Ei taida tietää tyttö ettei, mun mies oo vapaa viel

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Hiton ärsyttävää, toi biisi on soinut mun päässä KOKO päivän ja oon lauleskellut tota samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan. Unohdin sen jo, mut sit lähdettiin kauppaan ja eikös se tullu taas radiosta |O

Tarttis alkaa laulamaan jotain pääntyhjennysbiisiä :D
Korvamato – Wikipedia
Korvamadoista irti pääsemiseen ei ole tehokkaita tapoja. Jos sen yrittää korvata toisella kappaleella, useimmiten tuloksena on vain toinen korvamato. Pahimmillaan korvamato saattaa jopa lähes uhata mielenterveyttä. Neuropsykiatri Oliver Sacks kertoo Musicophilia-teoksessa ystävästään, jolla soi päässä Pulmuset-televisiosarjan tunnussävelmä koko ajan, kymmenen päivää aamusta iltaan. Lopulta laulu haihtui uhrin mielestä, mutta se palasi, kun hän kertoi Sacksille asiasta. Tällä kertaa piina kesti kuitenkin vain muutaman tunnin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Korvamato – Wikipedia
Korvamadoista irti pääsemiseen ei ole tehokkaita tapoja. Jos sen yrittää korvata toisella kappaleella, useimmiten tuloksena on vain toinen korvamato. Pahimmillaan korvamato saattaa jopa lähes uhata mielenterveyttä. Neuropsykiatri Oliver Sacks kertoo Musicophilia-teoksessa ystävästään, jolla soi päässä Pulmuset-televisiosarjan tunnussävelmä koko ajan, kymmenen päivää aamusta iltaan. Lopulta laulu haihtui uhrin mielestä, mutta se palasi, kun hän kertoi Sacksille asiasta. Tällä kertaa piina kesti kuitenkin vain muutaman tunnin.

Wikipedia on ajastaan jäljessä. Juuri julkaistiin uusi tutkimus, jonka mukaan on useita keinoja päästä eroon korvamadosta, tomivin niistä on anagrammit.

[QUOTE="vieras";28572304]Levikset repee on loistavaa automusaa!

Mua vaan häiritsee kun en ymmärrä sitä levisten repeemistä, miks sen housut repee? Mitä se niinku tarkoittaa?[/QUOTE]
jerry levis:)

Mitä tapahtui, kun Tauno Palo, Inga Sulin, Markus Selin ja Jerry Lewis tapasivat kadulla.
- Tauno palo, Inga suli, Jerry levis ja Markus oli vain selin.

[QUOTE="vieras";28572252]Se alkuperäinen Sabotage vaan on niin hy-vä, että tän biisin lame viittaus siihen lähinnä ärsyttää. Beastie Boys <3[/QUOTE]

Siis ei siinä viitata biisiin, laulaja on Sini Sabotage. Biisi on Leviset repee.

Mikä lame viittaus kappaleessa (jos unohdetaan että esittäjän taitelijanimi on Sabotage) ärsyttää joihinkin beastie boys kappaleisiin? Onko heilläkin joku "Levikset repee" biisi??

Yhteistyössä