Ei perse!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Viikon olen ollu liemiruoalla ja eilen menin lääkäriin taas kun ei auta mahalääkkeet jne. epäili ruokatorventulehdusta mutta ei kuitenkaan ollu varma. taas uudet mahalääkkeet ja lisäks yskänlääkettä. Nyt on ongelmana että limaa on niin paljon edelleen kurkussa ettei voi syödä, ja nyt kun olen tota yskänlääkettä ottanu niin pahenee vaan, siis kurkku on ihan tukossa. :/

Taitaa mennä vielä toinenkin viikko että syön vain liemiä, tai sitten olen lopun ikääni tämmönen :| Mullon niin hirvee nälkä ja heikottaa ettei kukaan usko, vittu kun suorastaan ottaa aivoon erittäin voimakkaasti. :kieh: :headwall:

Tässä jo miettiny että onkohan mulla se ruokatorven syöpä, sehän tekee just näitä oireita :/ Näkyisköhän muissa kokeissa kun multa otettiin verenkuva, tulehdusarvot, maksa ja munuais kokeet.

Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
tuota, sun pitäs käyä viipalekuvassa, siinä näkyis mitä siellä on...
Tai sitten tähystyksessä..
Niin ainakin mun isä kävi.

lääkäri eilen sano että viimenen vaihtoehto on sit toi tähystys jos ei ala paranemaan. :/

Kauanko sitä vielä odotetaan?

lääkäri eilen sano että viimenen vaihtoehto on sit toi tähystys jos ei ala paranemaan. :/
Kyllä se kannattaa käydä niin näkee mitä siellä on.
TUo syöpä on sitten siitä inhottava että saattaa kehittyä kymmenenkin vuotta, alkuun siis tosi hitaasti etenee mutta kun ensimmäiset oireilut ilmenee niin alkaa vauhti vähän kasvaa :(
Mut ei tietenkään kannata pahinta ajatella, toivotaan että menee ohi tuo sun vaiva ihan niillä lääkkeillä :hug:
Muoks: Ja ite jos olisin sun tilanteessa, menisin yksityiselle puolelle..

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:

Kauanko sitä vielä odotetaan?
2 viikkoo

Varasin yksityiselle ajan mutta sekin menee aika pitkälle. Nyt tässä saa miettiä kaikkee ennen kuin saa selvyyden :/ Mullon noi imusolmukkeetkin ollu ties kuinka kauan tollaset isot ja kipeet :(

Miten tässä enään saa nukuttua, miks ees menin lukemaan noista nielemisvaikeuksista :|

Omalla lapsellani on kysta aivoissa, löytyi ihan sattumalta erään toisen tutkimuksen yhteydessä. Meni 2 viikkoa ennenkuin saimme tulokset, että se tosiaan on vaaraton kysta, joka on ollut siellä aina. Mutta tämän kahden viikon aikana luin paljon artikkeleja aivokasvaimista ja olin aivan paniikissa. Paniikkikohtauksia tuli ihan mielivaltaisesti, itkin vain hysteerisesti enkä saanut henkeä. Nyt jälkeenpäin kaduttaa, että menin lukemaan niitä juttuja. Olisin päässyt paljon vähemmällä.
Voimia sinulle! Ja vielä lohdutukseski sellainen asia, että tulehduksissa, etenkin ruoansulatusjärjestelmän, on yleensä hyvin voimakkaat oireet.