A
apua ja äkkiä...
Vieras
minua pelottaa että onko se mahdollista kun mulla on ikää 38v ja verenpainelääkitys:/
Tuota lääkettä ei ainakaan saa syödä raskausaikana,losatrix 50mg on käytössä.
Muuten ei ole mitään lääkitystä,ei ole ylipainoa ja terveet elämäntavat.
Tuota lääkettä ei ainakaan saa syödä raskausaikana,losatrix 50mg on käytössä.
Muuten ei ole mitään lääkitystä,ei ole ylipainoa ja terveet elämäntavat.