H
huhhuh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ne voi olla huonommat, jos ovat kalliimmatkin?
Tok, tok. Sarjassamme ääliöitä, jotka luulee automaattisesti että kalliimpi on aina parempi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ne voi olla huonommat, jos ovat kalliimmatkin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lucia:Itsellä on nimmittäin kokemusta kahdenlaisista vaunuista. Siskoni sai lahjaksi Brion nukenvaunut ja minä puolestaan jotku halvemmat ja ei niin laadukkaat. Molemmat vaunut on n.15 vuotta vanhat ja Briot vielä täysin ehjät ja minun vaunut menivät parin vuoden jälkeen huonoon kuntoon. Eivät kestäneet yhtään "rajumpaa" käyttöä eikä pientä painoa. Veljeni nimittäin tykkäsivät pukella vaunuilla toisia. Siskoni vaunut kestivät, mutta minun eivät.
Siksi juuri haluankin laadukkaat ja kestävät vaunut kun tiedän aivan saman. meillä näin myös kotonani käynyt. Vieläkin ne laadukkaat vaunut ovat leikeissä mukana mökillä vaikka ovat jo yli 20 v vanhat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne mökillä olevat kelpaisi varsin hyvin meille ja jopa haluaisinkin ne (oikeat retro vaunut ovat nykyään) mutta en voi niitä sieltä pois hakea kun ovat mun ja siskoni yhteiset ja myös siskon lapset niillä haluaa leikkiä, joten ollaan päätetty et pidetään ne siellä ja kaikki saa leikkiä niillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ne mökillä olevat kelpaisi varsin hyvin meille ja jopa haluaisinkin ne (oikeat retro vaunut ovat nykyään) mutta en voi niitä sieltä pois hakea kun ovat mun ja siskoni yhteiset ja myös siskon lapset niillä haluaa leikkiä, joten ollaan päätetty et pidetään ne siellä ja kaikki saa leikkiä niillä![]()
Eli lapselle ei sillä vaunujen designilla ja merkillä ole väliä, kun retrotkin kelpaa. Miksei tykkäisi niistä anopin ostamistakin, siis? Ethän tiedä niiden kestävyydestä ennen kuin kokeilet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mitäs tähän ny sanois. Ota opiksesi ja ensi jouluna keksit etukäteen mitä sanot anopille lahjatoiveeksi ja ne, mitä tahdot itse ostaa niin niistä sanot, että olet jo ostanut, vaikka olisi vasta heinäkuu.
Yritin kyllä anopille ehdottaa että entä jos hän ostaisi lapsellemme villapuvun kun hän sitä tarvii tai sitten uudet pussilakanat sänkyyn, mutta ei se käynyt. (ehkä siksi kun niitä ei tyttömme ole toivonut vaan me vanhemmat!!!)
Ja tiedän että ole turhamainen nirppanokka, mutta minkäs teet kun haluat ajatella vain lapsesi parasta ja ennenkaikkea laatua!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Lahja on lahja. Ei pitäisi koskaan "kerjätä" mitä haluaa lahjaksi. Se menettää heti tarkoituksensa!Ja lapsetkin oppivat huonon tavan.
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Lahja on lahja. Ei pitäisi koskaan "kerjätä" mitä haluaa lahjaksi. Se menettää heti tarkoituksensa!Ja lapsetkin oppivat huonon tavan.
Tässä ny mistään kerjäämisestä ole kyse! Anoppi halus väen vängällä puuttua jo valmiiks sovittuihin joululahjasuunnitelmiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pikkupingviini.fi/uploads/posters/nukenvaunut1.jpg
hieman tuon näköiset mutta tummansini/punaiset olivat anopin ostamat
Alkuperäinen kirjoittaja tana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pikkupingviini.fi/uploads/posters/nukenvaunut1.jpg
Kiitti vitusti, meinasin sua puolustaa, mutta rupes nyppimään kun mun tytöllä on just tollaset vaunut ja haukuit niitä rumiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja tana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pikkupingviini.fi/uploads/posters/nukenvaunut1.jpg
Kiitti vitusti, meinasin sua puolustaa, mutta rupes nyppimään kun mun tytöllä on just tollaset vaunut ja haukuit niitä rumiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pikkupingviini.fi/uploads/posters/nukenvaunut1.jpg
Nuo on aivan tosi rumat!!
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Lahja on lahja. Ei pitäisi koskaan "kerjätä" mitä haluaa lahjaksi. Se menettää heti tarkoituksensa!Ja lapsetkin oppivat huonon tavan.
Tässä ny mistään kerjäämisestä ole kyse! Anoppi halus väen vängällä puuttua jo valmiiks sovittuihin joululahjasuunnitelmiin.
Minusta se on kerjäämistä jos luetellaan että tätä ja tätä haluamme LAHJAKSI.Itse en koskaan "kerro"kun minulta kysellään mitä lapsemme haluavat lahjaksi. Taitava/läheinen ihminen kyllä näkee mitä kyseessä oleva lapsi tarvitsee.En myöskään koskaan kysy esim.kummilasten VANHEMMILTA mitä he haluavat lapselleen lahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja gkmhgkjm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tana:Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pikkupingviini.fi/uploads/posters/nukenvaunut1.jpg
Nuo on aivan tosi rumat!!
Eipä ainakaan tyttöni mielestä. Olis täytyny pukille sanoa että ÄITI haluaa reimatecin vaunut, saatanan pällit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:No ei kiva.
Kun lapsi tuskin osaa olla ilmaisematta pettymystänsä, mikäli on tietyt vaunut halunnut...
(onneksi meillä kysellään niin, että mä voin sanoa, mitä ostetaan, koska halutaan juuri sellaiset kuin halutaan)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mitäh? Ongelmako onkin se, että apn mielestä ne vaunut on rumat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://www.pikkupingviini.fi/uploads/posters/nukenvaunut1.jpg