Björn! Mäpä tunnen sun miehes! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samalla alalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Forresterilla töissä ? Onks siel kuka pomona nykyään , Ridge vai Eric ? :D

Mitä?! Eikä?! Björnin mies on töissä Forresterilla, vähänks siistii, wau! =)

Mietin vaan, että onkohan Björnin mies kovin uskollinen.. Kun siellä on aikaslailla niitä työpaikkaromansseja.. ja se "steam room" :snotty:

Auts :( Björn huomaa jonain päivänä olevansa äitipuoli miehensä isän pojan papan ex-vaimon siskon ottolapsien kälyille :(

Mäki olen ollut yllämainitussa F:llä alkavassa firmassa töissä eikä siellä palkat päätä huimaa, niillä palkoilla mäki miettisin mihin rahani laitan. Ellei nyt oo esimiehenä tai lentäjänä.

Siis miks Fazerilla on lentäjiä? :o

liian vähä tähtiä alotukses et tulis Fazer... :D Ja olihan tossa mun tarkottama F:llä alkava firma yllä mainittuna vaikka ap ei oliskaan sitä tarkottanut...

Alkuperäinen kirjoittaja samalla alalla:
Alkuperäinen kirjoittaja samalla alalla:
Olen vain utelias, että tarvitseeko muka =)

Tällainen on kyllä ihan hemmetin typerää touhua ja typerä ajatus ylipäänsä.
Mä tienaan ihan hyvin ja on mulla varaa ostaa mitä haluan, eli enkö mäkään siis saa ikinä ihmetellä tuotteiden kalliutta?

Ja sit just tämmöinen "mäpä tunnenkin sun miehen". Yöks, voiko ärsyttävämpää otsikkoa olla.

Ok. Ehkä sinusta =)

Ja minustakin. Ihan helvetin noloa ja junttia.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Forresterilla töissä ? Onks siel kuka pomona nykyään , Ridge vai Eric ? :D

Mitä?! Eikä?! Björnin mies on töissä Forresterilla, vähänks siistii, wau! =)

Mietin vaan, että onkohan Björnin mies kovin uskollinen.. Kun siellä on aikaslailla niitä työpaikkaromansseja.. ja se "steam room" :snotty:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja juupa:
Mäki olen ollut yllämainitussa F:llä alkavassa firmassa töissä eikä siellä palkat päätä huimaa, niillä palkoilla mäki miettisin mihin rahani laitan. Ellei nyt oo esimiehenä tai lentäjänä.

eihän niillä oo kunnon korvauksiakaa maksaa aiheuttamistaa vahingoista :D

No ei mikää ihmekää ku ei ollu varaa pitää työntekijöitäkään :D

Anteeksi kovasti, mutta tämä oli kyllä tökerö ja pätemistarpeellaan loistava yritys. Vaikka joku mies tienaisikin hyvin, ei se tarkoita, etteikö olisi tarkka rahankäytöstään ja säästäväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Pitää vissiin heti huomenissa sitten kysyä mieheltä (kun kerran niin hyvin tunnette toisenne) että kukas kalkkuna se täällä kirjottelee.

Voi mies sitten työpaikallaan levittää sanaa, että se XXX vasta nolo on, jossain mammapalstalla hehkuttaa että tuntee hänet. Ehkä ap sua katsotaan pikkuisen kieroon vastedes.

Pitää vissiin heti huomenissa sitten kysyä mieheltä (kun kerran niin hyvin tunnette toisenne) että kukas kalkkuna se täällä kirjottelee.

Voi mies sitten työpaikallaan levittää sanaa, että se XXX vasta nolo on, jossain mammapalstalla hehkuttaa että tuntee hänet. Ehkä ap sua katsotaan pikkuisen kieroon vastedes.

Miten voi sanoa toisesta olet nolo??

Niinpä...

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtänettäköhän itsekään mitä tarkoittaa:

Helposti. Sä ap olet todella nolo. NOLO.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtänettäköhän itsekään mitä tarkoittaa:

Helposti. Sä ap olet todella nolo. NOLO.

En minä ole nolona mistään, miksi olisin?

Yhteistyössä