(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäuskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäuskoinen

Vieras
Tuota, minä en oikein tiedä kuinka tämän aloittaisin mutta, kaipaisin muidenkin mielipiteitä mahdollista päätöstäni varten. Nimittäin, jäin noin vuosi sitten kahden lapsen yh-isäksi, silloin oli fiilikset hiukan niinkuin maassa ja toive kumppanista ei edes ajatuksissa. Tapasin tässä pari kuukautta sitten yhden naisen ja homma on jo edennyt seksintasolle ja siinä ei todellakaan ole mitään valittamista. Ainoa asia mikä minua häiritsee jonkun verran, hän kertoi vähänaikaa sitten olevansa naimisissa, kysyin häneltä että mitä hän minusta haluaa, vastaus kuului nautintoa. ok ei siinä mitään, mutta tapasin toisen ihmisen ""vapaa"" ja nyt en oikein tiedä pidänkö molemmat suhteeni ja en kerro kummallekkaan mitään, vai lopetan suhteeni toiseen. Pointtina on että en halua parisuhteesta hirveän tiivistä tällä hetkellä, lapset yksi syy ja suruaikakin on jossainmäärin kesken.

Kerro ainakin sille vapaalle tyypille, ettet halua kovin tiivistä suhdetta. Meillä naisilla kun on monesti ikävä tapa elätellä toiveita oikeasta, kiinteästä parisuhteesta. Vaikka pitäisit molemmat suhteet etkä kummallekaan kertoisi toisesta, älä anna tämän vapaan naisen luulla suhteestanne liikoja. En tietenkään tiedä millainen suhde sinulla on tähän vapaaseen naiseen, koska et siitä juuri kertonut, joten vaikea antaa tämän tarkempia neuvoja. Omasta kokemuksesta sanoisin, ettei mikään ole pahempaa kuin mies, joka antaa ymmärtää, että suhde voisi olla vaikka mitä, vaikka kuitenkin on mielessään ihan toista mieltä. Itse seurustelin miehen kanssa, jonka kuvittelin olevan kanssani ihan tosissaan (puheet ja teot puhuivat sen puolesta), mutta kuitenkin noin vuoden päästä selvisi, että mies oli koko suhteemme ajan yrittänyt viritellä suhdetta exäänsä, lapsensa äitiin. Älä siis anna väärää kuvaa siitä mitä sinä haluat. Mieluusti tietenkään kummallekaan naisista, mutta kun toinen on jo varattu, sinun ei tarvinne kantaa ainakaan hänestä suurempaa huolta.

Yhteistyössä