Meidän kai pitäisi erota, mutta laiskottaa sekin
ja jos miehen kanssa haluaa elää (noin yleensä) niin tuskin tuon kummempaa on luvassa - ei juo eikä polta eikä ole kyseenalaisia omia menoja koskaan, on hyvännäköinen ja kiltti sekä oikeudenmukainen lapsille, joka se on aika paljon tälläisessä uusperheessä.
Mutta henkisesti tuo paskiainen on minut latistanut ja olen tälläinen naukuva ällötys, joka ei saa mitään aikaiseksi, ainakaan mitään suurta - osittain omaa syytäkin, totta kai
Kärsin myös tästä autottomuudesta, mutta en toisaalta kovin kovasti halua ajaa täällä PK-seudulla, mutta koko ikäni olen tottunut autolla lähtemään ja en jaksaisi jokaiseen omaan menoon kävellen lähteä
Aikuisia kavereita kaipaisin enemmän, mutta en sitten kuitenkaan jaksa aktiivisesti ylläpitää tuttavuuksia/ystävyyksiä....en ole aidon kiinnostunut mistään ja sen varmasti huomaa livenä
Voin jutella yleisesti asioista, mutta en ole uskoutujatyyppiä ja en toisaalta halua sellasia kuunnellakaan
Tulkaa nyt joku pelastamaan minut itsesäälin syövereistä ja ei kiitos yhtään sellaista kommenttia, että jokainen on oman elämänsä seppä
Mutta henkisesti tuo paskiainen on minut latistanut ja olen tälläinen naukuva ällötys, joka ei saa mitään aikaiseksi, ainakaan mitään suurta - osittain omaa syytäkin, totta kai
Kärsin myös tästä autottomuudesta, mutta en toisaalta kovin kovasti halua ajaa täällä PK-seudulla, mutta koko ikäni olen tottunut autolla lähtemään ja en jaksaisi jokaiseen omaan menoon kävellen lähteä
Aikuisia kavereita kaipaisin enemmän, mutta en sitten kuitenkaan jaksa aktiivisesti ylläpitää tuttavuuksia/ystävyyksiä....en ole aidon kiinnostunut mistään ja sen varmasti huomaa livenä
Voin jutella yleisesti asioista, mutta en ole uskoutujatyyppiä ja en toisaalta halua sellasia kuunnellakaan
Tulkaa nyt joku pelastamaan minut itsesäälin syövereistä ja ei kiitos yhtään sellaista kommenttia, että jokainen on oman elämänsä seppä