Ei kertonut eron jälkeenkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-llä heti uusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ex-llä heti uusi;10698644:
Meillä on vielä yhteinen asunto,ja hän on sanonut että saan asua tässä yhtiövastikkeen kera vain koska paikkakunnaltani ei saa vuokra-asuntoja helposti. /QUOTE]

Miksi tarvitsee tehdä mitään tämän asian eteen? Maksa vain sitä yhtiövastiketta ja anna asian olla. Onhan miehellä omaisuus tallessa, kun hän omistaa asunnostasi puolet, joten onhan se hänellekin kuin olisi rahaa pankissa. Yritä pistää rahaa talteen sen verran kuin voit siltä varalta, että asunnon omistajuuden suhteen tulee muutoksia ennemmin tai myöhemmin.

Omaa mielenrauhaasi ajatellen varaa kuitenkin aika oikeusaputoimistosta. Yleensä sinne on jonoa, joten et kuitenkaan saa aikaa samalle viikolle. Siihen saakka voit miettiä kaikki kysymykset, joita mieleesi tulee koskien raha-asioitanne. Jos siis jompikumpi teistä hakee avioeroa, niin omaisuus pitää joka tapauksessa osittaa jossakin vaiheessa ennemmin tai myöhemmin, mutta siis mikään pakko ei ole. Tiedän itsekin ystäväni vanhemmat, jotka erosivat vasta eläkeiän kynnyksellä ja esim. asunto ja kesämökki ovat edelleen kummankin nimissä, vaikka avioero on ollut voimassa jo muutamia vuosia. Kun käyt siellä oikeusaputoimistossa niin kysy juristin mielipidettä siitä, että voiko tuollaista järjestelyä jatkaa kuinka kauan hänen mielestään, että sinä vain maksat yhtiövastikkeen ja sähkölaskun? Onko mahdollista, että mies jälkikäteen on oikeutettu johonkin vuokraan tms.?

Miksi tarvitsee tehdä mitään tämän asian eteen? Maksa vain sitä yhtiövastiketta ja anna asian olla. Onhan miehellä omaisuus tallessa, kun hän omistaa asunnostasi puolet, joten onhan se hänellekin kuin olisi rahaa pankissa. Yritä pistää rahaa talteen sen verran kuin voit siltä varalta, että asunnon omistajuuden suhteen tulee muutoksia ennemmin tai myöhemmin.

Omaa mielenrauhaasi ajatellen varaa kuitenkin aika oikeusaputoimistosta. Yleensä sinne on jonoa, joten et kuitenkaan saa aikaa samalle viikolle. Siihen saakka voit miettiä kaikki kysymykset, joita mieleesi tulee koskien raha-asioitanne. Jos siis jompikumpi teistä hakee avioeroa, niin omaisuus pitää joka tapauksessa osittaa jossakin vaiheessa ennemmin tai myöhemmin, mutta siis mikään pakko ei ole. Tiedän itsekin ystäväni vanhemmat, jotka erosivat vasta eläkeiän kynnyksellä ja esim. asunto ja kesämökki ovat edelleen kummankin nimissä, vaikka avioero on ollut voimassa jo muutamia vuosia. Kun käyt siellä oikeusaputoimistossa niin kysy juristin mielipidettä siitä, että voiko tuollaista järjestelyä jatkaa kuinka kauan hänen mielestään, että sinä vain maksat yhtiövastikkeen ja sähkölaskun? Onko mahdollista, että mies jälkikäteen on oikeutettu johonkin vuokraan tms.?

Tämä on varmaan kaikkein paras vaihtoehto, jos vain toteutuisi.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/avioero/1842966/asiaa-myos-asunnosta-joka/

Sinä se myrkytätä ihan itse kaikki avaamasi ketjut. Ei ihme että jäit yksin tuolla luonteella.

Oho...mistäs löysitkin ton ketjun ja mitä ihmeellistä siinä on ja millä perusteella luokittelet luonteeni ?? olisi vain kiva tietää!? mitenkähän olen myrkyttänyt kaikki ketjut? mitkä kaikki? Yrität haastaa riitaa. Kerro ne sanat mitkä muka myrkyttävät kaiken?? aika outoa tekstiä sulta...voi voi..tuo linkki minkä laitoit on ihan normaalia kysymysjuttua tietääkseni....siis huh..huh..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-llä heti uusi;10700114:
aika outoa tekstiä sulta...voi voi..tuo linkki minkä laitoit on ihan normaalia kysymysjuttua tietääkseni....siis huh..huh..

Normaalia? Sinulle? Ok. nämä alla olevat ap:n teksitä: mm.

-hehe hehehhe.....sua on kiva ärsyttää....olenko sun mielestä köyhä jos mulla on miehen kans.HUOM! PUOLIKSI SÄÄSTETTYJÄ RAHOJA KUMMALLAKIN 25 000 ekeä! vedä siitä kateellinen! voi kun sua suututtaa..hih...plus sitten tietysti asunossa rahaa kiinni...hui..nyt vasta kateellinen olet!!

-Eli rahapulassa kumpikaan meistä ei tule OLEMAAN AINAKAAN VÄHÄÄN AIKAAN! SENKIN KATEELLINEN JA TAIDAT OLLA IHAN "LAPSUKAINEN" VIELÄ...TAI AIKUINEN "IDI""TI.

-Sinähän tässä suutuit ja nyt aloit jo haukkumaan että elän exän armoilla. Jäit kiinni kateudesta ja vielä suutuit ja haukut päälle! ja vielä vi"""lut päälle että kyselen täällä ihan normi asioita. Älä kommentoi näitä enää. Voihan suomikateus jälleen.....ei tämä ero minulle maailmanloppu ole,ei kellään.

Kyllä aivan hyvin voi mies myydä asunnon halvemmalla, kun hän tietää aiheuttamansa tuskan määrän. Ja ainahan asunnon saa myytyä pois ja maksettua laina saman tein. Voisi neuvotella sellaisen lainan, jossa lyhennykset alkaisi vasta vuoden parin kuluttua, silloin voisi olla jo kaverinakin joku, joka haluaisi maksaa vuokraa:)

Et oo tosissas? Nainen vihaa miestä ja on tälle raivoissaan ja silti ex-miehen täytyisi maksaa extraa naiselle! Et varmaan itse maksaisi senttiäkään yli lainmukaisen summan.
Etkö ole lukenut ketjua? Ei naisella ole mitään velkaa asunnosta, vaan päinvastoin. Hänellä on 25 tuhatta euroa ylimääräistä rahaa, eli pankkilainan tarve olisi VAIN 25 tuhatta. Millähän nainen on ylipäätänsä maksanut asuntoa ja vielä säästänyt riihikuivaa rahaakin, vaikka on pätkätöissä/työtön. Ostaisitko sinä riskillä asunnon, jos vaikka joku tulisi ja alkaisi maksamaan vuokraa. huokaus, mitä höyrypäitä täällä on:(

Viimeksi muokattu:
Mistä tämä 25 000 revittiin ??

Ap kertoi että rivari 100 000 ja hänen osuus puolet 50 000 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis lainaa joutuisi ottamaan vain 50 000 että saisi asunnon itsellensä.

Ettekö lue ensin mistä on kyse, ette, kauhea vimma vääntää summia taivaalta.

Huomenna se rivari varmaan maksaa 35 000 tai 10 000 !! ja lainaa 2000 !

Alkuperäinen kirjoittaja Jotta näin;10700467:
Kuules itse, senkin ääliö. Ap kertoi tuossa toisessa ketjussa, että hänellä on 25 tuhatta riihikuivaa pankkitilillä. Luepa tuo linkitetty ketju.

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihm...sunnosta-joka/

Toisessa ketjussa ? Ai se menee niin,että eri ketjuissa eri tietoa ja niistä sitten ääliöt tekee palapelin, jatkakaa samalla linjalla, jee......
Mä muutes sanoin eilen että mulla on rivari ja tänään yhteen toiseen ketjuun kirjoitin että omakotitalo ja kolmanteen kerrostaloasunto, mikäköhän se näistä onkaan, hmm hmm jee....

Alkuperäinen kirjoittaja ex-llä heti uusi;10700114:
Oho...mistäs löysitkin ton ketjun ja mitä ihmeellistä siinä on ja millä perusteella luokittelet luonteeni ?? olisi vain kiva tietää!? mitenkähän olen myrkyttänyt kaikki ketjut? mitkä kaikki? Yrität haastaa riitaa. Kerro ne sanat mitkä muka myrkyttävät kaiken?? aika outoa tekstiä sulta...voi voi..tuo linkki minkä laitoit on ihan normaalia kysymysjuttua tietääkseni....siis huh..huh..

Siis exällä heti uusi olet siis sama ap joka tuossa toisessa ketjussa kirjottelee ??

Tosiaan alat idiootiksi haukkumaan ihmisiä jotka kertovat miten hyväksikäytettyä puoleltasi suhteenne on ollut.

Tähän ketjuun mun kommentit jää edellisen takia antamatta . Vaikka en ole ap. teksteille ennenkään vastauksia antanut.

Ei kylllä säälitä tilanteesi enää yhtään. Sullahan menee tosi hyvin jos kerran on repiä salaisia rahajemmoja 50 000 tosta vaan , ja ilkkua täällä kilttejä vastaajia ??