Ehkäsy petti ja nyt sitten raskaana ja haluaisin pitää lapsen,mutta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua ja äkkiä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua ja äkkiä...

Vieras
minua pelottaa että onko se mahdollista kun mulla on ikää 38v ja verenpainelääkitys:/
Tuota lääkettä ei ainakaan saa syödä raskausaikana,losatrix 50mg on käytössä.
Muuten ei ole mitään lääkitystä,ei ole ylipainoa ja terveet elämäntavat.
 

Yhteistyössä