ei huvita enää seksiä harrastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku:(

Vieras
mies haluaa seksiä usein mä vaan jotenkin en enää osaa nauttia seksistä... ennen minäkin halusin usein ja seksi oli jotain ihan parasta.. kait ne halut on jotenkin kadonnu sen myötä kun on ollut niin paljon ongelmia ehkäisyn, kuivuuden ja tulehduksien kanssa.... Palaako ne halut koskaan?

Tosiaan jos on nuin paljon kaikkea häikkää, niin halutkin katoo..en ihmettele yhtään. Varmaankin ne halut palaa kun asiat olisi okkei noidenkin asioiden suhteen.

tulehdukset onneksi jo helpottaneet.. kuivuus hieman vielä vaivaa ja ehkäisyyn tuskin hyvää ratkaisua ikään löytyy ennen kuin asiat on siinä vaiheessa että sterilisaatioon vois jompi kumpi mennä ja siihen vielä ikuisuus.

Oletteko ajatelleet parinvaihtoa? Me olisimme innostuneita siitä ja haluaisimme sekstailla muidenkin kanssa, nainen mieluiten bi henkinen mies voi olla mutta meillä ei ole ja voitaisiin ottaa siihen 3 nainenkin mukaan jos niin haluaisimme?

No minähän vaan kysyin ja huomasin että tässä ketjussa puhuttiin seksiasioista, olisiko ollut parempi kirjoittaa tuonne ruokakuvaketjuun kysymys parinvaihdosta? Olisitko sinä kiinnostunut??

Siirretään siten kaikki ketjut missä pyydetään ystäväksi ja haetaan seuraa kauppahalleihin lasten kanssa shoppailuun sinne seuranhakupalstalle, sillä tämähän on keskkustelupalsta !!

Täällä samat tuntemukset! Kuivuutta, kipuiluja, hiivaa, pissatulehdus tulee herkästi kun paikat liian kuivat ja jos rakossa vähänkin pissaa. Näin lääkäri ainakin sanoi. Että ei huvita enää yhtään, kun kumminkin taas jotain kipuja tai nirhaumia tulee.

Tosiaan itsekkin ennen nautin seksistä. Synnytyksen jälkeen tullut siis nämä ongelmat.

Sama täällä,meillä oli ennen upea seksielämä ja sitä odotti.Nyt jotenkin tekisi mieli mennä edeltä nukkumaan ja vaan nukkua. No sit se alkaa..mies tekee sen perussetin... olen puhunut asiasta mut ei viiti ja en viiti minäkään...mut ei me paineita oteta tästä,itseasiassa joskus ruvetan kesken seksin nauramaan,on se niin onnetonta sätöstystä :) jospa se siitä taas alkais rullaan...

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä;23423533:
Täällä samat tuntemukset! Kuivuutta, kipuiluja, hiivaa, pissatulehdus tulee herkästi kun paikat liian kuivat ja jos rakossa vähänkin pissaa. Näin lääkäri ainakin sanoi. Että ei huvita enää yhtään, kun kumminkin taas jotain kipuja tai nirhaumia tulee.

Tosiaan itsekkin ennen nautin seksistä. Synnytyksen jälkeen tullut siis nämä ongelmat.

juu ei mullakaan ennen mitään ongelmia ollut toisen lapsen syntymän jälkeen nämä alkoi... onneksi olen sentään päässyt eroon tuosta hiivasta ja pissatulehduksista... kuivuus vielä vaivaa ja haavaumia tulee aina yhdynnän jälkeen. liukkaritkaan auta mitään päinvastoin melkeen niin että pahentaa vaan.

juu ei mullakaan ennen mitään ongelmia ollut toisen lapsen syntymän jälkeen nämä alkoi... onneksi olen sentään päässyt eroon tuosta hiivasta ja pissatulehduksista... kuivuus vielä vaivaa ja haavaumia tulee aina yhdynnän jälkeen. liukkaritkaan auta mitään päinvastoin melkeen niin että pahentaa vaan.

mulla halut vie tylsyys,ei oireilut.Tosin joskus seksin jälkeen pissattaa vaik rakossa ei pissaa ja on kuiva,se on rasittava tunne...ja yöunet melkein vievä kun pitää vessassa rampata.
Synnytyksen jälkeen oli pitkään kipuilua,joten ymmärrän sua.

Kuulostas siltä et sun pitäs saada limakalvot kuntoon,muullakin kun liukkarilla,kostutko kunnon esileikissä?
Suosittelen ruokavalion tsekkaamista jos on kuivuutta,se monesti auttaa ja ruokavalioon oikeiden rasvojen lisääminen,sit pähkinöitä ja hivenaineet kohdilleen.

[QUOTE="Maria";23423588]mulla halut vie tylsyys,ei oireilut.Tosin joskus seksin jälkeen pissattaa vaik rakossa ei pissaa ja on kuiva,se on rasittava tunne...ja yöunet melkein vievä kun pitää vessassa rampata.
Synnytyksen jälkeen oli pitkään kipuilua,joten ymmärrän sua.

Kuulostas siltä et sun pitäs saada limakalvot kuntoon,muullakin kun liukkarilla,kostutko kunnon esileikissä?
Suosittelen ruokavalion tsekkaamista jos on kuivuutta,se monesti auttaa ja ruokavalioon oikeiden rasvojen lisääminen,sit pähkinöitä ja hivenaineet kohdilleen.[/QUOTE]

Mun mielestä en kostu juuri ollenkaan vaikka nautinkin jne... ilman liukkari olisin niin rutikuiva ettei yhdyntä millään onnistuisi. ainoastaan ovulaation aikaan tilanne on hieman parempi.

gyne sanoi että johtuu imetyksestä ja synnytyksestä. no synnytyksestä on jo pari vuotta ja imetyksen lopetin noin 8kk sitten. Sain kyllä jotain estrogeeni voidetta jota käytin hetken aikaan mutta se kirveli ja poltteli tosi ikävästi joten pitkään en käyttänyt.

Ruokavaliossa on varmasti parannettavaa.
Tyrniöljykapselit otin käyttöön pari kk sitten ja jotenkin tuntuu että ne olis voinu pikkusen auttaa jopa.

Joo usko vaan niin oikea ruokavalio auttaa ja otahan alakertaan käyttöön ihan oma kosteusvoide esim aqualan yms..
Älä ota paineita asiasta ja sano miehellesi suoraan. Mutta tuo imetys voi olla se syy vaikka siitä on aikaa,itsellä se vei minusta mehut,laihduin,hiuksia lähti,iho kuivui ymss.... Kestin oman aikansa kun kroppa palautui. Ota joku tehokas vitamiini/hivenaine kuuri.

Mulla teki hormoonit tepposia ja seksi alkoi kuvottaa. Kaikkein pahinta oli kun mies halusi nuolla rintojani niin se tuntui aivan kamalan vastenmieliseltä ja pahalta ja oli aivan pakko kieltää ettei saa ja en nyt tykkää. Yritti sitten hillitä itsensä kun sanoin että tuntuu pahalta en tykkää, mutta kivahan se on sanoa ja edessä heiluu f-koon rinnat, jotka kiihottaa miestä ja eukko vaan sanoo ettet koske niihin. Joku hormoonijuttu oli koska sitten lopulta se loppui ja nykyisin ei mitään ongelmaa etteikö mies saisi koskea rintoihini vaan päinvastoin.

mun oli pakko lopettaa imetys sen takia kun kaikki kosketukset ja ärsykkeet rintoihin rupes tuntumaan tosi inhottavalta. Välillä tuntui että olisin jopa lapsellekin voinu kesken imetyksen huutaa että lopeta jo. tää ilmeni kyllä vasta lapsen ollessa yli vuoden ikäinen joten lopettamisesta ei ollu siinä mielessä mitään haittaa. mutta mulla on edelleenkin tuo inhottava tunne. en voi mitenkään antaa miestäni koskettaa paljaita rintojani. liivit tai paita päällä vielä jotenkin onnistuu. huh loppuispa tää "vaihe" jo se on jo kestänyt ikuisuuksia...

Yhteistyössä