V
vieras
Vieras
Ja kuinka monta näitä itsesäälissä kieriskelyketjuja aiot nyt sitten avata? arvelin tätä jo eilen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:värinpoisto päässä kyllä vieläkin, sitten kokeilen sen tuhkavaalea, itse
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:värinpoisto päässä kyllä vieläkin, sitten kokeilen sen tuhkavaalea, itse
Eikä! Siis sulta lähtee pian hiukset päästä tuolla menolla!
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Kannattaisko tutkia vähän asioita ennen kun suin päin lähtee kotona blondamaan...![]()
Mä olen ainakin onnistunut värinpoistossa ja olen vaalentanut tummanruskeasta.
Alkuperäinen kirjoittaja cfdt:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:värinpoisto päässä kyllä vieläkin, sitten kokeilen sen tuhkavaalea, itse
Kuinkakohan monesti tää on jo sanottu, EI SE TAJUA!
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:värinpoisto päässä kyllä vieläkin, sitten kokeilen sen tuhkavaalea, itse
se on muuten hyvää idea mutta mä en voi mun pitää jo ylihuomenna olla ok kunnossaAlkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:Kannattaisko tutkia vähän asioita ennen kun suin päin lähtee kotona blondamaan...![]()
Mä olen ainakin onnistunut värinpoistossa ja olen vaalentanut tummanruskeasta.
Onnistuuhan se, mutta Savannalla tuntui olevan sellainen soitellen sotaan asenne, eli hän vaan laittoi värinpoiston päähän ja *tsadam* hiuksista tuli tuhkanvaaleat.
Olen mäkin kotona värinpoistoilla vetässy mustasta blondiksi. Eka oon tehny 2 värinpoistoa, sitten olen laittanut vähän punaruskeaa (siis niin vaaleaa sävyä kun tukasta tullu) väriä, ja sit viikkoa tai kahta myöhemmin vetässy loppuun värinpoistoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Laita nyt jo kuva :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuntuu, että aika pelle olet jo nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuntuu, että aika pelle olet jo nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä blondasin mun hiukset silloin joku lähemmäs 10 kertaa värinpoistolla ja sen jälkeen vielä muutamat voimakkaasti vaalentavat värit ja edelleen on hiukset päässä![]()
Ja ton takia en käy kampaajilla koska ne ei koskaan tee niinkuin mä käsken.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:värinpoisto päässä kyllä vieläkin, sitten kokeilen sen tuhkavaalea, itse
eikun, meidän palstalaistenhan hiukset tulee vaan parempaan kuntoon kaikesta rääkistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:savanna, värinpoiston jälkeen laitat niin harmaata väriä kun vaan löydät (se taittaa pois keltaisen) ja ostat hopeashampoota.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä blondasin mun hiukset silloin joku lähemmäs 10 kertaa värinpoistolla ja sen jälkeen vielä muutamat voimakkaasti vaalentavat värit ja edelleen on hiukset päässä![]()
Mä kerran nuorena tein yhdessä päivässä 8 värinpoistoa![]()
ja musta tuli melkein blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä blondasin mun hiukset silloin joku lähemmäs 10 kertaa värinpoistolla ja sen jälkeen vielä muutamat voimakkaasti vaalentavat värit ja edelleen on hiukset päässä![]()
Sinä senkin, nyt mä haluan blondata mun hiukset sun takiaMut mulla ei oo varaa ostaa uusia pidennyksiä niin en viitti :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä blondasin mun hiukset silloin joku lähemmäs 10 kertaa värinpoistolla ja sen jälkeen vielä muutamat voimakkaasti vaalentavat värit ja edelleen on hiukset päässä![]()
Sinä senkin, nyt mä haluan blondata mun hiukset sun takiaMut mulla ei oo varaa ostaa uusia pidennyksiä niin en viitti :ashamed:
Blonda vaan, hei kun tavataan ens kerralla puhutaan pidennyksestä![]()
Mä päätin että olen vähän aika se tuhkavaalea ja sitten muutan itseä platina blondiksi ihan ihan vaaleaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Seuraava helposti arvattava veikkaus: kahden viikon kuluttua Savanna olet taas mustatukkainen.