ei pientä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En voi olla kommentoimatta tätä, vaikka en jaksanutkaan lukea koko ketjua läpi. Tapasin kerran miehen, jolla oli tosiaan ""pieni"". Kyllä siinä vaan miehisyys karisee kun kaveri syö/juo itsensä sellaiseen kuntoon, että mahaa kyllä riittää, mutta koko muuten on pieni. Silloin ei naurattanut, mutta nyt jo naurattaa. Eihän silloin pysty millään tavalla kunnolla rakastelemaan. Fysiikan lait tulevat vastaan kun koko miehuus häviää mahan alle, joten isojen ja pienten omistajat, pitäkää huoli siitä, että maha ei ole liian iso!

Mutta ajatelkaa miten hieno ja vahvaluonteinen on mies, joka on sinut pienikokoisen peniksensä kanssa. Se on sata kertaa todistettu, että vain harva nainen saa orgasmin yhdynnässä ja sen räplää sormillaan nainen suihkussa tai mies sängyssä.

Mutta on kai se elämä muutakin, ja eikö olekin hienoa , kun kumppanina MIES, joka on sitäkin nautinnollisempi muualla.

Mies se osasi sanoa oikein!

Mun miehellä on ihan kohtalaisen pieni, mutta hänessä on niin paljon miestä ettei hän välitä tuollaisista jutuista. Ja sitä paitsi se koko ei oikeesti ratkaise. Mun mies on paras rakastaja mitä mulla on koskaan ollut, herkkä ja ihana joka aina varmasti antaa orgasmin mulle ensin.
Ratkaisevaa musta on se, älyääkö mies erotiikan ja naisten päälle niin paljon että kykenee naista tyydyttävään rakasteluun.
Paljon on isomunaisia joilla ei ole hajuakaan siitä, mistä nainen oikeasti nauttii. Heidän pitäisi hävetä...!

Juu, kyllä se vaan niin on. Hyvä seksiä ei tuo pelkästään penis, vaan siihen kuuluu niin paljon muutakin :)
Itse kyllä pidän varsinaisesta yhdynnästäkin todella paljon ja minusta on kiihottavaa ajatella rakastelua. Myös kalun hyväily kuuluu asiaan.
Ihan niinkuin joku mies ei syty esim. pienirintaisista naisista, ei minuakaan kiihota pienimunaiset miehet. En silti lähde kenellekään virnuilemaan fyysisten ominaisuuksien takia; eihän kukaan ole voinut valita rakennuspalikoitaan.

Ankea tilanne silloin. Nainen voisi opastaa miestä ja kertoa mistä ja miten haluaa itseään hyväiltävän. Joiltain se taito tulee luonnostaan, joillekin on tärkeää vain tuikata - ja jos pili on hyvinkin pieni niin jäähän se akti pakostakin aika yksipuoliseksi?

Perjantai-iltapäivän kevennys aiheeseen liittyen:

Nainen ja mies päätyi jatkoille ja sitten kun ilkosiltaan oltiin, nainen huomaa miehen tosi pienen vehkeen ja toteaa pettyneenä: ""Kenet sinä kuvittelet tyydyttäväsi tuolla vehkeellä?"". Siihen mies toteaa hymyillen: ""Itseni""

;)

Minulle äiti antoi neuvon: Ei tyhmää naista. Siitä olen pitänyt kiinni. Se mitä on naisella korvienvälissä on paljon tärkeämpää, mitä miehellä on haarojen välissä. Jos et ymmärtänyt, olet juuri oikealla palstalla.

Mistä ihmeestä naiset tietää noin tarkkaan miehien mulkkujen mitat?!!?!?? Onkohan niillä mittanauhat aina mukana vaiko vain poikkeuksellisen hyvä kyky arvioida mittoja silmillään.?Taidampa ottaa mittanauhan mukaan seuraavan kerran kun pääsen naisen kanssa petiin ja mittaan kuinkahan pitkä ja leveä se pimpero on...!

Onhan se toki niin, että jos on neljänsormen levyinen pillu,( neljä sormea mahtuu helposti rinnakkain) niin pieni ei tunnut missään. Kahden sormenlevyinen pillu taasen pystyy puristumaan pienenkin ympärillä, joten syntyy riittävästi tuntemuksia molemmilla. Pienimunaisia on ihan turha syyllistää, jos omat paikat ovat isot. Silloin kannattaa etsiä niitä isomunaisia. Tietenkin sitten on meitä isomunaisia, jotka ovat valinneet itselleen pienen kahdensormenlevyisen pillun tulevaisuutta silmällä pitäen. 30 vuoden naintien ja muutaman lapsen jälkeen 47v emännän pillun puristus antaa edelleen sellaisen nautinnon, että meinaa taju lähteä. Tätä sain taas eilen kokea, kun suuseksi-orkun jälkeen emäntä ratsasti itselleen vielä toisen voimakkaamman orkun. Kalussa tykyttää vieläkin.

Miehessä pitää olla munaa, niin henkisesti kuin ihan fyysisestikin. Kummankaan puutetta ei voi muilla ominaisuuksilla korvata. Turhaan ostelevat miehen peltilelujaan peniksenjatkeiksi itselleen.

Hmmm.. Miksi susta tuntuu Xy, että tässä ollaan syyllistämässä pienimunaisia? Toki kahden ihmisen välinen sujuva ja nautinnollinen yhdyntä tarkoittaa sitä että heidän tulisi olla jossain määrin sopivia ""elimellisesti"" toisilleen, ihan niinkuin sanoitkin.

Pointti onkin se, että pienimunainen mies on yhtälailla olemassa kuin isopilluinen nainen. Miksi siitä ei saisi puhua?
Minä en ole mitannut mittanauhan kanssa kenekään kikkeleitä, mutta kyllä jokainen aikuinen nainen tietää mikä on iso ja mikä pieni kalu.

""Vai haluaako joku nainen tässä ja nyt ilmoittaa PREFEROIVANSA pienimulkkuista miestä?""

Kyllä, minä haluan. Minun miehelläni on aika pieni, ja koska itsekin olen sieltä todella tiukka, suurempi oikeasti sattuisi eikä seksistä tulisi mitään. Aivan niinkuin nimimerkki Sandra taisi sanoa tuolla aikaisemmin. Emmekä me hanki lapsia, joten sellaista löystymistäkään ei ole minulla odotettavissa. Siksi toisekseen, luulen että monet niistä joilla on pienemmät vehkeet ovat parempia sängyssä, koska tuntevat että heidän tulisi jotenkin kompensoida; vähän niinkuin rumempi ihminen esim. älyllä tai mukavuudella. He siis satsaavat enemmän siihen seksiin, eivätkä ""wham bam thank you ma'am"" hieraise paria kertaa ja se on siinä, kuten joskus isompimunaiset tekevät. Luulevat että se riittää että on iso **rpä.

Asian vierestä: minusta on todella ärsyttävää, että täälläkin maristaan esim. että naiset ovat valheellisia kun sanovat että pieni ei ole ongelma, kun kerran täällä palstallakin joku sanoo että vain iso kelpaa. Että siinäpä huomataan, että kyllä ne naiset isoa haluavat. NIIN; SE YKSI HEMMETIN NAINEN TÄLLÄ PALSTALLA. Se että joku sanoo että iso on paras, ei tarkoita että joka helvetin nainen on samaa mieltä. Jos nykyinen tyttöystäväsi sanoo että sinulla on liian pieni, se ei tarkoita että edellinen tyttöystäväsi valehteli kun sanoi että sinulla on sopiva. SE OLI HÄNELLE SOPIVA!!! Kiesus.

""Kolmanneksi, kuinka pirun vaikeaa se on myöntää, että NAISET ovat nykyään tekemässä niitä päätöksiä mm. mainosalalla, jossa naisen keho alistetaan huomioarvoa lisääväksi tekijäksi ilmoituksessa. Mainosala on yksi niitä aloja, joilla ei ole minkäänlaista lasikattoa ts. naiset toimivat sekä suunnittelijoina että johtajina ja omistajina mainostoimistoissa.""

Aivan, kyllä siellä naisia on; mutta kyllä sinunkin pitäisi ymmärtää, että ei nykypäivänä mennä sen mukaan mikä olisi kohteliaampaa tai ei, vaan sen mukaan mikä tuo mahdollisimman paljon rahaa. Eli noiden naistenkin on ""pakko"" käyttää juuri noita naisten kehoja ym. mainoksissaan KOSKA SE MYY. Rahalla on valta. Tulos tai ulos. Siinä ei paljoa inistä, että loukkaa naiseutta. Jokainen tarvitsee palkkansa ja työpaikkansa.

Tämä keskustelu kannattaisi käydä horoperseistä väljistä naisista, joitka eivät edes tiedä lantionpohjalihasten olemassaolosta puhumattakaan siitä, että aivot ovat ihmisen tärkein sukuelin.

No niin, gyneltähän se kommentti sitten tulikin. Eli on ok puhua ""horoperseistä väljistä naisista""? Väljän emättimen omaava nainen on siis paitsi ""horoperse"" myös tietämättömiä omasta anatomiastaan?
Onko naisen kompensoitava pienielimiset miehet kehittämällä omaa fysiikkaansa - tarkoittanee sitä että loppupeleissä nainen on vastuussa siitä että molemmat ovat tyytyväisiä myös silloin kun miehellä on ihan oikeasti todella pieni penis?

Pakkohan se nyt miesten on keksiä jokin vastine pikkupileille eli löysäpillu.

Onneks naiset voikin treenata lihaksensa kuntoon! Mies ei saa nakkiinsa lisuketta muuta kuin käymällä leikkauksessa.
Heh, kyllä me naiset onneks aina vedetään se pidempi korsi!

Vai vedättekö?? Käsi sydämmelle tytöt, moniko teistä saa naimalla orkut?? Jos ei saa, niin onko se kalun koko sitten niin tärkeä.

Minä olen sattunut menemään naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka myöskin arvoistaa isoa kalua. Mutta hän saakin sen avulle orkkuja, joten kaipa se on hänelle tärkeä.

Ai jaa, taidan olla sitten jotenkin vanhanaikainen, kun luulen, että seksi on parhaimmillaan silloin, kun nainenkin saa tyydytyksen. Ehkä toiset sitten tyytyvät vähempään.

Uusimmat

Yhteistyössä