""Vai haluaako joku nainen tässä ja nyt ilmoittaa PREFEROIVANSA pienimulkkuista miestä?""
Kyllä, minä haluan. Minun miehelläni on aika pieni, ja koska itsekin olen sieltä todella tiukka, suurempi oikeasti sattuisi eikä seksistä tulisi mitään. Aivan niinkuin nimimerkki Sandra taisi sanoa tuolla aikaisemmin. Emmekä me hanki lapsia, joten sellaista löystymistäkään ei ole minulla odotettavissa. Siksi toisekseen, luulen että monet niistä joilla on pienemmät vehkeet ovat parempia sängyssä, koska tuntevat että heidän tulisi jotenkin kompensoida; vähän niinkuin rumempi ihminen esim. älyllä tai mukavuudella. He siis satsaavat enemmän siihen seksiin, eivätkä ""wham bam thank you ma'am"" hieraise paria kertaa ja se on siinä, kuten joskus isompimunaiset tekevät. Luulevat että se riittää että on iso **rpä.
Asian vierestä: minusta on todella ärsyttävää, että täälläkin maristaan esim. että naiset ovat valheellisia kun sanovat että pieni ei ole ongelma, kun kerran täällä palstallakin joku sanoo että vain iso kelpaa. Että siinäpä huomataan, että kyllä ne naiset isoa haluavat. NIIN; SE YKSI HEMMETIN NAINEN TÄLLÄ PALSTALLA. Se että joku sanoo että iso on paras, ei tarkoita että joka helvetin nainen on samaa mieltä. Jos nykyinen tyttöystäväsi sanoo että sinulla on liian pieni, se ei tarkoita että edellinen tyttöystäväsi valehteli kun sanoi että sinulla on sopiva. SE OLI HÄNELLE SOPIVA!!! Kiesus.
""Kolmanneksi, kuinka pirun vaikeaa se on myöntää, että NAISET ovat nykyään tekemässä niitä päätöksiä mm. mainosalalla, jossa naisen keho alistetaan huomioarvoa lisääväksi tekijäksi ilmoituksessa. Mainosala on yksi niitä aloja, joilla ei ole minkäänlaista lasikattoa ts. naiset toimivat sekä suunnittelijoina että johtajina ja omistajina mainostoimistoissa.""
Aivan, kyllä siellä naisia on; mutta kyllä sinunkin pitäisi ymmärtää, että ei nykypäivänä mennä sen mukaan mikä olisi kohteliaampaa tai ei, vaan sen mukaan mikä tuo mahdollisimman paljon rahaa. Eli noiden naistenkin on ""pakko"" käyttää juuri noita naisten kehoja ym. mainoksissaan KOSKA SE MYY. Rahalla on valta. Tulos tai ulos. Siinä ei paljoa inistä, että loukkaa naiseutta. Jokainen tarvitsee palkkansa ja työpaikkansa.