L
Lyttyyn haukuttu
Vieras
Mieheni jätti perheensä toisen naisen vuoksi, yhteisiä vuosia monta ja teini-ikäiset kolme lasta. Mieheni muutti samantien uuden naisen ja hänen ala-asteikäisten lastensa luo. Minut hän haukkui, mustamaalasi ja yritti haastaa oikeuteenkin hakeakseen lähestymiskieltoa mutta ei saanut sitä. Hän on yrittäny estää työnsaantini ja vaikeuttaa taloudellista tilannetta. En ymmärrä lainkaan hänen käytöstään. Onko hänen syyllisyytensä tms niin kova että on pakko saada minut näyttämään ""hullulta"" tai kamalalta akalta joka oli pakko jättää, kaikki hänelle kirjoittamana viestit mieheni on näytellyt ympäriinsä ja puhelumme hän on nauhoittanut..myös uusi nainen on haukkunut minua ympäriinsä ja häntä en edes tunne eikä hän minua. Uusi nainen sanoi minulle että hän ei ole eron syy, vaikka kuitenkin tiedän että hän manibuloi miestäni ja yllytti eroamaan...Miehenihän tässä se pettäjä oli ja liitossamme oli tämän naisen mentävä aukko jonka mieheni oli siihen kyhännyt. tämä naina on myös itse tullut jätetyksi jokunen vuosi sitten. Virheeni on minussakin ja jos ero tulee se tulee, mutta tapoja on monia , miksi pitää mustamaalata ja haukkua toinen ympäri kyliä?? Että omat teot näyttäisivät oikeutetuilta??? Loukkausten määrä on niin suuri ja sattuu niin kovasti, että pelkään jaksamiseni puolesta.
Lapsemme eivät halua tavata tätä naista mutta heidän mielipidettään ei ole kunnoioitettu missään vaiheessa vaan nainen emännöi ja tunkee lasteni elämään heidän tahdostaan riippumatta, lapset eivät uskolal sanoa isälleen mutta kotona itkevät minulle ja kärsivät...ovat onneksi jo melko isoja ja varmasti eivät ole juuri isänsä kanssa tekemisissä kun vielä varttuvat...Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
Lapsemme eivät halua tavata tätä naista mutta heidän mielipidettään ei ole kunnoioitettu missään vaiheessa vaan nainen emännöi ja tunkee lasteni elämään heidän tahdostaan riippumatta, lapset eivät uskolal sanoa isälleen mutta kotona itkevät minulle ja kärsivät...ovat onneksi jo melko isoja ja varmasti eivät ole juuri isänsä kanssa tekemisissä kun vielä varttuvat...Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?