A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:leikitään niin että haen.mutta tämä tilanne on jatkunut jo 12 vuotta eikä mikään tule muuttyumaan ennenkuin hänestä aika jättää tai minä tuun niin hulluksi että mut viedään pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai niin,ja olen laiska kun olen lasten kanssa kotona.hän sanoo että mun täytyy saada töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niinpä,miksi.en tiedä.eipä sillä enää niin väliäkään.teen niin paljon hommia nyt kun vaan pystyn ja sittenkun en pysty niin kuolen.luulen että mun kroppa saattaa pettää jopa itsestäänkinilman että mittään itselle teen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole provoa.olisikin.olen vaan oppinut olemaan hiljaa ja väittämättä vastaan koska en ole sanallisesti niin lahjakas kuin hän ja siis häviän riidassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai niin,arkipäivää rasittaa se että minulla on lypsykarja ja puulla lämpiävä taloa ja ulkosauna.ei ole suihkua.nuo hommat on tehtävä joka päivä satoi tai paistoi.