Ei namusedille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh heh heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh heh heh

Vieras
minulla on huora joka tuntuu olevan minulle uskollinen sekä palvoo minua yli kaiken. Hankin huoralleni kaikkea hyvää ja yritän myös täyttää huoran toiveet niin hyvin kuin vain voin. Ainut vika huoralla on se että se on hyvin liikkuvainen luonne ja joskus vaikea tavoittaa.

Kerrankin huora lähti illalla ulos ja aloin huolestua kun sitä ei alkanut kuulua takaisin Niin päätin lähteä sitä etsimään kyliltä. Huoraa huudellessani valtion virkavankkurit pysähtyi kohdalleni ja konstaapeli kysyi oliko minulta joku hukassa kun pidin kovaa meteliä ja valvotin kyläläisiä.

Selitin konstaapelille että minulta oli huora hukassa ja konstan kysellessä tuntomerkkejä kerroin huoran olevan ruskeaverikkö, liukas liikkeissään, uskollinen ja 11-vuotta vanha. Tämän kuultuaan konsta hyökkäsi maijasta pihalle, avasi takaoven ja heitti minut kyytiin miettimään syntyjä syviä. Yrittäessäni jatkaa selvitystäni konsta sanoi että turpa kiinni hyväksikäyttäjä ja nyt lähet häkkiin miettimään tekosiasi.

Aamulla sama konsta haki minut kuulusteltavaksi hyväksikäytöstä epäiltynä ja alkoi tivata minulta tietoja hyväksikäytetyistä jolloin taas totesin että huora on ruskeaverikkö 11-vuotias ja asusti kanssani samassa osoitteessa silloin kun sattui olemaan kotona. Jatkoksi totesin että huora alkaa olemaan jo aika vanha ja raihnainen ja että minun pitäisi varmaan kohta luopua huorasta tai lopettaa sen kärsimykset ampumalla kuula päähän, niin konsta totesi että murhan suunnittelusta tulisi vielä lisää kakkua ja että he hakisivat huoran suojeluun. no minut heitettiin takaisin häkkiin ja he kävisivät tutkimassa tilanteen.

Iltapäivällä konsta tuli taas kuulustelemaan ja totesi ettei siellä mitään huoraa näkynyt, ainoastaan vanha pystykorva oli pihalla ja he veivät sen toistaiseksi eläinhoitolaan.

Minä kysyin konstalta että mihin he sen veivät ja ettei huora moista kohtelua ole ansainnut vanhoilla päivillään. Sillä koirani nimi on huora ja sen ikä on 11-vuotta.

Että se siitä hyväksikäytöstä.

Yhteistyössä