Blogin pito ja "yksityisyys"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Amorin ampuma:

No kyllä vaan olen aika monesti lukenut aloituksia jossa on linkki ja sit ollaan ihmetylty jotain nuorta äitiä miten kehtaa poseerata tyrkysti tai kuinka joku on sit minkäkin näköinen ja tuskin ovat omiaan arvosteltavaksi laittanut.
Mä olen sit varmaan ainoa joka näitä on nähnyt.

tota on harrastettu joskus aika paljonkin mutta nyt ei oo pitkään aikaa osunut kyllä mun silmään yhtäkään ketjua missä olis linkitetty jonkun kuva..

niin siis sitä onki harrastettu paljonki. mutta käsittääkseni nykysin ei saa enää linkittää muita ku omia galtsusivujaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Amorin ampuma:
No kyllä vaan olen aika monesti lukenut aloituksia jossa on linkki ja sit ollaan ihmetylty jotain nuorta äitiä miten kehtaa poseerata tyrkysti tai kuinka joku on sit minkäkin näköinen ja tuskin ovat omiaan arvosteltavaksi laittanut. Mä olen sit varmaan ainoa joka näitä on nähnyt.

Palstalle ei siis ole tervetullut jos kritisoi mitenkään palstan toimintaa. Tosi tervettä...

niin siis nykysin ei enää saa linkittää ku oman sivustonsa, ei muitten. ainaki näin oon jossain ketjussa moden nähny sanovan.

ja tottakai palstalle on tervetullu kuka tahansa. mietin vaan että HALUAAKO semmonen henkilö palstalla olla jonka mielipiteet palstan sisällöstä ei mene yks yhteen ylläpidon kanssa =)

meinaan jos minnuu joku keskustelupalsta ja sen säännöt toistuvasti ottaa palloon niin kyllä mie sillon vaihan palstaa. miulle se on niin yksinkertasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Niinhän se menee. Ja toivottavasti suurin osa ihmisistä ymmärtää kirjoittaessaankin sen, että kirjoittavat vain niitä asioita jotka voivat olla julkisia heidän mielestään.

Toisaalta mä kyllä ymmärrän sen, että huudellaan toisen ihmisen yksityisyyden perään sellaisissa tilanteissa joissa voidaan olettaa, että se kirjoittaja on shokissa eikä arvostelukyky pelaa ihan normaalilla tavalla. Silloin voi tulla kertoneeksi liikaa, kun ei itsesensuuri tai ajattelukyky oikein pelaa sillä normaalilla tavalla.

Minä kuulutan myös toisen ihmisen yksityisyyden perään. Oli inhottava huomata täälläkin yhdellä rekkautuneiden palstalla kuinka yksi sukulaisnainen kirjoitteli läheiseni yksityisasioista nettipalstalla. Kertoili hänen henk.koht. ikävistä asioistaan ja vielä hänen olinpaikkansa mainitsi vaikka se aiheutti vaaran tälle henkilölle ja hänen lapselleen.

Suuttui vielä mokoma sitten kun asiasta hänelle mainittiin! Omia asioitaan voi kertoilla niin avoimesti kuin haluaa, mutta minusta on kohteliasta ja hyviin tapoihin kuuluvaa jättää toisen asiat puimatta!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minä kuulutan myös toisen ihmisen yksityisyyden perään. Oli inhottava huomata täälläkin yhdellä rekkautuneiden palstalla kuinka yksi sukulaisnainen kirjoitteli läheiseni yksityisasioista nettipalstalla. Kertoili hänen henk.koht. ikävistä asioistaan ja vielä hänen olinpaikkansa mainitsi vaikka se aiheutti vaaran tälle henkilölle ja hänen lapselleen.

Suuttui vielä mokoma sitten kun asiasta hänelle mainittiin! Omia asioitaan voi kertoilla niin avoimesti kuin haluaa, mutta minusta on kohteliasta ja hyviin tapoihin kuuluvaa jättää toisen asiat puimatta!

Siis tuohan on ihan eri asia että toisen YKSITYISASOITA retostelee! Mutta jos niistä asioistaan on tehnyt julkisia ihan ITSE niin eihän ne mitään "yksityisasioita" enää ole!

Yhteistyössä