?
?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oiva:Alkuperäinen kirjoittaja aitisaurus:Alkuperäinen kirjoittaja NäinOn:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos olit esikoisen aikaan vakavasti masentunut ja hän on noin pieni niin miksi ihmeessä tehdä siihen heti toinen?
Nyt menee kyllä sivuun aiheesta.
Miksi itse sitten kysyt "Mitä mieltä olette - miehen sanomisista, tilanteesta, kaikesta...?" jos et halua selvästikään kuin määrätynlaisia vastauksia;
Ap on halunnut itse uuden lapsen. Mies ei ehkä ole ollut edes innostunut. Nyt pitää vaan haukkua miestä, muuta ei saa kritisoida.
Voi luoja mitä veren imijöitä te palstan ämmät olette!!!! Jospa vähän aikaa miettisi..hmmm...Ap on synnyttänyt kolme viikkoa sitten.Kyllä ihminen saa olla väsynyt ja saa imettää vaikka vuorokauden putkeen jos vauva sen vaatii.
Ap:n mies on lomalla ja ap:n miehen käytös on vähintäänkin törkeää/halveksuttavaa. Ja se onko se mies siitä lapsen hankkimisesta ollu innossaan vai ei,ei kyllä kuulu tähän asiaan...lapsi on tällä hetkellä olemassa ja tarvitsee hoitoa.Ja äideillä on myös oikeus levähtää,prke!!
No voi kai se isäkin olla väsynyt. Vai onko se vaan äitien etuoikeus?
Niin. Onhan se isä ollut juuri 9kk raskaana ja kolme viikkoa sitten synnyttänyt. Tottakai se oikeuttaa vittuilemaan ap:lle ja kypsästi haukkumaan lastensa äitiä pienelle lapselle, eikö?
Ja se isäkö on vain lepäillyt sen 9 kuukautta?
Ei. Ohan se nähtävästi välillä muistanut haukkua lastensa äitiä pienelle lapselleen. Viehän se voimia tietysti.
No halojaa. Jospa koittaisit vaikka hetken hengittää ihan rauhallisesti.
Eli sinulla ei ole enää mitään sanottavaa itse aiheeseen?
Eipä juuri, jos omat kommenttisi ovat tuota luokkaa kuin tuolla ylempänä...