DVD soitin meni rikki taas vai?Vai kaikki uudet diskit sekaisin

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
siis huoh,meille tuli eilein uudet dvd:t ja vain yks eilen toiminut nyt se ei toimi enää eikä muut dvd:t,no voi hel:tti,mä en jaksa enää vaihta nitäs dvd soitimia,kun ne toimi vain muutamia kuukausia ja roskiin taas |O

Mä varma tiedän mist sä sen otit,kyllä meillä oli joku HobbyHallista 349 maksoi jos nyt oikein muistan ja se ei toimunut,meille palautettiin rahaa,nyt ostettu toinen se oli vast 3kk eikä toimi ja mun mielestä melkein 500euron soitin on ihan ok hinta,ei hälyttävä toki mut en mä vaan jaksa enemmän laita rahaa siihen

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Pese sormenjäljet levyistä ja jatkossa ota vain reiästä ja reunasta kiinni kun käsittelet niitä.

Itseasiassa siinä alapuolella ihan reiän vieressä on kuulema kopionsuojausjuttuja, joihin ei kuulema kannata koskea. Kävin kerran valittamasta yhdestä levystä, joka ei suostunut näkymään meidän laitteella (joka on tosi vikaherkkä). Kaupassa putsasivat sen reiän vierustan ja sen jälkeen näkyi heidän laitteellaan. Meillä vähän pätki sen jälkeenkin, tietokoneella näkyy meillä naarmuisetkin levyt, jotain vuokralevyjä on jouduttu sillä katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Pese sormenjäljet levyistä ja jatkossa ota vain reiästä ja reunasta kiinni kun käsittelet niitä.

Itseasiassa siinä alapuolella ihan reiän vieressä on kuulema kopionsuojausjuttuja, joihin ei kuulema kannata koskea. Kävin kerran valittamasta yhdestä levystä, joka ei suostunut näkymään meidän laitteella (joka on tosi vikaherkkä). Kaupassa putsasivat sen reiän vierustan ja sen jälkeen näkyi heidän laitteellaan. Meillä vähän pätki sen jälkeenkin, tietokoneella näkyy meillä naarmuisetkin levyt, jotain vuokralevyjä on jouduttu sillä katsomaan.

en usko että sinne on kosketettu,kun otin ihan uudet dvd:t ihan uudesta pakkauksesta,molemmat ei toimineet,niin se sano jo jotai,mut mä nyt katson ne reijät vielä,en ole ainakan kuullut ennen =)

Yhteistyössä