Ei oo totta ( miehestä )

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:o :o

Viime yönä vauva herätti minut kolmesti ja esikoinen kolmesti. Aamulla mieheni lähti töihin puoli seitsämän aikoissa ja soitti kahdeksan jälkeen ja sanoi että lähtee koiran ja esikoisen kanssa tänään töiden jälkeen metsäretkelle että minä saan nukkua :o Kysyin heti, tottakai, että mistä nyt puhaltelee :D Seksiäkö meinaa illalla haluta ( :whistle: ) mutta sanoi että "kun sinun yö meni taas niin rikkinäisesti niin minä lähden likan kanssa retkelle ja otetaan eväät mukaan. Sinä saat sitten nukkua" =)

Ja tämmöstä ei siis ole IKINÄ tapahtunut että mies tarkoituksella ottaisi lapsen/lapset antaakseen minulle aikaa omiin juttuihin. Kotona kyllä on lasten kanssa mutta ei koskaan lähde mihinkään lasten kanssa ilman minua :D

:heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja cruelladevil:
:) joskus miehetkin yllättää

Näköjään, tuokin. Muutenkin on ruvennut "yllättämään" enemmän kuin ennen. Mitähän pahojaan se on tehny :| ;)
Varasi matkan uudeksi vuodeksi tallinnaan. Mennään ihan kahdestaan luxus tms. hytissä. Ikinä ei olla kahdestaan käyty missään reissussa, ehkä tuo on sitten vähän kuin häämatka kun sitäkään ei olla vielä tehty :D
Ehkä voin antaa anteeksi joka iltaset äksyilyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Ihana yllätys :heart: Ne on niitä arjen rakkauden osoituksia, miehetkin näköjään joskus osaa yllättää ilman että niille siitä vihjailee :D

Joo, yleensä vähän vihjailen eikä niitä yllätyksiä siltikään tapahdu :D Mutta nyt on hyvä mieli, vaikka yö oli rankka niin tuntuu ettei edes väsytä kun heti herättyään sai noin kivan puhelun :heart: =)

Ihana yllatys <3
Itse olen lukenut liikaa lehtia .. tuli heti mieleen että miksi mies haluaa yllatten vastoin luontoaan lahtea tyton kanssa kahden piknikille. Kamalia minun ajatukset.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhma ajatus tuli:
Ihana yllatys <3
Itse olen lukenut liikaa lehtia .. tuli heti mieleen että miksi mies haluaa yllatten vastoin luontoaan lahtea tyton kanssa kahden piknikille. Kamalia minun ajatukset.

Voi hyvä luoja!!!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihanaa! Meilläkin mies alkoi kolmannen lapsen syntymän jälkeen huomaamaan omatoimisesti sen, että mun pitää saada nukkua, muuten ei mikään toimi.

Tuolle on ollut myös hieman vaikea ymmärtää että se yöheräily oikeasti väsyttää. Itsehän ei edes herää kun vauva herää ja silti jaksaa illat narista kuinka väsyttää :kieh: Meillä vauva täyttää pian 7kk ja saattaa edelleen parhaimmillaan herätä 7 kertaa yössä, kolme kertaa herää vähintään joka yö :/ Että ehkä tuo on katsonut että emäntä alkaa olla nyt sen näkönen että pieni huilihetki ei olisi pahitteeksi :whistle:

Yhteistyössä