Blogi kuohunta? Myrsky? Sota? Mitä tapahtuu? Onko ne pimeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myrskyykö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myrskyykö?

Vieras
Ootteko seuranneet tuota blogi soppaa?? johon liittyy omakotivalkoinen, image black, kotiovella, vastarintama? mitä tää meinaa?

:O mikä tuollainen casablogger juttu on kun kaikki häviää pois?

Nehän ei ilmeisesti saa kertoa mitään tarkemmin, mutta on ollut mainintaa epärehellisyydestä ja valehtelusta..
Olisiko sitten sitä että on luvattu ummet ja lammet eikä homma olekaan toiminut kuten annettu ymmärtää.

Eikös tää liity ihan tohon imagen omaan soppaan? miten noi muut blogit tuohon liittyy?

Kantsii käydä lukee imagen kommenttiboksi siellä se sota vasta on :DDDDDDD

Hmm, en kyllä tiiä mitä pitäs sanoa. Onko toi joko katkera tuosta et on saanu potkut? tai eronnu? mut ketä bloggaajaa ne haukkuu? kun tuossa on vihjailtu?? haluun tietää :D

Ovatko nuo rätti/sisutus jne bloggarit kaikki jotain teinejä, vain miksi niissä aina kuohuu? Joku haukkunut jatakuta toista jne. Ei kirjallisuusblogeissa, jotka ovat niitä bloogeja mitä itse seuraan, keskenään tapella koko ajan.

En tiedä totuutta, mutta kommentteja lukiessa olen muodostanut tietyn mielikuvan tapahtumista:

- Yksi Casan bloggaaja on päättäjänä Casablogissa koska hänen miehensä rahoittaa toiminnan?
- Bloggaajille on luvattu mainetta ja mammonaa heidän liittyessä Casaan ja nämä lupaukset eivät ole pitäneet ja bloggaajat eivät ole saaneet luvattuja ja sovittuja asioita.
- Bloggaajat ovat suuttuneet tilanteeseen ja nousseet rintamassa vastaan päättäjiä, vaatien luvattuja asioita ja uhanneet irtisanoutua jos asiat eivät toteudu. Silloin muutamalle bloggaajalle on annettu jotain vaadittuja asioita ja he sitten jäävät.
- Loput irtisanoutuu katkerina koska luvatut asiat eivät tapahtuneet.
- Uusia bloggaajia otetaan mukaan vanhojen tilalle.

Huom! Nämä eivät ole totuuksia vaan minun omia kommenttien perusteella tulleita mielikuvia.

Vauvan av-palstalta löytyy kaksi ketjua aiheesta. Viikolla siellä kävi kova kuhina aiheesta.

Omakotivalkoisen bloggaajan mies on casablogien taustalla ja tämä ei ole ollut "julkista".

Muut bloggaajat ovat ilmeisesti saaneet suurempia lupauksia portaalilta mitä on toteutettu ja siksi ovat eronneet portaalista.

Myös tirlittanin blogissa on kirjoitus aiheesta.

Yhteistyössä