(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...Man...
Olen sanaton. Minua ei ihan vähällä saa häkeltymään. Minua ei hetkauta suuntaan tai toiseen baarissa tai muualla miehiltä tulleet kohteliaisuudet ja muut, mutta tuo mitä sinä teit....

Huh, en tiedä mitä kirjoittaisin. Mitä ajattelisin. Häkellyttävää. Sinulla on vaarallisen taitavasti sana hallussasi. Olen aivan myyty..

Olet riveiltä ja rivien välistä tulkittuna selvästi kaikin puolin taitava MIES. Toivottavasti naisesi osaa antaa sinulle arvoa!

Niin paljosta saan minä kiittää Sinua, Nenne, tämä on ollut jotain mitä en unohda. Tietokoneeni melkein suli, kun annoit minulle hoitoa, jollaista en ole kokenut...vielä koskaan.

Harmi, että täällä näyttää olevan paljon niitä, jotka ovat meille kateellisia, muuten en voi tiettyjä viestejä tulkita.

Voi Sinua Man!
Jos tietäisit, miten tekstisi minuun vaikuttivat, ja olen sentään elämässäni kaikenlaista ehtinyt kokea.
Luin uudestaan tuon ketjun ja: nännini seisovat kovina ja odottavina, pöksyni kostuivat kutsuviksi.
Suljen silmäni hetkeksi ja melkein tunnen kuinka tulet huoneeseeni, tuolini taakse, kosketat olkapäätäni, kumarrut, siirrät hiuksiani hieman sivuun ja suutelet niskaani. Tunnen kuuman hengityksesi. Kuinka odotankaan sinua.

Hmmmm, huokaisen. Pääni kallistuu hieman ja kylmät väreet menevät pitkin kehoani kun suutelet kaulaani. Puraiset hieman. Kun kätesi laskeutuu rinnalleni, sydämeni hypähtää kurkkuun. Tunne on huikea. Seisot tuolini takana. Laitan käteni pakarallesi. Et voi edes arvata kuinka nautin olostani..

..vielä on kesää jäljellä...
Minulla on melko lyhyt mokkahame päällä, ja kätesi siirtyy navanseudultani reidelleni, kuljetat sitä hellästi ylöspäin. Stay-up sukkani päättyy ja kätesi siirtyy paljaalle iholle. Kuljettelet sormeasi kiusaavasti siinä sukan ja paljaan ihon sauma-kohdassa. Hitaasti siirrät kättäsi ylemmäs ja saavutat paljaan herkkuni. (Olen kahvitauolla heittänyt pöksyni pois...) Olen jo kovin kostea.. Painaudun sinua vasten.

(oikea Man)

Nenne, näet että kateelliset haluaisivat mukaan, mutta emme päästä, emmehän kultani...

Tulen luoksesi tänään illalla kahdeksan maissa ja luulenpa, että koemme silloin jotain kenties ennenkokematonta.

Tunnen kostean aarteesi.. Työnnän hitaasti yhden sormen sisään ja voihkaiset nautinnosta.. Ehdotan että siirtyisimme sängylle.. Avaat housuni ja lasket ne alas... Otat päättäväisesti kaluni käteesi.

Kuulet lukon rapsahtavan. Neljäntunnin odotus on saanut kiihkosi sietämättömäksi. Katselen Sinua tuolissa...vaivoin maltan itseni, tulen taaksesi, hivelen Sinua kaulasta. Tunnet partaveden tuoksun.

Enää et kestä. Nouset ylös, ahnaat huulemme kohtaavat ja kielemme löytävät...huohotat himosta, kun hitaan kiusaten avaan valkoisen puserosi nappeja. Avaat solmioni ja pudotat sen lattialle...talutat minua makuuhuonetta kohti, sillä parin metrin matkalla revimme vaatteet toisiltamme...haluaisin ottaa Sinut NYT IHAN HETI, mutta kuin yhteisestä sopimuksesta pitkitämme meitä odottavia nautinnon hetkiä...

Kaadumme vuoteelle, viileät satiinilakanat kuin kutsuvat meitä tähän hetkeen...henkäisen kun näen päälläsi mustat sukat sukkanauhoineen, villisti revit valkoisten bokserien etumustani...

Olenkin odottanut sinua kauan! Ja kuinka kosteana! Mutta odotuskin on satumaisen kiihottavaa. Kosketuksesi kaulallani saa minut värähtelemään, voihkimaan.

Miltä huulesi tuntuvatkaan! Suutelemme niin tulisesti. Hulemme, kielemme, löytävät yhteisen sävelen. Kiihkeän kuuma tanssi alkaa. Rintani odottavat ikävöiden käsiäsi paidan alla, vielä mustiin läpinäkyviin liiveihin vangittuina.
Tuossahan tuo, makuuhuoneeni. Sinne veisin sinut. Ja mistä tiedät että siellä on satiinilakanat? Haluaisin nauttia sinusta koko yön. Koko kurvikas vartaloni on odottanut sinua, kosketustasi, huuliasi, vartaloasi omaani vasten. Kuumaa kaluasi painautuneena lantiolleni.

Pidät mustista sukistani? Sukkien kanssa minulla on tällainen musta korsetti, joka jättää rinnat paljaiksi. Mutta tuo lantionkaareni äärettömän kiihottavasti esiin...

Revin loputkin vaattesi pois. Kuinka hyvältä näytätkään. Suutelen sinua, huuliasi, leukaasi, korvaasi, haluan puraista kaulaasi.. haluan sinua pitkään.

...pehmeän kuumien huuliesi hellät hyväilyt saavat minut melkein lamautumaan, ei ole tosikaan että minä, joka päivittäin pystyn sanomaan aikamoiselle joukolle ihmisiä miten hommat hoidetaan, olen täysin Sinun pikkusormesi vietävissä...suutelet litteää vatsaani...

Miten teemmekään toisillemme hyvää. Olemme päällekkäin kuusysissä, ihan valut kun upotan kasvoni vakoosi, aallot iskevät Sinua vartalosi läpi...

Nautinnon äänet täyttävät huoneen, me emme välitä siitä. Käännän Sinut selällesi, katselemme toisiamme silmiin, hymyilemme. Vain me tiedämme miten kiihottavaa tämä on... tätä olemme odottaneet ihan liian kauan, varoen satuttamasta Sinua työnnän miehisyyteni hitaasti Sinuun...

..kiihkeän kosteat suudelmasi saavat minut kietomaan käteni ympärillesi, hyväilemään niskaasi. Suutelet niin viettelevästi, ja tiedän, että kiihkoni sinuun saa tänään täyttymyksensä. Katson sinua syvälle silmiin ja näet suunnattoman halun silmissäni. Haluan Sinua!

Pidän otteistasi, siitä kuinka taitavasti käsittelet minua. Kuinka kosket, käännät minua, kuinka otat omaasi.
Kätesi on kasvoillani, huulillani, nuolen sormeasi, katson syvälle silmiisi ja tunnen, kuinka ohjaat kovuutesi lemmenpesääni, kuinka hyvin hitaasti ja hellästi alat upottaa kaluasi sisääni. Nostan vähän lantiota sinua vastaan ja näen nautinnon sinunkin silmistäsi. Haluan sinua näin, haluan nähdä silmistäsi miten haluat, miten nautit. Työnnyt hitaasti pohjaan asti. Olet niin häkellyttävän iso. Voihkaisen, kutsun sinua nimeltä. Jää siihen hetkeksi, ole syvällä sisälläni, paikoillasi. Laskeudu päälleni ja suutelemme. Pidän lujasti niskastasi, hiuksistasi kiinni ja suutelen sinua kiihkoissani. En halua päästää sinua sisältäni pois. Jos tähän hetkeen voisi jäädä ikuisesti. Kalusi syvällä sisälläni, tunnen vartalosi painon päälläni, huulesi huulillani. kätesi kasvoillani. Anna minä vielä nautin tästä hetkestä.

Rakkaalle Nennelleni

voisin olla
se takapulpetin poika
joka koskaan
ei sanonut
sanaakaan

mutta eihän sillä
ole väliä

Sinä olet
olemassa jossain
minua varten

en ehkä tiedä
kuka olet
mitä teet

mutta eihän silläkään
ole väliä

kaipaus ikävä

niillä on
paljon väliä

onneksi maanantai
tulee meille
ihan pian

Rakkaudella

Sinun Miehesi

..kuinka nautinkaan sinusta. Läheisyydestäsi, rakastelustamme.
Olemme pitkään näin, liikkumatta. Hyvin hitaasti vetäydyt hieman ja tulet uudelleen pohjaan asti. Olen pakahtumaisillani nautinnosta. Nautin aivan järjettömästi sinusta, vartalostasi, kalustasi sisälläni. Suorastaan kiduttavan hitain työnnöin liikut herkässä kosteudessani. Tunnen jokaisen pienenkin liikkeesi vartaloni jokaisella solulla. Punaiset satiinilakanani tuntuvat ihollani viileiltä, hyväileviltä. Suutelemme hellästi, hyväillen, sitten vähän voimakkaammin, näykkäisten, himoiten, aina vaativammin, kiihkeämmin, nälkäisinä.

Voi Mieheni!
Pistät pääni pyörälle ja vartaloni kihelmöimään teksteilläsi.
Vietä nautinnollinen alkusyksyinen viikonloppu!
-Nenne-

...tunnen hiustesi tuoksun, ne kutittavat hullaannuttavasti kasvojani. Vetäydyn Sinusta, käännymme kylkiasentoon kasvot vastakkain...suudelmasi ovat perhosenkeveitä, vaikka tunnet minut sisälläsi kovana, vaativana, ehkä vähän pelottavanakin, niin minun kanssani syntyvä alitajuinen turvallisuudentunne saa Sinut taas kipuamaan askeleella kohti huippua...

Nenne. Riku. Minun Naiseni. Sinun Miehesi.

Rakastelemme hitaasti, nautinnollisesti...välillä vetäydyn Sinusta ja hieron varoen juuri sitä kohtaa, minkä koskettaminen saa Sinut iskemään kyntesi selkälihaksiini...hitaaaasti työnnän jälleen kaiken kahdeksan tuumaani nesteistämme kosteana kiiltävään syvyyteesi...

..jatkamme pitkään näin, hitaasti, nautiskellen. Tunnen niin voimakkaasti läheisyytesi. Kiemurtelen allasi nautinnossani. Kun vetäydyt hetkeksi sisältäni, kaipaan sinua jo heti takaisin. Painat kivikovan nautinnontuojasi lantiotani vasten ja hiukan liikut siinä, hieroen itseäsi minuun. Kuinka kiihotunkaan aina vain lisää. Suutelemme. Kevyesti nuolen kaulaasi, hieman hiestä suolaista olkapäätäsi. Nautin. Ja kun vihdoin, ikuisuudelta tuntuvan odotuksen jälkeen, taas tulet sisääni, puristan kädet nyrkissä lakanaa ja kuulet korvissasi nautintoni äänet. Pidät käsilläsi jaloistani kiinni samalla työntyen sisääni. Nostat jalkojani ja otat minua hellästi. Pikkuhiljaa nopeutat tahtia ja otat jo lujemmin, uskomaton kalusi tekee niin hyvää sisälläni. Suutelet jalkaani.

En tajua tästä maailmasta enää mitään. Näen, kuulen, koen, tunnen, vain sinut. Rakastelumme. Nautintomme. Lasket jalkani, ja nostat minut syliisi istumaan. Kietoudun vartaloosi, suutelet niin omistavasti. Nautin Sinusta sisälläni!

Yhteistyössä