;D :D :) Teenpä VAUNUaloituksen 8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nyt meinaan taitaa osat loksahtaa vihdoin paikoilleen...

Niille jotka eivät tiedä, kerron vähän historiaa:

Mä tein HEMMETIN huonot kaupat huutonetissä Boran vaunuista. Niissä oli kuosi vallan ihana ja kuin uusi, mutta runko olikin sitten mäsänä. Kävi sitten niin että runko petti totaalisesti alta ja me oltiin ilman vaunuja.

No mies sitten suivaantui ja ilmoitti että HÄN menee ja ostaa meille uudet ja kalliit vaunut. Ja tuli kotiin kierrätyskeskuksesta ostetuilla 20 ?:n kieseillä :D .

Niillä ollaan menty tähän asti ja hyväthän ne on olleet. Mutta kun ne rattaat on aivan hirveät, eli olis ollut pakko ostaa kuitenkin rattaat jossain vaiheessa.

Kävikin sitten niin että miehen 1-vuotiaalle veljenpojalle syntyy ens keväällä pikkusisarus. Ja appiukko löysi osto-ja myyntiliikkeestä halvalla kuomurattaat (50 ?).

No....nyt meillä on veljenpojan vanhat yhdistelmät jotka on tosi kivat ja hienot. Heillä on ne rattaat (jotka me sit maksettiin). Ja ens keväänä me otetaan ne rattaat ja he ottaa vaunut takaisin.

Vaunut nro 1 lähtee ilman runkoa erään käyttöön jolla on ehjä runko. Sellaiselle jolla on siis tarvetta noihin :)

Vaunut nro 2 menee mökille, jossa tarve vaunuille ja rattaille onkin suuri

Vaunut nro 3 on nyt käytössä ja käyttäjät erittäin tyytyväisiä niihin :D

Ja VIHDOINKIN mä voin unohtaa kaikki vaunumurheet ja olla vaan ääreisonnellinen kieseistä jos toisista :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli tuleeko teille sitten vielä kuitenkin takaisin ne miehesi ostamat 20? vaunut?

Ne menee mökille :D. Ne on siis tähän asti ollut vallan käytössä. Nyt on veljenpojan yhdistelmät ja hällä taas meidän ostamat kuomurattaat (jotka siis appiukko löysi halvalla). Ja ens keväänä me otetaan ne kuomurattaat käyttöön ja veljenpojan pikkusisarus nämä vaunut joilla nyt mennään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No mies sitten suivaantui ja ilmoitti että HÄN menee ja ostaa meille uudet ja kalliit vaunut. Ja tuli kotiin kierrätyskeskuksesta ostetuilla 20 ?:n kieseillä :D .

Ihana:)

Mut hianoo, että vaunuasiat on nyt reilassa:) Oonkin miettiny, miten asian suhteen kävi - muistan hyvin sen vanhan ketjun.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:

Mut hianoo, että vaunuasiat on nyt reilassa:) Oonkin miettiny, miten asian suhteen kävi - muistan hyvin sen vanhan ketjun.

Loppu hyvin, kaikki hyvin :).

Ja mä olen tosi onnellinen että voin laittaa ne Borat menemään paikkaan jossa niitä tarvitaan (siis ilman sitä hemmetin runkoa).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli tuleeko teille sitten vielä kuitenkin takaisin ne miehesi ostamat 20? vaunut?

Ne menee mökille :D. Ne on siis tähän asti ollut vallan käytössä. Nyt on veljenpojan yhdistelmät ja hällä taas meidän ostamat kuomurattaat (jotka siis appiukko löysi halvalla). Ja ens keväänä me otetaan ne kuomurattaat käyttöön ja veljenpojan pikkusisarus nämä vaunut joilla nyt mennään :)

Selvä juttu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:

Loppu hyvin, kaikki hyvin :).

Ja mä olen tosi onnellinen että voin laittaa ne Borat menemään paikkaan jossa niitä tarvitaan (siis ilman sitä hemmetin runkoa).

Hyvä että löytyi vielä käyttäjä.Se vaunuosa/koppaosa oli nätti.

Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Minkälaiset vaunut teillä nyt on?

Tosta näet hiukan :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2837794.jpg

Ne on Brion yhdistelmät ja varmaan aika vanhat. Mutta tosi hyvät mun ja miehen mielestä :)

Hienon näköiset! Mä oon kans vaunufriikki =) Omalle vauvalleni ostin kolmet vaunut ja möin aina edelliset pois kun löysin muka paremmat ja nyt ostin kaverilleni (hänen rahoillaan kylläkin) vaunut, kun niitä on niitä kiva valita ja etsiä =D ...hullu mikä hullu...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

Ja ajattele, nyt on pienenpieni mahdollisuus siihen että en enää koskaan tee aloitusta vaunuista :saint: :hug: :D

Nääh, pian sä huomaat olevasi raskaana ja alat kyselemään tuplavaunuista :D

:D :D :saint: . Tai sitten just noita varaosia joista toinen vihjaili. Minkäs tiikeri raidoilleen voi...tai jotain :snotty:

Minkälaiset vaunut teillä nyt on?

Tosta näet hiukan :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2837794.jpg

Ne on Brion yhdistelmät ja varmaan aika vanhat. Mutta tosi hyvät mun ja miehen mielestä :)

Hienon näköiset! Mä oon kans vaunufriikki =) Omalle vauvalleni ostin kolmet vaunut ja möin aina edelliset pois kun löysin muka paremmat ja nyt ostin kaverilleni (hänen rahoillaan kylläkin) vaunut, kun niitä on niitä kiva valita ja etsiä =D ...hullu mikä hullu...

Mä en niinkään oo vaunufriikki, vaan vaunuSÄHLÄRI :D .

Mutta kiva että sä olet saanut toteuttaa itseäsi vaunukaupoilla ;) =)

Yhteistyössä