ei kestä ei enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pärre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pärre

Vieras
Haluun vain kuolla kuolla KUOLLA mutta< en voi kun vauvakin on vasta 7 viikkoa ja isommat lapset tarvii mua vaikka ne kaikki kokoajan huutaakin.Ja mies huutaa huutaa kun oon niin tyhmä ja hidas ja laiska vaikka koitan niin paljon ihan oikeesti tehdä.mutt se ei koskaan riitä,kaikkialla on paskasta ja en jaksa siivota enempää ainoastaan jos lopetan nukkumisen kerkeän tehdä enemmän töitä.Jos sais olla ees tajuttomana tai kaatokännissä tai jotain et ei tarttis tajuta mitään.Ja nää velat vie meidät vararikkoon.Ja tuntuu että loppu häämöttää.Ja on lääkitys on on mutta se ei auta.

ja sanon niille mitä.jos tulisi ilmi niinku tässä pikkukylässä tulee kaikki,että oon masentunut tms niin ukko haukkuu heti hulluksi.En halua olla hullu.Se on häpeän aihe.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja sanon niille mitä.jos tulisi ilmi niinku tässä pikkukylässä tulee kaikki,että oon masentunut tms niin ukko haukkuu heti hulluksi.En halua olla hullu.Se on häpeän aihe.

Puhut ongelmistasi ammatti-ihmisen kanssa. EI SE OLE HULLUUTTA HAKEA VAIKEASSA TILANTEESSA APUA VAAN SE ON JOKA EI HAE! Siis soittamaan aikaa! =)

:hug: Eikö sinulla ole ketään, jonka kanssa voisit puhua tuntemuksistasi? On varmasti kauheaa olla yksin tuollaisen asian kanssa :'( :hug: Ja et todellakaan ole mikään hullu.

Ajattelin koittaa jaksaa sen aikaa että vauva on vähän isompi,parivuotias ja ei niin vaikea hoidettava.Sitten toivoisin kuoleman.Isäkin pärjäisi silloin lasten kanssa kun ei ihan pieniä ole.Se saisi kuitenkin tietää että olen hakenut apua.Ja haukkuisi mut hulluksi lastenkin edessä,ei niitten tartte elää niin että tietää sen.

Alkuperäinen kirjoittaja pärre:
Ajattelin koittaa jaksaa sen aikaa että vauva on vähän isompi,parivuotias ja ei niin vaikea hoidettava.Sitten toivoisin kuoleman.Isäkin pärjäisi silloin lasten kanssa kun ei ihan pieniä ole.Se saisi kuitenkin tietää että olen hakenut apua.Ja haukkuisi mut hulluksi lastenkin edessä,ei niitten tartte elää niin että tietää sen.

Älä tuollaisia ajattele...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tää onkoliikkivauva ja huutaa kokoajan.ressuparka,haluaisin olla niin paljon parempi äiti ja ihminen.

Sinä olet hyvä äiti ja hyvä ihminen, ymmärrän kyllä, että koliikkivauvan kanssa väsyy, minulla ollut kaksi koliikkivauvaa, onneksi tämä kolmas ei ollut koliikkinen (nyt jo 8 kk). Mutta se, että vauva itkee koliikkikipujaan ei tee sinusta huonompaa äitiä ja huonompaa ihmistä.

Mitäs jos sulla kuitenkin olisi synnytyksen jälkeinen masennus!?
Hyvinkin kuules selviät! Uskon aivan täysin siihen!
Rohkeasti avaudut jollekkin ihmiselle, jota pidät luotettavana, esim. neuvolassa. Se on kuule ihan normaalia että olet väsynyt ja silloin tulee kaikkia ajatuksia mieleen, esim. kuolema. ET ole yhtään epänormaali!!!! Hae apua!!

minä yritän olla normaali,hyvä vaimo ja perheenäiti.6 lasta.mies joka ei tee mitään kotona(vaikka eihän sen kuulukkaan.ihmiset luulee että tullaan hyvin toimeen ja ollaan onnellsia.

ja kuitenkin haluan kuolla.fyys sairaua aiheuttaa masennusta ja väsyneisyyttä mutta siihenkin on lääkkeet joten se ei saa olla tekosyy,pöly on pyyhkimättä ja imuroimatta ja vauva vaan huutaa.mies meni onneksi nukkumaan niin ei nää mua.

Voi hyvä ihminen, hae heti apua! Heti huomenna! Älä pidä kulissiliittoa jos et jaksa. Se ei ole häpeä eikä huonon ihmisen merkki. Parhaasi olet tehnyt, enempää ei keneltäkään voi vaatia. Älä heitä elämääsi hukkaan!

leikitään niin että haen.mutta tämä tilanne on jatkunut jo 12 vuotta eikä mikään tule muuttyumaan ennenkuin hänestä aika jättää tai minä tuun niin hulluksi että mut viedään pois.

Ihan sama mitä miehesi ajattelee tai tekee. Kertoisin heti huomenna neuvolassa, että tarvitsen apua lasten ja kodinhoitoon.

Kaksi lasta on jo kovaa työtä, kodin ja lastenhoito käy työstä jo nelihenkisessä perheessä. Joka ainoa meistä uupuisi vastaavassa tilanteessa, 6 lasta eikä kukaan auta. Et ole hullumpi kuin kukaan muukaan (paitsi, että miksi teet enää lisää lapsia tuohon tilanteeseen...)

niinpä,miksi.en tiedä.eipä sillä enää niin väliäkään.teen niin paljon hommia nyt kun vaan pystyn ja sittenkun en pysty niin kuolen.luulen että mun kroppa saattaa pettää jopa itsestäänkinilman että mittään itselle teen.

Yhteistyössä