Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Ovat kyllä niin riveittäin nuo jäljet, että näyttävät puristetuilta. Näenkö oikein vai onko tuossa käsivarressa ylhäällä myös valkeita länttejä ja punaista...?
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:siis aina tolla jalat mustelmilla on, mut ei noin karmeesti koskaan oo ollu. ku noi kohnaa ja koheltaa, mut et noi kaikki olis siitä![]()
pitäisköhän mun oikeesti käyttää toi lekurissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä tramboliinilla vois tuollaiset tulla? Puristelujälkiä ovat. Neljä kertaa puristettu, ja lujaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mrs:En halua pelotella mutta käykää lääkärissä. Juuri ystäväni lapsella oli todettu leukemia ja siinä käteen oli noussut hetkessä mustelmat. Jos olisivat menneet parituntia myöhemmin sairaalaan niin lapsi olisi kuollut. Veri oli jo niin ohutta että se puski ihon läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras mamma:Sellanen vaihtoehto tuli mieleen, että jos ovat trampoliinilla tavallaan ottaneet toisistaan kiinni hyppiessä, "tukea" ?
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71 harmaana:Leukemiassa mustelmat voivat olla lähinnä sellaisia vernpurkaumia, ei välttämättä ihan tav. mustelmia (veljentyttö sairastaa kyseistä tautia).
Oiskohan mahdollista, että kun lapset hyppii trampoliinilla, niin tarraavat innoissaan toisesta tukea, näin oon huomannut lasten tekevän.
Ja toisille tulee helpommin mustelmia, mullekin saattaa just käsivarteen niinkin, että raavin ihoa, niin tulee jo mustelma.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kysy isältä. Sillä saattaa olla vastaus jälkiin. Ja lapselle lupaat ettei mitään käy vaikka kertoisikin.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mun mielestä noi menee selkeästi sormen mukaan. ...josku tullu itsellekin vastaavat mustelmat käteen ja ihan sormista..
Voihan se olla tosiaan, että ottavat kiinni toisistaan, kun hyppivät trampoliinilla, Kysy vielä sitä pojalta. Mutta koita pistää sun sormet niiden mustelmien päälle: onko sun kokoiset kädet vai isommat/pienemmät (aikuinen vai lapsi, mies vai nainen?)
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mun mielestä noi menee selkeästi sormen mukaan. ...josku tullu itsellekin vastaavat mustelmat käteen ja ihan sormista..
Voihan se olla tosiaan, että ottavat kiinni toisistaan, kun hyppivät trampoliinilla, Kysy vielä sitä pojalta. Mutta koita pistää sun sormet niiden mustelmien päälle: onko sun kokoiset kädet vai isommat/pienemmät (aikuinen vai lapsi, mies vai nainen?)
joo tarttee tsuumailla kun kotiutuu.. mut siitä oon ihan sata varma ettei kukaan pahoinpidellyt ole poikaa. ei se käy missään sellaisissa paikoissa, ja kavereita on ympärillä koko ajan. HYVIÄ kavereita.