ei lisää lapsia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 38 vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

38 vee

Vieras
HEI!
Mulla aviomies ja kolme lasta, mutta haikailen vielä yhtä pientä vauvaa. Nuorin on 3-vuotias ja vauvaa olen miettinyt yli vuoden päivät.
Joka toinen päivä ajattelen, että kyllä yksi saa vielä tulla ja joka toinen päivä ihmettelen, miten edes voin sellaista ajatellakaan. Välillä tuntuu, etten jaksa kolmenkaan kanssa kunnolla ja sitten rupean miettimään, että jos neljäs raskaus toisikin tullessaan kaksoset tai sairaan lapsen. Mitäs sitten?? Ja jos sitten en jaksaisikaan..
Muilla vastaavia ajatuksia? Onko sellaisia äitejä, jotka ovat painineet saman ongelman kanssa ja tehneet päätöksensä? Onko joku hankkinut vielä yhden vauvan tai ollut hankkimatta, JA ONKO PÄÄTÖS VUOSIEN SAATOSSA KADUTTANUT TAI ONKO MIELESSÄ KÄYNYT. ETTÄ TOISINKIN VOISI OLLA? Syksyn jatkoa! VASTATKAA!!

Mulla oli aloitus tuolla parisuhde puolella. Aiheena ...kun mies ei halua enää lapsia...Siellä on joitakin kommentteja, vähän sivuaa ehkä sun aihetta. :hug:

Olen pohtinut ihan samoja juttuja kuin ap.Myös mulla 3 lasta,nuorin reilun vuoden.Ikää mulle pamahtaa tammikuussa 38.Nyt kun perhettä on jo,tuntuu että neljäs menisi siinä kuin kolmekin.Päätös suuntaan tai toiseen kypsymässä..

Meillä on tyttäriä 3( toki kovasti rakkaita) mutta ei ollu sitä poikaa... sanoin miehelle sun iässä että nyt tai ei sitten koskaan, että kerran viel voitas koittaa ;) .
Tämä "koitos" täyttää nyt kohta 4 ja on menevä pieni "iso" poikamme.Minä olen sairastunut hänen ollessaan alle 1v rintasyöpään ja kuitenkin me on vaan jaksettu ja selvitty ja ennuste on ihan hyvä, mutta eihän mitään takeita tietysti ole mutta eihän kellää ns terveeläkkän ole. Ei elämä niitä anna, se tuo mitä tuleva on mutta ei kai sitä voi siinä pelossa jättää elämättä , että jos en jasakaan /selviäkään? realistinen toki pitää olla mutta...en ainakaan minä kadu ilta*eni saamista, sitä vain toivon että saan nähdä heidät isoina.

meillä 2tyttöä.toisaalta haluttaisi vielä vauva mutta raskauden aika on minusta ollut ainakin lopussa raskas.miettii jaksaako sitä enää isoa mahaa jne.tietty se on asenne kysymyskin.oishan se kiva jos saisi vaikkapa pojan mutta ei sukupuolella ole väliä.kyllä sitä kaikenlaista miettii.ja suunnittelee.en tiedä ei sitä varmaan koskaan ole sata valmis uuteen elämäntilanteeseen...

Yhteistyössä