?
?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oiva:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jatketaan kysymistä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ei se onnistu kahden kanssa:Sinun lähtökohtasi on siis, että mies hoitaa kokonaan sen 1,5 v esikoisen, koska sinä pesit uuden vauvan kanssa sohvalla tuntikausia päivässä? Mitä sitten tapahtuu, kun mies menee töihin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Ei. Ja mies käy harrastuksissa nytkin, hyvin ollaan pärjätty muksujen kanssa kolmen.
Mitä se vanhempi (joka on siis tosi pieni itsekin) tekee sen aikaa, kun "pesit" pienemmän kanssa sohvalla? Meillä pienempi joutui niinsanotusti roikkumaan mukana touhuissa, kun esikoinen oli 2 v kuopuksen syntyessä. Se sohvalla makoileminen oli vaan pakko jättää.
Miksi miehesi sitten valittaa, jos pärjäätte hyvin kolmisin eikä hänen apuaan tarvita?
Kerta isyyslomalla on, saa minusta hoitaa lapsia siinä missä minäkin. Immettää vaan ei voi, joten se on minun tehtävä. Olen pitänytkin vauvaa kantoliinassa, mutta turha minusta on kymmentä asiaa samaan aikaan tehdä, jos on hommat mahdollista jakaakin. Vai miehenkö pitäisi kaikki päivät saada roikkua koneella ja pelata?
Ja kun imetän esikoinen yleensä leikkii tai tulee kurkkaamaan mitä teen. Tykkää myös "auttaa" kun pumppaan maitoa.
Kerroit avauksessa miehen sanoneen, että hänellä on tarpeeksi esikoisessa. Hoitaahan sän silloin lapsia siinä kuin sinäkin. Sinä imettelet vauvaa ja mies hoitelee esikoisen.
Mä en nyt oikein tajua, että mistä sä valitat. Mitä sen miehen vielä pitäisi tehdä.
Minäkään en aidosti käsitä, että mikä se ongelma on. "Maailman sivu" on äidit hoitaneet parikin pientä lasta ja tämä äiti ei voi hoitaa sitä yhtä 3 vk vanhaa vauvaa? Taitaa olla masennusta tämänkin kohdalla. Sillä on suuri todennäköisyys uusia.
Miehesi palaa pian töihin ja ei vaikuta todennäköiseltä, että ap jaksaa hoitaa kaksi pientä lasta yksinään. Hankala tilanne.
Ilman muuta ap saa sympatiat, mutta en käsitä, että mitä iloa on täällä valittamisesta, kun pitäisi puhua miehelle tästä asiasta. Ehkä mies ei ymmärrä sitä, että olet väsynyt?