Tässä teille kaksi totuutta.
Älä arvostele miehesi penistä eikä äitiä niin pääset pitkälle.
Minua kosketti tarina, joka oli kirjoitettu asiallisesti, jossa tämä pienen omaava oli löytänyt kuitenkin loppujen lopuksi tyydyttävän parisuhteen. Nuorena saadut kokemukset eivät kuitenkaan unohdu koskaan, vai mitä?
Vaikka olen henkilökohtaisesti sitä mieltä (kokemusta on) että suurempi on parempi, ei tulisi mieleenkään huudella kylillä kavereille, että ""tuolla jätkällä on muuten sitten tosi pieni"".
Täällä on verrattu naisten rintoja ja miesten peniksiä.
Meidän rintamme ovat kaikkien arvosteltavissa, koska ne näkyvät ulospäin. Miehen peniksen koko tulee yllärinä siinä vaiheessa, kun ollaan jo päästy tutustumisessa vähän pidemmälle!
Tuskin miehetkään nyt sentään valitsevat kumppaniaan rintojen tai vaginan koon perusteella tosiasiassa?
Luulen, että yleisesti seksikäs, hyväntuoksuinen ja nätti kiva nainen herättää miehisen viriliteetin, olis sitten kysymyksessä pienet tai isot?
Itse arvostan kaverissani yli kaiken sitä, että hän on uskollinen eikä läträä viinan kanssa. Huolehtii hygieniastaan ja on hyvä suutelija. Kokoakin löytyy sopivasti vielä kaupan päälle.
Parikymppinen poikani hakee ns.hyvännäköistä naista, en viitsinyt jaarittaa luonnekysymyksillä yms. Kun tällä perusteella (eli ulkonäön) nuoret miehet hakevat kumppania, pettymykset tulevat sitten myöhemmin, kun kriteerit ovat nämä. Uskon, että nuorten miesten keskuudessa kavereiden mielipiteet siitä minkälainen nainen sulla on kierroksessa ovat tärkeät, kivempi esitellä kavereille Pamela kuin kiva tavallinen tyttö, joka voisi olla ehkä parempi vaihtoehto?
Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, on sitten eri asia miten sen esittää.