Hei kaikki! Olen uusi täällä, tarvitsen apua ajatuksiini ja päätin kertoa ongelmani täällä. Eli olen kohta 16v. tyttö ja minulla on pitkäaikainen poikaystävä. Olemme harrastaneet seksiä ja puhuneet siitä, ehkäisynä on käytetty kondomia. Se puhkesi kerran, jonka jälkeen otin jälkiehkäisypillerin, ei tullut mitään sivuvaikutuksia ja menkat alkoivat lähes normaalisti. Kortsu hajosi toisenkin kerran, jonka jälkeen en tietääkseni voinut enää ottaa katumuspilleriä, koska edellisestä aikaa oli niin vähän. Sitten päätin etten halua enää jättää ehkäisyä kondomin varaan, joten ajattelin aloittaa e-pillerit. Poikaystäni sanoo että miten vain haluan. Minulla on akne, olen kuullut että e-pillereillä voisi olla suotuisaa vaikutusta siihen? Syön siihen kylläkin jo lääkkeitä... Olen ottanut selvää eri ehkäisymenetelmistä ja tullut siihen tulokseen, että e-pillerit, laastari tai rengas. Toivon että täällä on kokeneempia ihmisiä jotka osaisivat kertoa eri pilleri merkeistä ja niiden vaikutuksista, (sekä renkaasta ja laastareista), kun en itse saa ajatuksiani selväksi.. Hinnoista olisin myös kiinnostunut ja siitä, miten ne hankitaan? Iso kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille, pikaisia vastauksia ja anteeksi pitkä viesti