Ei hitto,Vilan myyjät,helsingin foorumissa,huh,huh...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "asiakas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"asiakas"

Vieras
Olin eilen ystäväni kanssa Vilassa ja vittu,huh,huh,mitä myyjiä,mikä, palvelu.
No siis palveluhan siellä tosiaan pelaa,mutta ehkä liiankin hyvin..

Olin pukukopissa sovittelemassa,ensin myyjä kysyy monta kertaa minulta ja kaikilta muilta,onko kaikki ok,tartteetko muita kokoja/malleja?

Sitten tulee pukukopin taakse tyrkyttää jotain housuja,sanoin kiitos ei,tällä kertaa sovitan vaan näitä paitoja,kun sellaista olen vaan ostamassa,niin myyjä vaan jatkaa ja jatkaa..
"kannattaa oikeesti kokeilla nää on tälläiset kivat juuttipöksyt"
Ne myyjät ei jättänyt siellä ketään rauhaa,moni oli jo tosi kiusaantuneena,mutta myyjät sitä ei edes huomannut.

Onko muut huomannut siellä tälläistä? Vai johtuiko se vaan näistä välipäivien aleista ja jostain hiton pakkomyynnistä.

Mua ja ystävää alkoi oikeesti niin ärsyttää,että vaihdetiin kauppaa.

Ja siis sanottiin kyllä montakin kertaa siellä vilassa,että kiiitos vaan, me tässä rauhassa katsellaan,mutta kun ei,niin ei.

Ei mulla muuta!

Ihan yleistä kaikissa Vila-myymälöissä. Niillä myyjillä on kai jokin myyntitavoite, jonka tulee täyttyä tietyllä aikavälillä, joten sen vuoksi he ovat "vähän" aggressiivisempia kuin muissa kaupoissa.

[QUOTE="Nilli";29396874]Ihan yleistä kaikissa Vila-myymälöissä. Niillä myyjillä on kai jokin myyntitavoite, jonka tulee täyttyä tietyllä aikavälillä, joten sen vuoksi he ovat "vähän" aggressiivisempia kuin muissa kaupoissa.[/QUOTE]

Ok.No jotain tälläistä kyllä itsekkin mietin.
Mutta ihan järjetöntä se tyyli siellä,kimpussa koko ajan,niin paljon että hermot menee ja on pakko lähtee kaupasata kävelee.

Itse kierrän nykyisin kaukaa vastaavanlaiset kaupat, en todellakaan tarvitse tyrkkypalvelua ja haluan tehdä ostokseni rauhassa. Jouluostoksilla erehdyin yhteen urheiluliikkeeseen jossa ekan kolmen minuutin aikana kolme eri myyjää ehti kyselemään samat asiat----kiva ois päästä kaupassa etenemään ja ees katteleen tavaroita mut kun myyjät jallittaa kimpussa, en tykkää ja siksi en tuonnekaan ihan heti palaa. Jotain rajaa sentäs tuohon myyntiinkin!

Yhteistyössä