kylla olet nirppanokka! pahemmanlaatuinen sellainen ja taitaa anoppikin sen tiedostaa! jospa se osti ihan v***lessaan erilaiset kun tietaa kuinka eto asiasta pultit vedat! anopille pisteet! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sandra:http://www.vaivaton.com/product/209-1-845
Nää varmaan olisi ap halunnut. Tai siis hänen tyttärensä olisi halunnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Ostat ne briot sitten myöhemmin itse, jos anopin ostamat menee rikki. Turha kai nyt lasten leluista on alkaa vihoja pidellä ja välejä huonontaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:pienet on murheet sullakin.kyllä elämä vielä koettelee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:pienet on murheet sullakin.kyllä elämä vielä koettelee.
Aivan! Mutta varmasti meitä jokaista...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Jos laadussa on oleellinen ero, niin ymmärrän harmituksesi.
Meillä oli vastaava tapaus viime jouluna, kun anoppi tiedusteli, että mitä 2 v poika haluaisi joululahjaksi. Kerroin, että autoja rakastava poika ilahtuisi kovasti parkkihallista ja olin ajatellut ostaa sellaisen fisher pricen parkkihallin. Sanoin vielä, että se on kyllä aika hinnakas, eli jos isovanhemmat haluaisi osallistua siihen sopivaksi katsomallaan summalla, niin heillä olisi mahdollisuus, eikä tarvitsisi sitten miettiä, mitä ostaa.
No, parin päivän päästä soi puhelin ja anoppi ilmoitti ostaneensa jonkun toisen merkkisen parkkihallin. Jouluaattona sai mies kasata parkkihallia kolmeen otteeseen, kun se hajosi aina jos sitä vähän hipaisi. Kuukauden päivät jaksoin useasti päivässä hallia kasailla, mutta lopulta sain tarpeekseni. Pakkasin parkkihallin palat muovikassiin ja palautin sen anopille ja kerroin asiallisesti syynkin.
Ei ottanut anoppi tempauksestani nokkiinsa, mutta mua harmitti se, että jos anoppi olisi suostunut mun ehdotukseen kimppalahjasta, olisi parkkihallista edelleenkin iloa pojalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ne rattaat voi olla ihan paskat, jos olivat kalliimmatkin?
Jospa kysyisitte lapsen mielipidettä: Mitäs tuumaisit, jos joulupukki toisikin tälläiset rattaat? Jos lapsi ei millään voi hyväksyä ajatusta, ehdotatte anopille, että vaihtais.
Lapset on sopeutuvaisia. Mä uskon, että ne anopin ostamat rattaat kelpaa tytölle ihan mainiosti. Aattona vaan sanotte, että pukilla oli tänä jouluna nyt tälläinen mallisto.
Tämä taitaa olla nyt miniälle vaan iso asia ja arvovalta kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En voi sanoa muuta kuin, että otan osaa. Esikoisella oli aikanaan yksi suuri toive ja sen aioin ostaa, mutta anoppi kysyi toivetta ja sanoi ostavansa sen. Osti kuitenkin pienemmän ja halvemman version, missä ei ollut mitään toimintoja, joiden takia lapsi sitä halusi. Kehtasi vielä valehdella, että kaupassa ei muka ollut niitä - samassa marketissa kävin päivittäin ja lapsi ihaili lelua joka kerta. Mutta saipa anoppi opetuksen näki lapsen pettyneen ilmeen ja kommentin, ettei toimi, kun avasi paketin. Anoppi odotti kieli pitkällä kehuja, mutta eipä niitä tullut. Tuon jälkeen olen itse ostellut aina jonkin tärkeimmistä toiveista. Valehdellut vaikka, että olen sen jo hankkinut... Tosin on se anoppi alkanut viimein ostaa juuri sen toiveen mukaisen jutun.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En voi sanoa muuta kuin, että otan osaa. Esikoisella oli aikanaan yksi suuri toive ja sen aioin ostaa, mutta anoppi kysyi toivetta ja sanoi ostavansa sen. Osti kuitenkin pienemmän ja halvemman version, missä ei ollut mitään toimintoja, joiden takia lapsi sitä halusi. Kehtasi vielä valehdella, että kaupassa ei muka ollut niitä - samassa marketissa kävin päivittäin ja lapsi ihaili lelua joka kerta. Mutta saipa anoppi opetuksen näki lapsen pettyneen ilmeen ja kommentin, ettei toimi, kun avasi paketin. Anoppi odotti kieli pitkällä kehuja, mutta eipä niitä tullut. Tuon jälkeen olen itse ostellut aina jonkin tärkeimmistä toiveista. Valehdellut vaikka, että olen sen jo hankkinut... Tosin on se anoppi alkanut viimein ostaa juuri sen toiveen mukaisen jutun.
mutta tässä tarinaas tää äiti itse on määritellyt sen minkälaiset pitää olla, ei lapsi. lapsi on toivonut vain nukenvaunuja, äidille ne pitää olla tietyn merkkiset..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:Alkuperäinen kirjoittaja Mere:Jos laadussa on oleellinen ero, niin ymmärrän harmituksesi.
Anoppihan sen maksaa, joten ei tule aplle kalliiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:pienet on murheet sullakin.kyllä elämä vielä koettelee.
Aivan! Mutta varmasti meitä jokaista...![]()
Se ettei jollakulla ole varaa viettää joulua niin pitääkö muidenkin jättää joulu viettämättä sen takia ja tyytyä sellaiseen mitä ei halua....
Jokainen elää omien varojensa mukaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En voi sanoa muuta kuin, että otan osaa. Esikoisella oli aikanaan yksi suuri toive ja sen aioin ostaa, mutta anoppi kysyi toivetta ja sanoi ostavansa sen. Osti kuitenkin pienemmän ja halvemman version, missä ei ollut mitään toimintoja, joiden takia lapsi sitä halusi. Kehtasi vielä valehdella, että kaupassa ei muka ollut niitä - samassa marketissa kävin päivittäin ja lapsi ihaili lelua joka kerta. Mutta saipa anoppi opetuksen näki lapsen pettyneen ilmeen ja kommentin, ettei toimi, kun avasi paketin. Anoppi odotti kieli pitkällä kehuja, mutta eipä niitä tullut. Tuon jälkeen olen itse ostellut aina jonkin tärkeimmistä toiveista. Valehdellut vaikka, että olen sen jo hankkinut... Tosin on se anoppi alkanut viimein ostaa juuri sen toiveen mukaisen jutun.
mutta tässä tarinaas tää äiti itse on määritellyt sen minkälaiset pitää olla, ei lapsi. lapsi on toivonut vain nukenvaunuja, äidille ne pitää olla tietyn merkkiset..![]()
Ja mikä kumma siinä on väärin että lapsen äiti määrittelee sen mitä ostetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:mutta tässä tarinaas tää äiti itse on määritellyt sen minkälaiset pitää olla, ei lapsi. lapsi on toivonut vain nukenvaunuja, äidille ne pitää olla tietyn merkkiset..![]()
No se, kun ne ostaa joku muu lahjaksi, eikä äiti itse.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En voi sanoa muuta kuin, että otan osaa. Esikoisella oli aikanaan yksi suuri toive ja sen aioin ostaa, mutta anoppi kysyi toivetta ja sanoi ostavansa sen. Osti kuitenkin pienemmän ja halvemman version, missä ei ollut mitään toimintoja, joiden takia lapsi sitä halusi. Kehtasi vielä valehdella, että kaupassa ei muka ollut niitä - samassa marketissa kävin päivittäin ja lapsi ihaili lelua joka kerta. Mutta saipa anoppi opetuksen näki lapsen pettyneen ilmeen ja kommentin, ettei toimi, kun avasi paketin. Anoppi odotti kieli pitkällä kehuja, mutta eipä niitä tullut. Tuon jälkeen olen itse ostellut aina jonkin tärkeimmistä toiveista. Valehdellut vaikka, että olen sen jo hankkinut... Tosin on se anoppi alkanut viimein ostaa juuri sen toiveen mukaisen jutun.
Ja mikä kumma siinä on väärin että lapsen äiti määrittelee sen mitä ostetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Minusta se on kerjäämistä jos luetellaan että tätä ja tätä haluamme LAHJAKSI.Itse en koskaan "kerro"kun minulta kysellään mitä lapsemme haluavat lahjaksi. Taitava/läheinen ihminen kyllä näkee mitä kyseessä oleva lapsi tarvitsee.En myöskään koskaan kysy esim.kummilasten VANHEMMILTA mitä he haluavat lapselleen lahjaksi.