ei kestä ei enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pärre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut eikös se miehesi vois auttaa tossa siivoamisessa? Ainakin siellä navetan puolella? Vai onko toi maatilayritys vain sun eikä miehesi ole siinä mitenkään mukana?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
halusin ison perheen.luulin että hän näkisi vihdoin että olen ihan ok tyyppi,nainen ja äiti.että olen jonkun arvoinen.

Minä ihmettelin jo lapsena, miksi oma äiti tekee vaan lisää lapsia, vaikka mies on väkivaltainen itsekäs alistajapaska.

Itsetunto puuttui äidiltäni, ja kuvittelee ehkä jollain tasolla edelleen, että on ostettava jollakin tapaa se oma arvo, tekemällä töitä tappamalla itsensä ja jaksettava mitä vaan yksin.

Ei se vaan mene noin. Jos et itseäsi arvosta, sitä enemmän miehesi alistaa ja haukkuu sinua. Ihan sama vaikka tapat itsesi työllä, ja mies käy jotain helk.karin tyhjänpäiväistä kurssia, ja siinä on hänen päivätyö? Kun sinä raadat 6 lasta, lehmät ja kodin?

Jos et arvosta itseäsi, otat aina samanlaisen paskan puolisoksi ja päädyt tekemään kaiken ja silti kuulemaan haukut. Koska arvostusta ei saa jos sitä ei vaadi eikä itse arvosta itseään.

Pakko olla joku iha seko ihminen päästään ku tollasii juttui laittaa ja toiset yrittää antaa neuvoi ni inttää vaan vastaan joka neuvoon eikä ajattele omaa parastaan..Ajattelee vaan mitä mies sanois tai tekis..

haista kuule p.leikittelen?joo,siis ajatuksella kuolemasta.eikö jokainen tee välillä niin?täällä täytyy aina huudella provoksi koska ette voi tajuta että jollakin saattaisi tosiaan olla joku ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haista kuule p.leikittelen?joo,siis ajatuksella kuolemasta.eikö jokainen tee välillä niin?täällä täytyy aina huudella provoksi koska ette voi tajuta että jollakin saattaisi tosiaan olla joku ongelma.

Jos tämä oli mulle niin luin ketjun alun itku silmässä, mutta sitten seuraavilla sivuilla aloin epäilemään kun ajattelin että oikeasti hädässä oleva kyllä haluaisi apua kyläläisten juoruista välittämättä, vaikka ylpeyden nieleminen vaikeaa onkin. Pyydän vilpittömästi anteeksi jos olen väärässä!

Kuule, ei ihminen ole mikään mikään kone. Ei sun kuulukaan jaksaa koko tuota savottaa yksin. Eihän tuollaiseen riitä edes tunnit vuorokaudesta. Olet varmasti masentunut jo pelkästä univelasta ja raadannasta! Jaksatko hoitaa vauvaanne kunnolla?

Tarvisit nyt kovasti ihan käytännön apua elämäännne, keskusteluapua ja ukko sitten asenne/uudelleenkoulutusta perhe-elämään. Ei taida miehesi ihan täysillä käydä?

Miksi olette muuten olleet lastensuojelun asiakkaina? Saisitteko sieltä jotain apua? Ei ole mitään järkeä pitää yllä kulisseja lasten ja sinun hyvinvointisi kustannuksella. Ja ei teillä varmaan ne kulissitkaan ihan pysytyssä enää ole, jos kerran olette olleet lastensuojelun asiakkaina.

Kuulostaa tosi pahalta tuo teidän tilanteenne. Sääliksi käy sinua ja lapsia. Missä on itsearvostuksesi?

mun äitini aikoinaan oli kanssa aivan puhki(tosin isäkin teki todellakin työtä aamusta yömyöhään), ja mä ihmettelen suuresti miten äitini on jaksanut(suurperhe myös ja eläimet lisäksi,meillä ei myöskään tullut vesi sisälle,paitsi kellariin). ja ihmettelen sinuakin,minusta ei olisi viikoksikaan hoitamaan edes 4lasta!! saati 6 ja navettatyöt yms päälle,en kykenisi,en millään. mikä sitä sun miestäs riepoo,perkeleen kusipää mulkvisti mies!!! se on ihan yhtälailla vastuussa lapsistanne! mä tulisin vetelee tollasta miestä korville! onko se koskaan hoitanut teidän lapsia yksin?? musta tuntuu jo että yhden 3v kanssa saa olla koko ajan siivoamassa,eikä loppua näy. saati sitten monen lapsen. minusta miehes kuuluis hoitaa ne lehmät vähintäänkin! tai sillä aikaa lapsianne. ja sinä tarvitset aikaa itsellesi,kuka tahansa kaipaisi. se ei tee susta hullua eikä huonoa. jätä ne lapset miehen hoidettavaksi ja mene viikonlopuksi ihan mihin tahansa jotta saat nukkua ja levätä edes vähän aikaa. näkispä mieskin että ei se ole niin helppoa!! :kieh:

Yhteistyössä