EI JESSUS,kattokaa ton pojan kättä *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonna-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eppis:
en nyt todellakaan halua pelotella,mutta kannattaa menää nyttään lääkärille.Jos ilmaantuu mustelmia ilaman näkyvää syytä,se on aina lääkäriasia.Pahimmassa tapauksessa,kuten ystävälläni,syynä saattaa olla leukemia.Kaverin pikkupoika selvisi taudeista voittajan,mutta ensin hakivat mustelmille syytä reilun 5kk,ennen kuin läksivät lääkärille.

tässä olen minä samaa mieltä!! ehdottomasti kannattaa näyttää lääkärille jos poika itse ei ole huomannut eikä tiedä, koska meidän 9v. poika ainakin sanoo että hypittiin trampoliinilla ja on voinut tulla siellä!! harvemmin siellä kuitenkaan käsiin tuollasia jälkiä tulee jalkoihin niinkin!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
siis aina tolla jalat mustelmilla on, mut ei noin karmeesti koskaan oo ollu. ku noi kohnaa ja koheltaa, mut et noi kaikki olis siitä :o

pitäisköhän mun oikeesti käyttää toi lekurissa :o

kun mä käytin lastani mustelmien takia lääkärissä VARMUUDEN VUOKSI niin lääkäri sanoi, että leukemiassa mustelmat on ihan eri kokoluokassa kuin tuollailset tavan mustelmat. silloin on ihan suuria, monen sentin halkaisijaltaan olevia ja väriltään tummempia, sinertäviä tms. mut en tiedä sit voisko kyse olla jostain verenvuototaipumuksesta, multa itseltäni otettiin jotkut geenitestitkin, että olenko herkästi mustelmiin taipuvainen. itse en henk. koht. vielä noiden takia käyttäis, sit jos muuallekin kehoa tulee saman verran niin sit lääkäriin! ja jos noi parantuu ihan normaalisti niin siitäkin voi päätellä, että ihan tavan mustelmia ovat... tietysti pitäis vielä syy selvittää, että mistä tullut ettei kukaan vaan ole pahoinpidelly...

pojan serkkutytöllä todettiin muutama kuukausi sitten leukemia eikä hänellä kyllä mustelmat sellasia ollut...

Eikös tosiaan puristaessa tule noi sormenjäljet tolleen. Mutta siis oikeesti. Mä olen aina ollut mustelmilla ja välillä joku kauhee sininen läikkä ahterissa ja sit joku kysyy, et kuka suo potkinu...mä vaan ihmetelly, että mitä missä. olen varmaan vaan johkiin vähän hipassu, niin siinä se sit onkin.

Joillekki tulee ötökänpuremista mustelmia. :attn:

Aika hauska, täällä emännät pikkusen maalaamas piruja seinille. :xmas:
Onhan noita paljon, mut aika vaaleita ja pieniä ovat, ja jos ei kerta oo kipeitäkään. Et jos ne on nyt tuossa eikä enempää ilmaannu, ni tuskin mikään leukemia kummiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ovat kyllä niin riveittäin nuo jäljet, että näyttävät puristetuilta. Näenkö oikein vai onko tuossa käsivarressa ylhäällä myös valkeita länttejä ja punaista...?

Niin näyttää. Jalat näyttää kyllä ihan normaaleilta kesäkintuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
jos huolettaa niin kävisin varmuuden vuoksi verikokeissa, voihan siellä olla hyytymistekijöissä jotain pientä häikkää tms?

joo,saa mies kysellä lisää viel pojalta, ja tarkkaillaan tilannetta. jos tulee tollee lisää niin kiikutan kyl lääkäriin.

Mun äidille aikoinaan terveydenhoitaja sanoi, että heille opetetaan, että kaikki polvien alapuolella olevat mustelmat voi ohittaa samantien.

Eli jos haluatte pahoinpidellä lastanne niin säärien kimppuun ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
olikos se sulla kun pojan isä asuu eri paikkakunnalla?

jep =)

kysy myös pojan isältä että onko sielläpäin huomattu mustelmia. se selvittää jo jonku verran että missä ovat tulleet, kotipaikkakunnan kavereiden seurassa vai sen toisen paikkakunnan kavereiden kans.

ja sitte kysysin kans että mimmosia leikkejä te oikein leikitte kun käsistä niin retuutetaan ja puristetaan että oikein mustelmat tulee.

jep =)

kysy myös pojan isältä että onko sielläpäin huomattu mustelmia. se selvittää jo jonku verran että missä ovat tulleet, kotipaikkakunnan kavereiden seurassa vai sen toisen paikkakunnan kavereiden kans.

ja sitte kysysin kans että mimmosia leikkejä te oikein leikitte kun käsistä niin retuutetaan ja puristetaan että oikein mustelmat tulee.

joo,meil on välimatkaa isukin kans 200km, et siel ei hirveesti kavereit oo.. ja tosiaan ku ei se oo 1.5vkoon ollu ees siel.. tarttee jututtaa lisää poikaa ku tulee kotiin, ja tsekata päästä varpaisiin se.

jep =)

joo,meil on välimatkaa isukin kans 200km, et siel ei hirveesti kavereit oo.. ja tosiaan ku ei se oo 1.5vkoon ollu ees siel.. tarttee jututtaa lisää poikaa ku tulee kotiin, ja tsekata päästä varpaisiin se.

okei. eli ne on varmaan keksineet jonku "panttivankileikin" niissä tulee mustelmia

;)

Yhteistyössä