Ei minunkaan vituksella ole mitään rajaa noin yleensäkään!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Meidän kai pitäisi erota, mutta laiskottaa sekin :whistle: ja jos miehen kanssa haluaa elää (noin yleensä) niin tuskin tuon kummempaa on luvassa - ei juo eikä polta eikä ole kyseenalaisia omia menoja koskaan, on hyvännäköinen ja kiltti sekä oikeudenmukainen lapsille, joka se on aika paljon tälläisessä uusperheessä.

Mutta henkisesti tuo paskiainen on minut latistanut ja olen tälläinen naukuva ällötys, joka ei saa mitään aikaiseksi, ainakaan mitään suurta - osittain omaa syytäkin, totta kai :whistle:

Kärsin myös tästä autottomuudesta, mutta en toisaalta kovin kovasti halua ajaa täällä PK-seudulla, mutta koko ikäni olen tottunut autolla lähtemään ja en jaksaisi jokaiseen omaan menoon kävellen lähteä :whistle:

Aikuisia kavereita kaipaisin enemmän, mutta en sitten kuitenkaan jaksa aktiivisesti ylläpitää tuttavuuksia/ystävyyksiä....en ole aidon kiinnostunut mistään ja sen varmasti huomaa livenä :whistle:
Voin jutella yleisesti asioista, mutta en ole uskoutujatyyppiä ja en toisaalta halua sellasia kuunnellakaan :whistle:

Tulkaa nyt joku pelastamaan minut itsesäälin syövereistä ja ei kiitos yhtään sellaista kommenttia, että jokainen on oman elämänsä seppä :whistle:
 
Muuta itseäsi, älä muita! Kaikkien asioiden eteen pitää tehdä töitä, miksi parisuhdekaan tulisi ihanaksi ilman työtä kun ei mikään muukaan tässä maailmassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Muuta itseäsi, älä muita! Kaikkien asioiden eteen pitää tehdä töitä, miksi parisuhdekaan tulisi ihanaksi ilman työtä kun ei mikään muukaan tässä maailmassa?

Meillä oli hyvä suhde vuosia sitten, oli ihan pitkään ja en usko sellaisen enää palaavan vaikka muuttaisin kaikki asiat itsessäni :)
 
Mitäs jos lähdet yhdestä pienestä jutusta liikkeelle? Mitä sinä itse haluat oikein kovasti. Lähde toteuttamaan sitä asiaa, ja kun onnistut siinä, saat potkua tehdä jotain muuta. Liian isoa juttua ei saa valita tsemppariksi.

Mihin sinä pääkaupunkiseudulla kaipaat autoa? Missä päin asustelet? Olen itse tuuminut, espoolainen olen, että kun pienten poikien päiväkotiin kuskaaminen lopuu, en itse tarvitsisi autoa, tosin poikien harrastuksiin kuskaaminen on auton kanssa helpompaa, mutta ajaahan tuolla taksillakin aika lailla, jos vertaa auton kuukausi kustannuksiin.

Meillä siis vain yksi auto, ja se on minun käytössäni. Sillä kuljetetaan pojat hoitoon ja itse kuljen sillä työmatkat, niin ei poikien hoitopäivät kovin pitkiksi veny.

Ja jos sitä autoa kaipaat, miksei sitä voisi hankkia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Juu, mutta haluan miehen muuttavan ensin omiaan :whistle:

Perustelet kaiken itsellesi niin, ettet voi tilanteelle mitään ja annat itsellesi luvan "märehtiä" toivottumuuden suossa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä parempaa/huonompaa tässä uudessa puolisossasi oli verrattuna edelliseen?

Seksi on avainsana - ex oli noin miljoona kertaa parempi kaikissa niissä asioissa, jotka liittyvät seksiin - tuo on se oikea ongelma meillä, olin tottunut hyvään ja paljoon seksiin, sillä oli minulle tosi paljon väliä.

Luulin, että seksi kohenee ajan kanssa, mutta ei se toimi niin, siitä puuttuu kaikki tälläiset pikkujutut, jotka eivät ole opeteltavissa vaan ovat luontaisesti tai sitten eivät.

Miten toista pyytää katsomaan tietyllä tavalla tai tekemään jotain pientä tietyllä tavalla, jos toinen ei edes ymmärrä mitä se on??

Nyksässä on parempaa ehkä suhtautuminen lapsiin, tietynlainen älykkyys, josta ei kyllä parisuhteen kannalta ole mitään hyötyä :whistle:
 
Kukaan ihminen vaan ei muutu millaan, vaikka kuikna muut haluaisivat, ellei itse halua muuttua. Mutta sina voit muuttaa itseasi.

Miten olisi ihan vaan sellainen kavelylenkki esim joka ilta, ihastelemaan jotakin lahimetsaa? Pieni irtiotto arjesta ja piristysruiske. Nappaa mies mukaan joskus, sekin piristaisi parisuhdetta.
 
mulla oli vähän samanlainen tilanne tuossa talvella.ollaan kohta 15vuotta samaa leipää syöty,enkä haluaisi heittää tätä kaikkea hukkaan mitä ollaan saatu aikaan(lapsia kolme ja talo esim),joten otin asian puheeksi silloin miehen kanssa.hän oli sitten itsekkin mielessään pohtinut asioita ja oli ajatellut samoja kuin minä,että huonosti menee ja asialle ehkä tehtävä jotain.no,meni jonkun aikaa ihan hyvin,mutta nyt olen alkanut huomata että mennään aika samaa rataa kun sillon talvella..elikkä palaverin paikka.sitä suosittelen sinullekkin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Susa:
Sorry nyt vaan, mutta aina sä jaksat valittaa tästä samasta aiheesta.

Pistä mies vaihtoon, sillähän siitä pääsee.

Joopas, mutta en usko sen parempaa olevan luvassa, tosin yh:na oleminen olisi luultavasti paljon antoisampaa kuin tämä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä parempaa/huonompaa tässä uudessa puolisossasi oli verrattuna edelliseen?

Seksi on avainsana - ex oli noin miljoona kertaa parempi kaikissa niissä asioissa, jotka liittyvät seksiin - tuo on se oikea ongelma meillä, olin tottunut hyvään ja paljoon seksiin, sillä oli minulle tosi paljon väliä.

Luulin, että seksi kohenee ajan kanssa, mutta ei se toimi niin, siitä puuttuu kaikki tälläiset pikkujutut, jotka eivät ole opeteltavissa vaan ovat luontaisesti tai sitten eivät.

Miten toista pyytää katsomaan tietyllä tavalla tai tekemään jotain pientä tietyllä tavalla, jos toinen ei edes ymmärrä mitä se on??

Nyksässä on parempaa ehkä suhtautuminen lapsiin, tietynlainen älykkyys, josta ei kyllä parisuhteen kannalta ole mitään hyötyä :whistle:

Voi että. :|

Sä olet kyllä pulassa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä parempaa/huonompaa tässä uudessa puolisossasi oli verrattuna edelliseen?

Seksi on avainsana - ex oli noin miljoona kertaa parempi kaikissa niissä asioissa, jotka liittyvät seksiin - tuo on se oikea ongelma meillä, olin tottunut hyvään ja paljoon seksiin, sillä oli minulle tosi paljon väliä.

Luulin, että seksi kohenee ajan kanssa, mutta ei se toimi niin, siitä puuttuu kaikki tälläiset pikkujutut, jotka eivät ole opeteltavissa vaan ovat luontaisesti tai sitten eivät.

Miten toista pyytää katsomaan tietyllä tavalla tai tekemään jotain pientä tietyllä tavalla, jos toinen ei edes ymmärrä mitä se on??

Nyksässä on parempaa ehkä suhtautuminen lapsiin, tietynlainen älykkyys, josta ei kyllä parisuhteen kannalta ole mitään hyötyä :whistle:

Voi että. :|

Sä olet kyllä pulassa.

No, oikeampi ilmaisu on, että olen kunnollisen seksin puutteessa elänyt niin pitkään, että alkaa pikkuhiljaa riittämään - tämä on meidän ainoa oikea tappelunaiheemme - myös sen aikaisemman joka päättyi ikävästi.

Tuo sama asia vaikuttaa käsitykseeni itsestäni naisena, on ainakin puolittain tämän läskistymisen takana jne........ en ole sama ihminenkään mikä olin joskus........

Seksillä on väliä parisuhteessa tosi paljon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että helpointa on muuttaa itseään ja asennettaan =)

Juu, mutta haluan miehen muuttavan ensin omiaan :whistle:

Sä todellakin olet ylpeä leijona :whistle:

ja ukko maailman itsepäisin skorpioni - ennustatko hyvää tulevaisuutta?? =) yhdessä siis??
 
Ota rakastaja! (enpä olisi uskonut tätäkään sanovani)

Tai osta ruoska!

(kaikki vastaavat temput olet jo kokeillut?)

Ei, tiedän kyllä, että kaikki eivät vaan toisilleen noissa puuhissa sovi.

(ja miten itsensä muka niiltäosin muuttaa?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ota rakastaja! (enpä olisi uskonut tätäkään sanovani)

Tai osta ruoska!

(kaikki vastaavat temput olet jo kokeillut?)

Ei, tiedän kyllä, että kaikki eivät vaan toisilleen noissa puuhissa sovi.

(ja miten itsensä muka niiltäosin muuttaa?)

=) ukko on itsekäs possu, jolla koko juttu kestää niin halutessaan vaikka vaan 45 sek, tosin ihan tuollaista enää uskalla tehdä.....

ei meidän seksielämä kohene ja ukko on sen ikäinen, ettei varmasti enää naisista uutta opi, joten....

ukko varmasti antaisi ottaakin tuon rakastajan, mutta oma pää ei ainakaan vielä hyväksy sitä :)
 

Yhteistyössä