K
kfkfkf
Vieras
Hiton ärsyttävää, toi biisi on soinut mun päässä KOKO päivän ja oon lauleskellut tota samaa kohtaa uudestaan ja uudestaan. Unohdin sen jo, mut sit lähdettiin kauppaan ja eikös se tullu taas radiosta |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerran valittelin samaa yhdelle muusikkoystävälle niin tarjos tätä.
pakko käyttää tilanne hyväks
Jesus Is My Friend by Sonseed - YouTube
Korvamato WikipediaTarttis alkaa laulamaan jotain pääntyhjennysbiisiä![]()
Entäs Sini Sabotagen lewikset repee=)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Korvamato Wikipedia
Korvamadoista irti pääsemiseen ei ole tehokkaita tapoja. Jos sen yrittää korvata toisella kappaleella, useimmiten tuloksena on vain toinen korvamato. Pahimmillaan korvamato saattaa jopa lähes uhata mielenterveyttä. Neuropsykiatri Oliver Sacks kertoo Musicophilia-teoksessa ystävästään, jolla soi päässä Pulmuset-televisiosarjan tunnussävelmä koko ajan, kymmenen päivää aamusta iltaan. Lopulta laulu haihtui uhrin mielestä, mutta se palasi, kun hän kertoi Sacksille asiasta. Tällä kertaa piina kesti kuitenkin vain muutaman tunnin.
Kun itse kappale on vielä niin nuoria naisia halveksiva, niin ei ihme, ettei korvamato miellytä.
Entäs Sini Sabotagen lewikset repee=)
Siis ei siinä viitata biisiin, laulaja on Sini Sabotage. Biisi on Leviset repee.
Mikä lame viittaus kappaleessa (jos unohdetaan että esittäjän taitelijanimi on Sabotage) ärsyttää joihinkin beastie boys kappaleisiin? Onko heilläkin joku "Levikset repee" biisi??