V
vielä kun voi
Vieras
Minulla on 1-v ihana tyttö ja toinen tulossa-- esikoinen on voimakastahtoinen mutta suht rauhallinen tapaus-- päivät kuluvat hänen kanssaan ihan mainiosti. Fyysisesti olen kuitenkin aika poikki raskauden takia, eikä tyttö vielä kävele tai kiipeile, joten nostelua tulee päivän mittaan reilustikin. Mies on ihana ja kannustaa minua omaan aikaan-- vaan en oikein keksi mitä tehdä! Hän tekee kaksiosaista työpäivää, eli tulee 11 maissa kotiin ja lähtee 14 takaisin- tällä välillä parina päivänä viikossa minäkin saisin tehdä mitä huvittaa.
Saman lenkin kävely tympii aivan järjettömästi, tytön kanssa kuitenkin kävellään päivän aikana vaunuillen. Kaverit on töissä, ja mammakavereiden luokse en tahtoisi mennä juuri siitä syystä että heidän kanssa tulee helposti puhuttua pelkästään lapsista, ja niitähän minä olen "pakoon" hetkeksi menossa
Salillani ei ole tällä välillä jumppia, ja punttistreeni itsessään ei ole minulle kovinkaan mieluisaa, lisäksi minulla on jo supistuksia enkä niitä tahdo lietsoa. Kaikista mieluiten kävisin esim. yksin syömässä, kampaajalla, kasvohoidossa jne mutta kotihoidontuella ei kamalasti juhlita, edes Chicosissa...
Tahtoisin tehdä/ mennä jonnekin missä saa ajatukset irti hetkeksi johonkin muuhun, ja sitten jaksaa taas kotosalla, ennenkuin urvahdan kokonaan
Eli, mitä te teette, jos voitte?
Saman lenkin kävely tympii aivan järjettömästi, tytön kanssa kuitenkin kävellään päivän aikana vaunuillen. Kaverit on töissä, ja mammakavereiden luokse en tahtoisi mennä juuri siitä syystä että heidän kanssa tulee helposti puhuttua pelkästään lapsista, ja niitähän minä olen "pakoon" hetkeksi menossa
Eli, mitä te teette, jos voitte?