ei ketään kelle kertoisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljaa yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi olen saanut lastensuojelun kimppuuni, ja olen heille laittanut kiitos-viestinkin siitä! En jaksaisi muuten. Itsellä on hoito kesken, eikä mikään ole vielä auttanut, mutta..en ymmärrä sua!
- Itse käyn terapiassa
-Olen kokeillut kaikkia mahdollisia lääkkeitä
-Ottanut l-suojelun tarjoamaa kotiapua vastaan
-Käynyt sähköhoidossa jne jne

Jotenkin en osaa edes hävetä asiaa, enkä edes suostuisi siihen. On koti tälläkin hetkellä kaikkea muuta kun siisti, olo on huono, tuskin jaksan tästä kauaksi nousta. Aurinko paistaa ulkona, mutta en jotenkiin "näe" sitä. Ruoka ei maistu. Joko nukun liikaa - tai valvon liikaa. Laskupino kasvaa vieressä, mutta jopa niiden aukaseminen on liian raskasta jne jne

Mutta vaikka on ollut hetkiä ja päiviä jolloin iltaan on ollut liian pitkä matka, ja kuolema lähempänä kun elämä. Niin lasten takia joku pieni voima saa vielä yrittämään.

Toi sun salailu rassaa myös. Ja arvostelijat voi pysyä muualla! Ja nyt sun on vaan pakko ruveta haluamaan, että tapahtuu muutoksia!

[QUOTE="madame";26168540]Jaa no mä tiedän kyllä ihmisen jotla huostaanotettiin lapsi kun ei ollut laittanut tälle lämmintä ruokaa 1vrk, koska tämä lapsi oli oksennustaudissa!! olivat ystävällisesti tehneet päiväkodilta ls-ilmoituksen kun ei ollut päässyt kokoukseen.

Ja lastensuojelu on just sitä, pelkkää kyttäämistä ja seuraamista 80%, loppu 20% jotain apua, mutta ei kuitenkaan mitään kovin tuntuvaa. Esim.meidän kunnassa se on perhetyöntekijä, joka vaan juo kahvia ja keskustelee. Ja/tai 1viikonloppu kuussa tukiperhe. Ja jos oikeesti tarvii apua niin eihän nuo tunnu missään! No sit on se huostaanotto kun avohuollon tukitoimet ei riittänyt.
Niinpä. Tässä kunnassa ei edes ole mitään kodinhoitajia, eli oikea konkreettinen apu puuttuu kokonaan.[/QUOTE]

On se kumma että sulle on sattunut vaan ne huonot kokemukset. Mulle on varmaan tullut sitten kaikki hyvät lastensuojelukokemukset ;)

Yhteistyössä