ei pientä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toki orkku on tärkeä mutta ei se vaikuta tähän että iso kalu on kiva katsella ja koskea ja tuntuu emättimessä paremmin. Eihän monet miehetkään ota pikkutissistä naista koska isoja on kiva katsella ja kosketella vaikka niiden rintojen avulla se orgasmi ei miehelle tulekaan.

Aivan playgirl. Tästä onkin pohjimmiltaan kyse: mies saa vapaasti esittää mieltymyksensä naisen rintavarustukseen (jms.) koska kyse on henkilökohtaisesta mieltymyksestä. Joku mies pitää isoista rinnoista, toinen pienistä. Tämä on aivan yleinen ja ""julkinen"" puheenaihe.

Miksi siis on miestä loukkaavaa puhua pienistä peniksistä ja esittää oma mieltymyksensä asiasta? Samalla tavallahan sen tulisi olla ""makuasia"" kuin esimerkiksi rinnankoko?

aivan kuin minun kirjoittamani *käkättää*
tämä kundi sit myös laukes kun sen ""peukalon"" otin omaan käteeni.. onhan se sillä kuitenkin lapsen saanu aikaan (avioliitossaan), ettei voi ainakaan sillä saralla moittia...

""Pienenä"" naisena pieni mies on edelleen pieni mies. Jos haluu saada on pakko antaa..klisee mikä klisee, anu sano suomalaisia naisia rumiksi, onko suomalaiset miehet kauniimpia kuin suomalaiset naiset?Anu raatiin!

Tässä teille kaksi totuutta.

Älä arvostele miehesi penistä eikä äitiä niin pääset pitkälle.

Minua kosketti tarina, joka oli kirjoitettu asiallisesti, jossa tämä pienen omaava oli löytänyt kuitenkin loppujen lopuksi tyydyttävän parisuhteen. Nuorena saadut kokemukset eivät kuitenkaan unohdu koskaan, vai mitä?

Vaikka olen henkilökohtaisesti sitä mieltä (kokemusta on) että suurempi on parempi, ei tulisi mieleenkään huudella kylillä kavereille, että ""tuolla jätkällä on muuten sitten tosi pieni"".

Täällä on verrattu naisten rintoja ja miesten peniksiä.

Meidän rintamme ovat kaikkien arvosteltavissa, koska ne näkyvät ulospäin. Miehen peniksen koko tulee yllärinä siinä vaiheessa, kun ollaan jo päästy tutustumisessa vähän pidemmälle!

Tuskin miehetkään nyt sentään valitsevat kumppaniaan rintojen tai vaginan koon perusteella tosiasiassa?

Luulen, että yleisesti seksikäs, hyväntuoksuinen ja nätti kiva nainen herättää miehisen viriliteetin, olis sitten kysymyksessä pienet tai isot?

Itse arvostan kaverissani yli kaiken sitä, että hän on uskollinen eikä läträä viinan kanssa. Huolehtii hygieniastaan ja on hyvä suutelija. Kokoakin löytyy sopivasti vielä kaupan päälle.

Parikymppinen poikani hakee ns.hyvännäköistä naista, en viitsinyt jaarittaa luonnekysymyksillä yms. Kun tällä perusteella (eli ulkonäön) nuoret miehet hakevat kumppania, pettymykset tulevat sitten myöhemmin, kun kriteerit ovat nämä. Uskon, että nuorten miesten keskuudessa kavereiden mielipiteet siitä minkälainen nainen sulla on kierroksessa ovat tärkeät, kivempi esitellä kavereille Pamela kuin kiva tavallinen tyttö, joka voisi olla ehkä parempi vaihtoehto?

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, on sitten eri asia miten sen esittää.

Kyllä nykyajan naiset osaa olla inhottavia ja kaksinaamaisia. Ensin vihastutaan, jos ihmisiä loukataan rodun tai ulkoisten ominaisuuksien mukaan, mutta ollaan valmiita tuomitsemaan mies peniksen koon mukaan.

Minusta näin käyttäytyvät naiset, eivät voi unelmoidakaan, että heille ollaan uskollisia ja heitä palvotaan; he ovat kuin pahoja jätkiä.

Oon nainen ja mä inhoon pienimunaiset miehet, ne ovat ihan paskoja. Inhottaa nähdä pieni pippeli väpättää saunassa. Miehellä pitää olla väh 20 centtii Munat muuten ei ole mies. Miksi pienimunaiset miehet ei tee itsemurhaa

Uusimmat

Yhteistyössä