ei kestä ei enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pärre
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
leikitään niin että haen.mutta tämä tilanne on jatkunut jo 12 vuotta eikä mikään tule muuttyumaan ennenkuin hänestä aika jättää tai minä tuun niin hulluksi että mut viedään pois.

Miksi teit lisää lapsia tuohon tilanteeseen?
En tuomitse, ihmettelen vain, jos noin kauan on kestänyt ja mies vaan huutaa, niin miksi teit vielä lisää lapsia?

ai niin,ja olen laiska kun olen lasten kanssa kotona.hän sanoo että mun täytyy saada töitä.

Kuule, jätä hel.vetissä tuo äijä niiden 6 kersan kanssa sinne ja lähde. Viikonlopuksi tai viikoksi. Saa herra nähdä mitä laiskuutta ja lomailua on hoitaa kotia ja lapsia.

Jos vain lapsille saat hoitopaikan, olisi varmaan sinullekin lepoa käydä töissä.

rukoilin siltä tänään että huomaisi vihdoin kuinka paljon teen.pyysin että näkisi sen.sanoi että hae sitten osa-aikatyötä(on mun vika että se joutuu asumaan näin ja vähissä rahoissa)

niinpä,miksi.en tiedä.eipä sillä enää niin väliäkään.teen niin paljon hommia nyt kun vaan pystyn ja sittenkun en pysty niin kuolen.luulen että mun kroppa saattaa pettää jopa itsestäänkinilman että mittään itselle teen.

Voi itku. Moni äiti auttaisi sinua jos tietäisi sinun ajatukset. Itsestään pitäisi pitää huolta, jotta jaksaisi olla myös lapsille läsnä ja tehdä niitä hommia.

Ei oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin erota tuosta miehestä, jos hän ei ala auttaa ja tekee entistä vaikeammaksi tilanteesi, kun ei anna sinun edes hakea apua.

ei ole provoa.olisikin.olen vaan oppinut olemaan hiljaa ja väittämättä vastaan koska en ole sanallisesti niin lahjakas kuin hän ja siis häviän riidassa.

olet siis alistettu. Nyt lapset kainaloon ja apua hakemaan.HETI!!! Miksi seidät em kohtaloa, voit tehdä as. jotain

ai niin,arkipäivää rasittaa se että minulla on lypsykarja ja puulla lämpiävä taloa ja ulkosauna.ei ole suihkua.nuo hommat on tehtävä joka päivä satoi tai paistoi.

tämä kuulostaa ihan sairaalta mun omiin korviin jo.ehkä olen tulossa hulluksi.itkin kun pumppasin vettä kaivosta 10 kpl 25l ämpäreitä kun vesiputket jäässä
.ja vauva vaan huusi.

ai niin,arkipäivää rasittaa se että minulla on lypsykarja ja puulla lämpiävä taloa ja ulkosauna.ei ole suihkua.nuo hommat on tehtävä joka päivä satoi tai paistoi.

Mitäs se ukkos sitten tekee, jos sulla on noi kaikki vastuullasi? Sähän olet sitäpaitsi äitiyslomalla, joten kyllähän sen miehesi täytyis ymmärtää, ettet joka suuntaan repeä. Etenkään sinne osa-aikatöihin, joista marmattaa. Nyt HETI lapset kainaloon ja pois sieltä talosta ja apua hakemaan!!!!

Eli sä hoidat kahta työtä, maatilanpitoa ja lastenhoitoa. Eli todellakin teet enemmän kuin useammat.

Puhu lääkärille ja neuvolalle tilanteesta. Älä tapa itseäsi vaan yritä pärjätä, lastenkin takia? :hug:

Etkös sä ole oikeutettu kunnan lomittajapalveluun kun kerran oot äitiyslomalla? Älä turhaan itseäs työllä tapa!! Mut ainoa oikea ratkaisu tohon on lähteminen!!

Tiedän, että masentuneena ei niin helppoa ole tai ajatus selkeä. Mutta siis ei tässä ole kun kaks mahdollisuutta: Jatkat niinku ennenkin tai muutat elämäsi. Helppoa se ei ole, muttei sulla niin häävisti tunnu nytkään menevän. Se on susta itsestä kiinni. Ei kukaan tule sulle apua tarjoamaan, kun kerran esität kaiken olevan hyvin.

Yhteistyössä