DPO 23, hcg 10 631!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:
Vou JUUPELI ,eiköhän siellä kaksi ole =) Olikos sulla luomuraskaus...ihan sillä kysyn ,kun hoidoilla alkaneissa hcg arvot on korkeemmat.TÄNÄÄN ON ULTRA KLO:17.30 oon ihan paniikissa.....mulla ollut tänään tosi huono olo ,siis etoo ja yököttää alvariinsa ,tää on kauheeta.

Minä oon täällä koko ajan päivitellyt odotus sivua kun oon oottanut sun uutisia! voi miten mä maltan oottaa sun tulosta tonne asti :D Tsemppiä ulltraan!

Jotenkin mä tiedän ja sanon ,ettei voi olla kahta (ehkä just siksi ,että oikeesti hieman toivoisin kahta) ja kuitenkin on tunne ,et mitä jos.Toivottavasti olis nyt kuitenkin edes "oikee" raskaus ja ainakin yksi heppu löytyisi ...se vähän jännittää kun viikkoja niin vähän ,et näkyykö syke vielä kuitenkaan.Tietty sekin jännittää ,jos sitten olis muutaman päivän pidemmällä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:
Vou JUUPELI ,eiköhän siellä kaksi ole =) Olikos sulla luomuraskaus...ihan sillä kysyn ,kun hoidoilla alkaneissa hcg arvot on korkeemmat.TÄNÄÄN ON ULTRA KLO:17.30 oon ihan paniikissa.....mulla ollut tänään tosi huono olo ,siis etoo ja yököttää alvariinsa ,tää on kauheeta.

Ihan luomu :)

kuin käviii? Miutaki kiinnostais kovasti tietää :heart: Itse näin oman pikkuiseni sydämenlyönnit tänään ultrassa! Upea tunne! Vähänkö oliski hassua nähä np-ultrassa kaks sikiöö, mut siihe en kyl usko :p

Moi ja anteeksi kun en heti tullut kertomaan ....mutta ..kävin siis ekassa ultrassa 27.8 ja pappa ultrasi ,ja löytyi kohdunsisäinen raskaus ,sikiöpussi,ruskuaispussi ja alkio ,jonka sydän löi.No lääkäri mutisi että alkio on liian pieni suhteessa sikiöpussiin.(alkio 4.6mm /sikiöpussi 2cm).et voi olla jotain häikkää ,ja oli vaisu ...käski tulla viikon päästä uudestaan.No itkin silmät päästä ,kunnes tänään kävin toisella lääkärillä ja kerroin hälle aiemman herran ultrauskokemuksen ja tiedot....no....siellä se pieni :heart: edelleen jyskytti ,ja mittaa oli tullut parissa päivässä mukavasti lisää ja oli nyt 7mm ,ja vastasi täysin viikkoja ,jopa hieman isompaa :) Kaikki oli lääkärin mielestä oikein hyvin ,niinkuin tuossa vaiheessa kuuluinkin olla. En taida sitten mennä enää ekan ultraajan kontrolliin :whistle: Mutta YKSI kuitenkin tulossa ,huikeista hcg arvoista huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
[ Olikos sulla luomuraskaus...ihan sillä kysyn ,kun hoidoilla alkaneissa hcg arvot on korkeemmat.!

Milläköhän perusteella?
Irroituspiikki voi antaa 10 päivää positiivisen tuloksen, mutta muuten haluaisin tietää, millä perusteella hoidoissa on muka korkeammat hcg-arvot.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
[ Olikos sulla luomuraskaus...ihan sillä kysyn ,kun hoidoilla alkaneissa hcg arvot on korkeemmat.!

Milläköhän perusteella?
Irroituspiikki voi antaa 10 päivää positiivisen tuloksen, mutta muuten haluaisin tietää, millä perusteella hoidoissa on muka korkeammat hcg-arvot.

Miks tossa lukee "myymä" ? Mä en oo tuommosta kysynyt :O

myymä: kun lainataan jonkun kirjoitusta, niin tohon ylänurkkaan tulee sen alkuperäisen kirjoittajan nimi. Mutta täs on vissiin lainailtu niin monta kertaa, ettei enää saa selville, että kuka kysyi ja mitä :D

Yhteistyössä