaa ostaa mitä haluan, eli enkö mäkään siis saa ikinä ihmetellä tuotteiden kalliutta?

Ja sit just tämmöinen "mäpä tunnenkin sun miehen". Yöks, voiko ärsyttävämpää otsikkoa olla.

Mäki olen ollut yllämainitussa F:llä alkavassa firmassa töissä eikä siellä palkat päätä huimaa, niillä palkoilla mäki miettisin mihin rahani laitan. Ellei nyt oo esimiehenä tai lentäjänä.

Eikö niin, että on töissä F*****rilla? Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen, että tarviiko sun tosiaan hinnan takia miettiä kahteen kertaan, ostatko po.pin vaatteita vai ei =)

No jos se on siellä Fazerilla pakkaajana hihnan päässä niin saako se jonku PoP-alennussetelin per pakkaamansa laatikko?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Forresterilla töissä ? Onks siel kuka pomona nykyään , Ridge vai Eric ? :D

Mitä?! Eikä?! Björnin mies on töissä Forresterilla, vähänks siistii, wau! =)

Mietin vaan, että onkohan Björnin mies kovin uskollinen.. Kun siellä on aikaslailla niitä työpaikkaromansseja.. ja se "steam room" :snotty:

Mäki olen ollut yllämainitussa F:llä alkavassa firmassa töissä eikä siellä palkat päätä huimaa, niillä palkoilla mäki miettisin mihin rahani laitan. Ellei nyt oo esimiehenä tai lentäjänä.

Siis miks Fazerilla on lentäjiä? :o

Olen vain utelias, että tarvitseeko muka =)

Tällainen on kyllä ihan hemmetin typerää touhua ja typerä ajatus ylipäänsä.
Mä tienaan ihan hyvin ja on mulla varaa ostaa mitä haluan, eli enkö mäkään siis saa ikinä ihmetellä tuotteiden kalliutta?

Ja sit just tämmöinen "mäpä tunnenkin sun miehen". Yöks, voiko ärsyttävämpää otsikkoa olla.

Ok. Ehkä sinusta =)

eihän niillä oo kunnon korvauksiakaa maksaa aiheuttamistaa vahingoista :D

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Forresterilla töissä ? Onks siel kuka pomona nykyään , Ridge vai Eric ? :D

Mitä?! Eikä?! Björnin mies on töissä Forresterilla, vähänks siistii, wau! =)

Mietin vaan, että onkohan Björnin mies kovin uskollinen.. Kun siellä on aikaslailla niitä työpaikkaromansseja.. ja se "steam room" :snotty:

no kai se nyt vähintään on Brookea käyny kokeilemassa...ja ehkä vähän Stephanieta ja Tayloria... ja luultavasti niiden lapsiakin..ehkä.

Yhteistyössä